Το Άγιο Φως

Το Άγιο Φως

Το Άγιο Φως

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 892 ΦΟΡΕΣ

Της Μαίρης Παπανδρέου

Αναρωτιέμαι, όπως και πολλοί άλλοι, γιατί κάποιοι (ευτυχώς ελάχιστοι), είναι λάβροι πολέμιοι του Αγίου Φωτός, που κάθε άλλο παρά «Άγιο» το θεωρούν, κατακεραυνώνοντας την Κυβέρνηση για τη σπατάλη – που φέρνει το Άγιο Φως από τους Άγιους Τόπους – και κατηγορούν ιερωμένους και πιστούς ως “ειδωλολάτρες”!

Προφανώς, ξέχασαν τη σημασία της “Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας”, γι’ αυτό δεν τα έβαλαν και μαζί της…. Έχουν ξεχάσει ή παρανοήσει και τον θαυματουργικό τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται το Άγιο Φως, στον δικό μας – Έλληνα Ορθόδοξο Πατριάρχη – μπροστά στα μάτια χιλιάδων Πιστών αλλά και απίστων…

Από τότε - δηλαδή εδώ και πολλές χιλιετίες - που η Ελλάδα μας, έδωσε τα «φώτα του πολιτισμού» σε ολόκληρη την Υφήλιο, το «Φως» έχει Φιλοσοφική ερμηνεία, Μεταφυσική προέκταση και εμπνέει Θρησκευτική Κατάνυξη, στους ανθρώπους που είναι προικισμένοι με πλούσια αισθήματα, με ευαισθησία και γνώση. Χαρακτηρίζομε την χαρά και την ευτυχία, «Φως», την Αγάπη επίσης «φως», όπως και τη Γνώση και την Αλήθεια χαρακτηρίζομε με τις ιδιότητες του Φωτός, γι’ αυτό λέμε: «Να λάμψει το φως της αλήθειας» ή «να πέσει άπλετο φως» κι ακόμα λέμε «καλή φώτιση» γι’ αυτόν που δεν έχει “επαρκές’. Φως χαρακτηρίζομε και την Αγάπη, περιγράφοντάς την ως το «Φως της ψυχής», που λάμπει για όλους όσοι βέβαια μπορούν να το δουν και να το εκτιμήσουν δεόντως.

Είναι προφανές, ότι οι «πολέμιοι του Φωτός» ή έστω οι «Άπιστοι για την Αγιότητά του», δεν πιστεύουν στα “θαύματα’. Δεν πιστεύουν, διότι δεν έχουν πραγματικά κατανοήσει, τη σημασία της Ζωής, τόσο της δικής τους, όσο και των άλλων.

Πώς είναι δυνατόν, να μιλούν για “ειδωλολάτρες” και “ειδωλολατρία’, όταν έχομε τόσα σύμβολα στη ζωή μας, που τα σεβόμαστε, εκτός βέβαια, αν οι ίδιοι ΔΕΝ τα σέβονται. Σύμβολο είναι η σημαία της Ελλάδας (όπως και των άλλων χωρών), σύμβολο είναι η βέρα για όσους τη φορούν, σύμβολα έχουν τα πολιτικά κόμματα και οι ποδοσφαιρικές ομάδες, σύμβολα έχομε και στην Εκκλησία μας, όπως είναι τα «εξαπτέρυγα», σύμβολα έχομε στα Μαθηματικά, σύμβολα έχομε και στους Ηλεκτρονικούς μας Υπολογιστές, που πολλοί μάλιστα γίνονται “σκλάβοι” σ' αυτά, αλλά κανένας δεν τους κατηγορεί ως “ειδωλολάτρες’.

Διαβάστε ακόμη

Αντώνης Φ. Αγγελής: Για τον Λευτέρη και την Ευαγγελία

Αντώνης Γιαννικουρής, πρόεδρος Ινστιτούτου We Are Greece: …«Ώρα αποφάσεων για τους υδάτινους πόρους: από τη διαχείριση της κρίσης στη θεσμική μεταρρύθμιση»

Γιάννης Παρασκευάς: Η Ρόδος τιμά τη μνήμη του Ανδρέα Παπανδρέου

Χρήστος Ι. Π. Κολοβός: Η πραγματικότητα για την ανατίναξη εκσκαφέων από τη ΔΕΗ

Μάνος Δ. Κόκκινος: Ανδρέας Παπανδρέου-Ένας μεγάλος δημοκρατικός ηγέτης, οραματιστής, επαναστάτης και άνθρωπος

Σταύρος Μιχαηλίδης: Οι νησιωτικές επιχειρήσεις χωρίς μεταφορικό ισοδύναμο για 3 χρόνια –Νέος «ΟΠΕΚΕΠΕ» στο μεταφορικό ισοδύναμο;

Αγγελική Κ. Μοράρη: Παιδική διατροφή: Από το «δεν μου αρέσει» στο «θα το δοκιμάσω»

Γιάννης Σαμαρτζής: Οικονομίες έντασης Κεφαλαίου και έντασης Εργασίας: Οι δύο Πυλώνες της Παραγωγής και Παραγωγικότητας