Για 2η συνεχόμενη χρονιά η Ετήσια Ενημέρωση Πελατών της Dingo Marketing Team

Με πολύ μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά η ετήσια ενημέρωση πελατών της Dingo Marketing Team για θέματα marketing και τεχνολογίας που έλαβε χώρα στις 02/03/2019 στο Ξενοδοχείο Semiramis, και στην οποία παρευρέθηκαν μερικές από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του νησιού.

Σκοπός της δράσης είναι οι πελάτες και στενοί συνεργάτες της εταιρείας να παραμένουν ενημερωμένοι για τις νέες τάσεις στο digital marketing καθώς και τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στο συγκεκριμένο κλάδο.

Στη φετινή εκδήλωση αρχικά παρουσιάστηκε η μεθοδολογία γύρω από την οποία οργανώνεται μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια, ο τρόπος έρευνας καθώς η χαρτογράφηση που απαιτείται προκειμένου να αντληθεί μια σαφής εικόνα για τα «στάδια απόφασης» που ενδιαφερόμενου έως και τη στιγμή που θα αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία. Η συλλογή δεδομένων στην παραπάνω διαδικασία, επιτρέπει να γίνονται οι αντίστοιχες αναπροσαρμογές ώστε να αυξάνεται η απόδοση και να μειώνεται το διαφημιστικό κόστος.

Το επόμενο θέμα που αναπτύχθηκε αφορούσε τη διαδικασία από το σχεδιασμό του προϊόντος έως και την ικανοποίηση των πελατών, ξεκινώντας από το στάδιο του «προσωποποιημένου marketing».

Το δεύτερο στάδιο σχετίζεται με τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας μέσω ψηφιακών εφαρμογών, ενώ το τρίτο στάδιο είναι η μέτρηση της ικανοποίησης μέσω της συλλογής δεδομένων. Στόχος όλων των παραπάνω διεργασιών, όπως παρουσιάστηκαν από τους ομιλητές, είναι ο συνδυασμός και η ανάλυση δεδομένων που δεν αφορούν απλώς τις ενέργειες marketing αλλά και την ίδια την επιχείρηση, ώστε μέσα από αυτή την ολιστική προσέγγιση να πολλαπλασιάζεται η απόδοση και να μειώνεται κατά πολύ το κόστος.

Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν από τον επικεφαλής της εταιρείας, κ. Ραφαήλ Κουδούνη, οι δύο πρόσφατες ψηφιακές εφαρμογές της εταιρείας για χρήση στον τουριστικό κλάδο. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τις εφαρμογές «Reviewsdock» και «Treasure Hunt». Η εφαρμογή «Reviewsdock» ήδη χρησιμοποιείται από αρκετές εταιρείες του νησιού και αποσκοπεί στη συγκέντρωση θετικών κριτικών σε δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Tripadvisor. Αναφορικά με την εφαρμογή «Treasure Hunt», αυτή αποσκοπεί στη δημιουργία μιας διαφοροποιημένης τουριστικής εμπειρίας, όπου οι τουρίστες μπορούν να γνωρίσουν τον προορισμό μέσα από ένα ψηφιακό παιχνίδι θησαυρού με στοιχεία επαυξημένης πραγματικότητας.

Η εκδήλωση έκλεισε έπειτα από σχετική συζήτηση στη διάρκεια της οποίας έγινε μεταξύ των πελατών ανταλλαγή ιστοριών επιτυχίας, ιδεών, εμπειριών και στόχων ενώ μάλιστα έγινε και λόγος για μελλοντικές συνέργειες. Αναφορικά με την εκδήλωση, ο Ραφαήλ Κουδούνης δήλωσε στη «Ροδιακή»:

«Οι πελάτες μας με πολύ μεγάλη χαρά ανταποκρίνονται κάθε χρόνο στην εκδήλωσή μας. Και αυτό γιατί γνωρίζουν ότι αυτά για τα οποία θα τους μιλήσουμε θα τα συναντήσουν μπροστά τους μετά από 2-3 χρόνια. Όμως, η αξία αυτής της εκδήλωσης δεν είναι μόνο εκεί. Επιθυμία μας είναι όσοι συνεργάζονται μαζί μας, να συνεργάζονται και μεταξύ τους. Οι πελάτες μας να δημιουργούν συνέργειες και συνεργασίες, ώστε να δημιουργείται μια προστιθέμενη τόσο για εκείνους όσο και για το ίδιο το νησί της Ρόδου».