«Καμάρι» Παστίδας και «Παναγία Καθολική» μαζί

«Καμάρι» Παστίδας και «Παναγία Καθολική» μαζί

«Καμάρι» Παστίδας και «Παναγία Καθολική» μαζί

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 360 ΦΟΡΕΣ

Περισσότερες διευκρινήσεις ως προς την πρόταση της ίδρυσης της Ομοσπονδίας Πολιτιστικών και Περιβαλλοντικών Συλλόγων Δωδεκανήσου ο « Ταξιάρχης Πανορμίτης » η οποία ήδη έχει αρχίσει και προχωρεί μας έστειλε προς δημοσίευση ο πρώην πρόεδρος και ιδρυτικό μέλος του πολιτιστικού συλλόγου Aφάντου «Παναγία Καθολική», Κοινωνικός Λειτουργός κ. Νικολής Γεώργιος, που είναι και ο πρωτεργάτης της ιδέας αυτής.

Όπως μας δήλωσε « Επειδή κάποιοι προσπαθούν ακόμα υπογείως να σαμποτάρουν την πραγματοποίηση της ίδρυσης της Ομοσπονδίας Δωδεκανήσου, παρακαλώ να δημοσιεύσετε το έγγραφο που σας στέλνω με την επιτροπή που έχει συσταθεί με τους δυο πρωτοπόρους συλλόγους που είναι και από τους πιο δραστήριους συλλόγους της Ρόδου, και που είναι το «ΚΑΜΑΡΙ» Παστίδας και η « Παναγία Καθολική» και τις υπογραφές των Δ.Σ. των δυο συλλόγων που άρχισαν την ίδρυση της ομοσπονδίας. Ενημερώνω επίσης τον Δωδεκανησιακό λαό ότι η πρότασή μας αυτή έχει και την έγκριση με απόλυτη πλειοψηφία της γενικής συνέλευσης του συλλόγου μας.

Μια πρόταση που έχει και την στήριξη του ελληνικού κράτους αφού στηρίζεται στο νόμιμο με την έγκριση του Πρωτοδικείου Ροδου καταστατικό μας για την ενδυνάμωση και προώθηση του πολιτισμού στον τόπο μας. Εμείς σαν σύλλογοι πουθενά δεν αναφέραμε στην ιδρυτική μας πρόταση που υπογράφεται από τους δυο συλλόγους, ότι είμαστε κατά της Ομοσπονδίας πολιτιστικών συλλόγων Ροδου ασχέτως αν αυτοί στις μπούρδες που έγραψαν στο δελτίο τύπου που δημοσίευσαν ως αιτία της διαγραφής του συλλόγου μας «Παναγία Καθολική» επί προεδρίας μου έγραφαν ότι θέλουμε να τους διαλύσουμε.

Το πρόβλημα δεν ήμασταν εμείς αλλά αυτοί αφού με την απόφασή τους να διαγράψουν ένα σύλλογο μέλος επειδή πρότεινε την ίδρυση μιας ομοσπονδίας σε Δωδεκανησιακό επίπεδο, χωρίς να ανταγωνίζεται την ομοσπονδία της Ρόδου, έδειξαν με την απόφασή τους αυτή ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται και όσο δεν ζητούν ως αποκατάσταση δημόσια συγγνώμη από το προηγούμενο Δ. Σ. του πολιτιστικού συλλόγου « Παναγία Καθολική» για την άδικη διαγραφή που μας έκαναν επί προεδρίας μου τότε, παραμένουν αντίθετοι στην ίδρυση της ομοσπονδίας Δωδεκανήσου. Το πρόβλημα είναι δικό τους όχι δικό μου ούτε και του πρώην Δ. Σ. του συλλόγου μας.

Εγώ τώρα πια όχι ως πρόεδρος αλλά σαν αγνός εθελοντής συνεχίζω σε Δωδεκανησιακό επίπεδο να στηρίζω τον πολιτισμό, το περιβάλλον, την πρόοδο των παιδιών μας, την τοπική μας οικονομία και το τουριστικό μας προϊόν, κάτι που το απέδειξα και ως πρόεδρος του συλλόγου « Παναγία Καθολική» . Ένα έργο που αν και μας πολεμούσαν ο πρόεδρος του συλλόγου νέων Αφάντου που με συκοφαντούσε και δημοσίως στην ιδιωτική μου ζωή αλλά και μαζί του ως συνεργός συκοφαντική δυσφήμιση και ο πρόεδρος της ομοσπονδίας Πολιτιστικών συλλόγων Ροδου που δεν δίστασε ούτε και αυτός να μου επιτεθεί και στην ιδιωτική μου ζωή με συκοφαντικό δημοσίευμα του στα ΜΜΕ , εντούτοις και πάρα τον πόλεμο που μας έκαναν καταφέραμε ως σύλλογος « Παναγία Καθολική» να σταθούμε όρθιοι και εγώ προσωπικά ως πρόεδρος και να παρουσιάσουμε ένα έργο που όμοιο του ίσως να μην υπάρχει στα πολιτιστικά δρώμενα της νήσου Ροδου, ένας νεοσύστατος σύλλογος να παράγει τόσο πλούσιο έργο στα δυο χρόνια της ύπαρξης του.

