Ο όρος αποκομιδή αφορά μόνον σκουπίδια ή και άλλα είδη οικιακής χρήσης;

Ο όρος αποκομιδή αφορά μόνον σκουπίδια ή και άλλα είδη οικιακής χρήσης;

Ο όρος αποκομιδή αφορά μόνον σκουπίδια ή και άλλα είδη οικιακής χρήσης;

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 460 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Πήρα τηλέφωνο στον ΧΥΤΑ ΡΟΔΟΥ για να ρωτήσω που μπορώ να εναποθέσω κλαδιά από κλάδεμα δέντρων, και πριν προλάβω να ολοκληρώσω την ερώτησίν μου πήρα την απάντηση καθαρή και συγκεκριμένη, ότι δηλαδή οφείλω μόνος μου να τα μεταφέρω στον ΧΥΤΑ και ότι απαγορεύεται να τα εναποθέσω σε κάποιο συγκεκριμένο, οριοθετημένο χώρο, όπου περνά φορτηγό ανοικτό αυτοκίνητο του Δήμου και τα συλλέγει, αφορά την Ιαλυσό.

Όταν διέμενα στην πρώην Αγίου Νικολάου, νυν Μιχ. Βολονάκη όπου το εργοστάσιο ΑΦΩΝ Αγιακάτσικα, οι περίοικοι, να ‘ναι καλά, και όχι μόνον αυτοί εναπόθεταν εντός των κάδων τα συνήθη σκουπίδια, όμως δίπλα και έξω από αυτούς, σχεδόν πάνω στο πεζοδρόμιο, εγκατέλειπαν είδη οικοσκευής, όπως πλυντήρια, ψυγεία, στρώμματα και παπλώματα, ξύλινα κρεβάτια και ντουλάπες, θερμοσίφωνα και ό,τι δεν μπορούσαν να ρίξουν μέσα στον κάδο.

Στις τηλεφωνικές εκκλήσεις μου, η αρμόδια υπηρεσία, οφείλω να ομολογήσω αμέσως ανταπεκρίνετο στο αίτημά μου για την μεταφορά αυτών των προϊόντων από αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, η οποία χωρίς να ψάχνει ποιοί και πότε τα άφησαν, τα έπαιρνε και τα μετέφερε όπου έπρεπε, και μάλιστα μερικές φορές τα διάφορα αντικείμενα και σκουπίδια ήσαν τόσα πολλά, μεταξύ αυτών και κλαδιά, που έστελνε μαζί και έναν μικρό φορτωτή.

Σε Δήμο της Δυτικής Μακεδονίας όπου υπήρξα αιρετός για 15 χρόνια, ο Δήμος για τέτοια προϊόντα και είδη μεταφοράς, είχε καθορίσει χώρους, ημέρα και ώρα και συνήθως πρωί, προκειμένου τότε οι δημότες να τα εναποθέσουν έξω, προκειμένου την ίδια μέρα να τα μεφέρει φορτηγό αυτοκίνητο του Δήμου στον σκουπιδότοπο ΧΥΤΑ, και να μην μένουν μέρες σε κοινόχρηστο χώρο με τις όποιες δυσάρεστες συνέπειες.

Με τον νέο Κανονισμό του Δήμου, όποιος εναποθέσει τέτοια προϊόντα σε κοινόχρηστο χώρο του Δήμου, τιμωρείται και ορθώς με πρόστιμο, και βέβαια το ερώτημα είναι, αν θα πρέπει όντως ο ίδιος ο δημότης να μεταφέρει αυτά τα προϊόντα στον ΧΥΤΑ του Δήμου Ρόδου, ή είναι αρμοδιότητα αποκλειστική του Δήμου και ανεκπλήρωτο δικαίωμα του πολίτη, και προς τούτο οφείλεται να δοθεί διευκρινιστική απάντηση, γιατί κάποιοι συνεχίζουν να τα πετούν το βράδυ κρυφά και άλλοι φανερά εν αγνοία του νέου κανονισμού και βέβαια ο επιστάτης καθαριότητος δεν μπορεί να επιβάλλει πρόστιμα, παρά μόνον σε όσους τυχαίως δει, ή οι πρόθυμοι της γειτονιάς τον ενημερώσουν.

Διαβάστε ακόμη

Κοσμάς Σφυρίου: 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου

Κώστας Καστανάκης: Η επόμενη πλημμύρα ξέρει ήδη τη διεύθυνσή σου

Μαρία Καρίκη: Αναζητώντας διαφυγή…

Θάνος Ζέλκας: Αλλαγή: η πιο βολική υπόσχεση

Αγαπητός Ξάνθης: Οι αναγκαίοι κοινωνικοί μετασχηματισμοί στον δρόμο της ευημερίας και της βιώσιμης ανάπτυξης

Παναγιώτης Κουνάκης: Η Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει μια χώρα μόνο υπαλλήλων

Κοσμάς Σφυρίου: Οι αναλογίες μεταξύ εκλογών Μαΐου 2012 & δημοσκοπήσεων

Κυριάκος Μ. Χονδρός: Το Σανατόριο της Ελεούσας: ανάμεσα στη μνήμη και τη λήθη της Ρόδου