Την 4η θέση πήρε η Κυριακοπούλου στο Άμστερνταμ

Την 4η θέση πήρε η Κυριακοπούλου στο Άμστερνταμ

Την 4η θέση πήρε η Κυριακοπούλου στο Άμστερνταμ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 613 ΦΟΡΕΣ

Την 4η θέση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου του Άμστερνταμ πήρε πριν από λίγο η Νικόλ Κυριακοπούλου στο επί κοντώ. Η αθλήτρια από τον ΑΓΕΣ Κάμειρος 2009 πέρασε με τη δεύτερη προσπάθεια στο ξεκίνημά της τα 4,35 και τα 4,45μ. και στη συνέχεια με την πρώτη τα 4,55. Παρόλα αυτά, όταν επιχείρησε στα 4,65 είχε τρεις άκυρες προσπάθειες με αποτέλεσμα να μείνει εκτός μεταλλίων. Το χρυσό μετάλλιο της διοργάνωσης πήγε στην Ελληνίδα Κατερίνα Στεφανίδη που πέρασε επιτυχώς τα 4,81μ., δεύτερη ήταν η Γερμανίδα Λίσα Ράιζιχ με 4,70 και την τριάδα συμπλήρωσε η Αντζέλικα Μπένγκτσον από τη Σουηδία με 4,65. Η Νικόλ Κυριακοπούλου από δω και πέρα επικεντρώνεται στην προσπάθεια για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο, όπου θα κυνηγήσει ένα μετάλλιο.

Διαβάστε ακόμη

Η παρουσία του Έλαφου στα Πανελλήνια ποδηλασίας δρόμου στη Στυλίδα

Οι Δωδεκανήσιοι που θα συμμετάσχουν στο πανελλήνιο αναπτυξιακό στίβου Κ16 στη Θήβα

Δυναμώνει το κέντρο του ο Ευαγόρας με τον Νικόλαο Λυκομήτρο

Επιστροφή της Ειρήνης Παπαεμμανουήλ στον Σταυρό Καλυθιών και νέες ανανεώσεις

Έζρα Μανιόν: «Σπουδαία πρόκληση ο Κολοσσός»

Από τον Ζέφυρο προς την Καλλιθέα οι δεύτερες «Παράκτιες Διαδρομές» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου

Στα ρεκόρ του Βαλκανικού του Βόλου η Ραφαέλα Σπανουδάκη με την ομάδα 4x100

Και τη νέα περίοδο στον Ταξιάρχη Καλάθου ο Κυριάκος Στελλάς