Ένα έργο που το αφιερώνουμε στον Ελληνισμό, διότι ο πολιτισμός που παράγαμε ως σύλλογος δεν είναι μόνο Αφαντενός, ούτε μόνο Ροδίτικος Πολιτισμός αλλά είναι Ελληνικός Πολιτισμός. Καλωσορίζω τους συλλόγους της Δωδεκανήσου συγκαταλεγόμενης και της Ροδου φυσικά να στηρίξουν την προσπάθεια για την αναβάθμιση του πολιτισμού, του περιβάλλοντος, της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, της προόδου των παιδιών μας, την στήριξη της τοπικής οικονομίας και του τουρισμού μας και σε Δωδεκανησιακό επίπεδο και όχι μόνο της Ρόδου, διότι είμαστε και Δωδεκανήσιοι. Εμείς ως σύλλογος και εγώ προσωπικά δεν είμαστε κατά της ομοσπονδίας πολιτιστικών συλλόγων Ρόδου, αυτοί δημιούργησαν το πρόβλημα και έσπειραν την διχόνοια με τις αποφάσεις που έχουν πάρει και μας διέγραψαν ως μέλη.

Ο Γιώργος Νικολής τα αφήνει πίσω του αυτά πια και κοιτάζει ΜΠΡΟΣΤΑ και βοηθώ ως απλός εθελοντής που αγαπά τον τόπο του, στην ίδρυση της Ομοσπονδίας Πολιτιστικών και Περιβαλλοντικών Συλλόγων Δωδεκανήσου ο «Ταξιάρχης Πανορμίτης» έχοντας στην προσπάθεια μου αυτή και την στήριξη του Ελληνικού κράτους, της Περιφέρειας Νότιου Αιγαίου, του Δωδεκανησιακού λαού και πιστεύω και της Εκκλησίας μας αφού το όνομα της νέας ομοσπονδίας που έχω προτείνει είναι αφιερωμένο στον Ταξιάρχη Πανορμίτη, προστάτη της νέας μας Ομοσπονδίας Δωδεκανήσου.

Αυτό είναι και το τελευταίο δημοσίευμα μου επί του θέματος, τώρα ξεκουράζομαι ψυχικά μετά και την κακοποίηση που έχω δεχτεί από τους γνωστούς δράστες που είναι πρόεδρος της ομοσπονδίας πολιτιστικών συλλόγων Ρόδου και ο πρόεδρος συλλόγου νέων Άφαντου οι οποίοι δεν δίστασαν να μου επιτεθούν και στην ιδιωτική μου ζωή με συκοφαντικά κατά του προσώπου μου δημοσιεύματα, συγκαταλεγόμενων και κάποιων από την δημοτική αρχή του δήμου Ρόδου που στον «πολιτισμό» τους δεν σεβαστήκαν τίποτα, ούτε την προσωπικότητά μου ως γονέας, οικογενειάρχης και επιστήμονας, ούτε την ιδιωτική μου ζωή, ούτε και την αγνή εθελοντική μου προσφορά στον Ελληνισμό αλλά ούτε και τον Σύλλογο Πολιτισμού και Περιβάλλοντος Αφάντου «Παναγία Καθολική» επί προεδρίας μου.

Διαβάστε ακόμη

Κοσμάς Σφυρίου: 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου

Κώστας Καστανάκης: Η επόμενη πλημμύρα ξέρει ήδη τη διεύθυνσή σου

Μαρία Καρίκη: Αναζητώντας διαφυγή…

Θάνος Ζέλκας: Αλλαγή: η πιο βολική υπόσχεση

Αγαπητός Ξάνθης: Οι αναγκαίοι κοινωνικοί μετασχηματισμοί στον δρόμο της ευημερίας και της βιώσιμης ανάπτυξης

Παναγιώτης Κουνάκης: Η Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει μια χώρα μόνο υπαλλήλων

Κοσμάς Σφυρίου: Οι αναλογίες μεταξύ εκλογών Μαΐου 2012 & δημοσκοπήσεων

Κυριάκος Μ. Χονδρός: Το Σανατόριο της Ελεούσας: ανάμεσα στη μνήμη και τη λήθη της Ρόδου