Μάθημα στα σχολεία η οδήγηση και η κυκλοφοριακή αγωγή υποχρεωτικά

Μάθημα στα σχολεία η οδήγηση και η κυκλοφοριακή αγωγή υποχρεωτικά

Μάθημα στα σχολεία η οδήγηση και η κυκλοφοριακή αγωγή υποχρεωτικά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 793 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Όταν δυστυχώς από τη μία το μοτοποδήλατο και από την άλλη το αυτοκίνητο μετατρέπονται σε παιδικά παιχνίδια, αφού οι γονείς ανήμποροι να αντισταθούν στις πιέσεις των παιδιών τους ενδίδουν στο να τους αγοράσουν ή να τους παραχωρήσουν για οδήγηση το δικό τους μοτοποδήλατο ή αυτοκίνητο χωρίς την κατάλληλη ΠΑΙΔΕΙΑ, τότε το ατύχημα είναι προδιαγεγραμμένο.

Είναι αναγκαίο λοιπόν στα σχολεία να εισαχθεί το μάθημα της εκμάθησης της οδήγησης και της κυκλοφοριακής αγωγής κατ’ αρχάς θεωρητικά αλλά και με ορισμένα μαθήματα πρακτικής άσκησης, αφού δεν είναι δύσκολο ένα σχολείο να διαθέτει ως όργανο εκμάθησης, παιδείας, ένα αυτοκίνητο Ι.Χ. ή ένα μοτοποδήλατο, μέσα στο οποίο ο δάσκαλος μπορεί να παραδώσει πρακτικά μαθήματα.

Πρέπει να καταλάβουμε ΟΛΟΙ ότι ένα αυτοκίνητο ή ένα μοτοποδήλατο στα χέρια ενός άπειρου κατ’ αρχήν παιδιού οδηγού ενήλικου, μοιάζει μ’ ένα επικίνδυνο δίκανο όπλο, έτοιμο να σκοτώσει ή να σκοτωθεί αν δεν γνωρίζει καλώς τη χρήση του, φαινόμενα που ζήσαμε δυστυχώς τραγικά στην πράξη, όταν ο υιός εν αγνοία του γονέα πήρε το αυτοκίνητο κρυφά για μια βόλτα με τους φίλους του, όμως λυπάμαι που το λέω, χωρίς γυρισμό.

Πόσες φορές οι γονείς, γεμάτοι ανησυχία, περιμένουν με αγωνία να επιστρέψει το παιδί τους που οδηγεί αυτοκίνητο επειδή οι ίδιοι γνωρίζουν τους κινδύνους, πόσοι από εμάς δεν βγήκαμε στο μπαλκόνι του σπιτιού μας, για να δούμε αν το παιδί μας επέστρεψε σώο και ασφαλές από τη νυχτερινή του έξοδο, ή μείναμε ξάγρυπνοι από φόβο.

Επειδή ΟΛΑ τα θανατηφόρα - αυτοκτονίες δυστυχήματα οφείλονται αποκλειστικά στον ΙΔΙΟ τον οδηγό που δεν έχει παιδεία, να σέβεται απολύτως τους βασικούς κανόνες κυκλοφορίας και οδηγεί μεθυσμένος, χωρίς ζώνη ασφαλείας, με υπερβολική ταχύτητα, περνάει με κόκκινο, ή κινείται στο αντίθετο ρεύμα, χρησιμοποιεί συγχρόνως το κινητό του, χωρίς άδεια ικανότητος οδηγού, χωρίς φώτα και φθαρμένα ελαστικά, ή μοτοποδήλατο χωρίς κράνος, τότε για μένα η ποινή δεν πρέπει να είναι χρηματικό πρόστιμο, αλλά η αυτόφωρη διαδικασία, που θα προβλέπει ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ του ΟΧΗΜΑΤΟΣ για ένα μήνα, χωρίς καμία δυνατότητα έφεσης, ένστασης ή άλλου ένδικου μέσου.

Στη Ρόδο, τον Σεπτέμβριο του 2018 είχαμε θλιβερό απολογισμό οκτώ θανάτων και βέβαια τι άλλο να περιμένουμε για να λάβουμε ΑΥΣΤΗΡΑ, έστω και ακραία σε ένα βαθμό μέτρα;

Ίσως χρειάζεται εμείς να τιμωρήσουμε τον εαυτό μας.

Διαβάστε ακόμη

Χρήστος Γιαννούτσος: Τελικά ψηφίζουμε στις Ευρωεκλογές με κριτήριο την πολιτική ή το lifestyle;

Ηλίας Καραβόλιας: Το αφανές κόστος του δυνητικού

Θεόδωρος Παπανδρέου: Διορθωτικές παρεμβάσεις στο Αναλυτικό και Ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου

Γιατί να ψηφίσουμε στις Ευρωπαϊκές εκλογές του 2024;

Στην Ηλιούπολη για τα μπαράζ ανόδου ο ΠΑΟΚ Ρόδου

Ηλίας Καραβόλιας: Παγκόσμια ημέρα βιβλίου

Δρ. Μελίνα Φιλήμονος - Τσοποτού: Τα νησιά, τα μουσεία και οι φύλακες

Σπύρος Συρόπουλος: "Δωριέας: Ο αρχιτέκτονας του πολιτικού μεγαλείου μιας διαχρονικής πόλης"