Βραβεύτηκαν ξενοδοχεία της Ρόδου από τον tour operator Aurinkomatkat

Η σχέση εμπιστοσύνης, εξαιρετικής συνεργασίας αλλά και η φιλία δεκαετιών ανάμεσα στον μεγαλύτερο και πλέον δημοφιλή tour operator της Φινλανδίας, τον Aurinkomatkat, που είναι από τους πρώτους που δραστηριοποιήθηκαν στο νησί μας, και τις επιχειρήσεις του τουρισμού στη Ρόδο, επισφραγίστηκε προχθές το βράδυ με μία σεμνή εκδήλωση, γεμάτη μνήμες δεκαετιών, που έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο Olympic Palace, και κατά την οποία βράβευσε τους συνεργάτες του εδώ και τα ξενοδοχεία που ξεχώρισαν οι ίδιοι οι Φινανδοί επισκέπτες μας.

Η προχθεσινή εκδήλωση συνέπεσε με την επέτειο των 55 χρόνων (!) από τότε που δραστηριοποιήθηκε ο Aurinko για πρώτη φορά στο νησί μας και όπως αντιλαμβάνεται κανείς ήταν πρωτοπόρος. Χαρακτηριστικό είναι ότι ξεκίνησε το 1963, πέντε χρόνια πριν από την TUI. Μάλιστα, όπως ειπώθηκε κατά τη μίνι «ιστορική αναδρομή» που έγινε προχθές το βράδυ, η Ρόδος αποτελεί “key destination” (σ.σ. βασικό προορισμό) για τους Φινλανδούς όλα αυτά τα χρόνια.

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν, βέβαια, πολλοί ξενοδόχοι και εκπρόσωποι ξενοδοχείων του νησιού όπως και άνθρωποι του τουρισμού, η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Μαρίζα Χατζηλαζάρου, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου κ. Γιώργος Ματσίγκος, ο πρόξενος της Φινλανδίας στη Ρόδο κ. Άκης Δημητριάδης κ.α.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με το καλωσόρισμα και την παρουσίαση που έκανε ο τουριστικός πράκτορας κ. Ηλίας Κωτιάδης, που εκπροσωπεί στη Ρόδο τον φινλανδικό  tour operator από το 2001.
Για την ιστορία, η πρώτη πτήση από τη Φινλανδία στη Ρόδο ήταν με την εταιρεία «Caravel planes» και η διαδρομή Ελσίνκι-Ντίσελντορφ-Αθήνα και από εκεί με την Ολυμπιακή στη Ρόδο.  Τα ξενοδοχεία με τα οποία πρωτοσυνεργάστηκαν το 1963 ήταν το “Grand Hotel des Roses, το “Cevalier” και το “Spartalis”.

Ο κ. Κωτιάδης ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι, για όλους τους συνεργάτες του στη Ρόδο, ο Aurinko αντιπροσωπεύει έναν «σοβαρό, αξιόπιστο και καλό εταίρο» ενώ αναφερόμενος στην εθιμοτυπική επίσκεψη που πραγματοποίησαν το πρωί της Παρασκευής στο Δημαρχείο εκπρόσωποί του, τόνισε ότι του χρόνου οι πρώτες πτήσεις θα ξεκινήσουν νωρίτερα, από τις 14 Απριλίου πως είθισται, ώστε να μπορέσουν οι επισκέπτες από τη Φινλανδία να συμμετάσχουν στο μαραθώνιο της Ρόδου, κάτι που αγαπούν.
Ακολούθησε μία παρουσίαση από στελέχη του tour operator και συγκεκριμένα, τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού κ. Timo Kousa και τον υπευθύνο προορισμών κ. Pekka Antila.

Ο κ. Kousa ξεκίνησε λέγοντας ότι ο tour operator είναι θυγατρική της Finnair, μία από τις παλαιότερες αεροπορικές εταιρείες που πετάει αδιαλείπτως από το 1923 και στην Ευρώπη μόνο έχει πάνω από εκατό προορισμούς. Μάλιστα, στόχος τους είναι να συνδέσουν τις μεγαλύτερες πόλεις της Ασίας με την Ευρώπη. Η Finnair φέρνει, λοιπόν, 38 χιλιάδες Φινλανδούς κάθε χρόνο στη Ρόδο, από τους οποίους οι 20 χιλιάδες διακινούνται με τον Aurinko ενώ η Ρόδος συνδέεται με το Ελσίνκι με επτά εβδομαδιαίες πτήσεις από τα μέσα Απριλίου μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου.

Οι τουρίστες από τη Φινλανδία που έφερε στη Ρόδο ο Aurinko το 2017 μοιράζονται ως εξής: To 40% ήταν οικογένειες, το 26% ζευγάρια, το 16% φίλοι, το 2% ανύπαντροι και το 17% συνταξιούχοι. Δεν αποτελεί, βέβαια, έκπληξη αυτό που τονίστηκε προχθές το βράδυ, ότι δηλαδή η Ελλάδα είναι μακράν ο πιο δημοφιλής προορισμός για τους Φινλανδούς. Ειδικότερα, οι προορισμοί που προτιμούν οι Φινλανδοί στη χώρα μας είναι οι εξής: Χανιά, Ρόδος, Ηράκλειο, Πρέβεζα, Κως, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Ζάκυνθος και Σκιάθος.

Η Ρόδος έρχεται δεύτερη στις προτιμήσεις τους. Ωστόσο, οι εκπρόσωποί της θεωρούν ότι μπορεί να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο.

Κάτι άλλο που αναφέρθηκε, επίσης, είναι ότι το Mediterranean είναι το μοναδικό ξενοδοχείο που περιλαμβάνεται στο πρόγραμμά τους από το 1965. Όπως είπε ο κ. Kousa, οι Φιλανδοί είναι καλοί πελάτες, δεν δημιουργούν προβλήματα και σέβονται τους κανόνες. Επίσης, είναι πολύ ευχαριστημένοι από τη διαμονή τους στη Ρόδο καθώς θεωρούν ότι η όλη φιλοξενία στο νησί βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο.

Στο χαιρετισμό που απηύθυνε ο κ. Καμπουράκης, μεταξύ άλλων, εξέφρασε την ιδιαίτερη χαρά των ξενοδόχων της Ρόδου που «γιορτάζουν, και τιμούν σήμερα, μια μεγάλη φιλία και μια συνεργατική σχέση που κρατάει για 55 ολόκληρα χρόνια». Και είπε, στη συνέχεια:  «Το τιμώμενο Φινλανδικό πρακτορείο Aurinkomatkat, δεν είναι απλά ένας συνεργάτης ανάμεσα σε άλλους. Είναι αναπόσπαστο και σημαντικό μέρος του θαύματος του ροδιακού τουρισμού, που όλοι μαζί καταφέραμε όλα αυτά τα χρόνια. Και που αποτελεί τη δικαίωση, των προσπαθειών και των κόπων μας».

Αφού ευχαρίστησε στο πρόσωπο του κ. Kousa τον tour operator για τη συνεργασία όλων αυτών των ετών, μίλησε για την προσπάθεια που έκαναν από κοινού και η οποία απέδωσε καρπούς. Όπως είπε, πέτυχαν η φινλανδική τουριστική αγορά να είναι ανάμεσα στις δέκα πρώτες, κορυφαίες, αγορές για το νησί μας αφού μόνο το 2017 μας επισκέφθηκαν 73.000 Φινλανδοί. Και είπε, στη συνέχεια:  «Η σχέση μας είναι δοκιμασμένη. Και στα δύσκολα, και στα εύκολα. Η εμπιστοσύνη, η αξιοπιστία, και η αποτελεσματικότητα, πάνω στην οποία στηρίξαμε τη συνεργασία μας, αυτά τα πενήντα πέντε χρόνια, είναι ο ασφαλής οδηγός μας, και για το μέλλον που έρχεται».

«Οι σπάνιες ομορφιές της Ρόδου, η ζεστή κι ανθρώπινη φιλοξενία, και ο διαρκής εμπλουτισμός του προϊόντος μας,  με πολλές και διαφορετικές θεματικές διαστάσεις, δημιουργούν τα  πεδία και τις ευκαιρίες, για τη διεύρυνση και την εμβάθυνση της συνεργασίας μας. Για τους ικανοποιημένους πελάτες σας, οι οποίοι, όχι μόνο θα δικαιώνονται για την επιλογή τους να επισκεφθούν τη Ρόδο μας, αλλά κυρίως θα ανυπομονούν να χρησιμοποιήσουν το ταχύτερο τον Aurinkomatkat ξανά για να επιστρέψουν στο νησί μας», κατέληξε ο κ. Καμπουράκης, ο οποίος επίσης απένειμε τιμητική πλακέτα στον κ. Kousa.

Τα βραβεία
Για όλους τους παραπάνω λόγους, ο Aurinkomatkat, θέλησε να ευχαριστήσει τους εδώ συνεργάτες του απονέμοντας φέτος βραβεία για την «καλύτερη ξενοδοχειακή εμπειρία». Αυτά προέκυψαν από τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων που μοίρασε στους πελάτες του το 2017 και τα οποία εστίασαν σε τρία θέματα που είναι σημαντικά για τους Φιλανδούς στις διακοπές τους: Το φαγητό του ξενοδοχείου, το σέρβις και η καθαριότητα. Σημειώνεται ότι η κλίμακα της βαθμολογίας ήταν από το 1 έως το 5 και όλα τα ξενοδοχεία που βραβεύτηκαν πήραν πάνω από 4,5.

Η απονομή έγινε, προχθές το βράδυ, μέσα σε κλίμα ικανοποίησης και χαράς για το ροδιακό τουρισμό αλλά και μίας υπόσχεσης από όλους να συνεχιστεί η προσπάθεια για ν’ ανέβει ακόμα πιο ψηλά. Αναλυτικά:
Βραβεία σε ξενοδοχεία για «partners in excellence» (σ.σ. εξαιρετικοί συνεργάτες):
Agla
Athena
Athineon
Cactus
Esperia
Esperides Beach Family Resort
Mediterranean
Riviera

Βραβεία σε τέσσερις κατηγορίες  για “Best customer experience” (σ.σ. καλύτερη ξενοδοχειακή εμπειρία):
1) Holidays with adults (σ.σ. ξενοδοχεία για ενήλικες)

Lindos Blu Luxury Hotel & Suites
Esperos Village Blue and Spa

2) Feel Good (σ.σ. δημιουργία καλής διάθεσης)
Atrium Platinum
Amathus Elite Suites

3) Enjoy Family Fun (σ.σ. για οικογενειακές διακοπές)
Rodos Princess
La Marquise Luxury Resort Complex

4) Go Local (σ.σ. οικογενειακά ξενοδοχεία και καταλύματα)
Nafsika
Villas Duc
Irinna

Award for partner in excellence
Ειδικό βραβείο για «εξαιρετικό συνεργάτη» απονεμήθηκε στον κ. Ηλία Κωτιάδη, ιδιοκτήτη του πρακτορείου Top Eurotravel Net–Rhodos, που εκπροσωπεί στη Ρόδο τον Aurinkomatkat.