Στη Ρόδο για πρώτη φορά  η ανώτατη διοίκηση του ΟΠΑΠ

Ισχυρές επιδόσεις για τον ΟΠΑΠ φέρνει το Όραμα 2020, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας  Damian Cope, παρουσιάζοντας  τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2019 σε αναλυτές. Η διοίκηση είναι μάλιστα αισιόδοξη ότι θα υλοποιηθούν με επιτυχία οι στόχοι που έχουν τεθεί για το σύνολο του έτους.

Σύμφωνα με τον κ. Cope, τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου συμπίπτουν χρονικά με τη συμπλήρωση τριών χρόνων από την πρώτη παρουσίαση του Οράματος 2020, του στρατηγικού πλάνου που προβλέπει την καθιέρωση του ΟΠΑΠ ως εταιρεία ψυχαγωγίας και τυχερών παιγνίων παγκόσμιου επιπέδου. Δυναμική  πορεία παρουσιάζει και η λειτουργία των Gaming Hall στην Ελλάδα, με τον κ. Cope να επισημαίνει πως η δραστηριότητα των παιγνιομηχανημάτων (VLTs) συνέχισε την ανοδική της πορεία και στο πρώτο εξάμηνο του 2019, με τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) να διαμορφώνονται στα 139,9 εκατ. ευρώ έναντι 89,4 εκατ. ευρώ κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2018.

Σημειώνεται πως στη Ρόδο βρέθηκαν τη Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου όλη η ανώτατη διοίκηση του ΟΠΑΠ, ο CEO της εταιρείας, καθώς και εκτελεστικά μέλη του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας ΟΠΑΠ. Σημειώνεται πως ήταν η πρώτη φορά που μέλη της διοίκησης έρχονται στη Ρόδο και επισκέφθηκαν κατάστημα, Play ΟΠΑΠ που έχει παρουσιάσει ιδιαίτερα αναπτυξιακή πορεία.

Η διοίκηση με τον CEO Damian Cope επισκέφθηκε το κατάστημα Play ΟΠΑΠ επί της λεωφόρου  Ρόδου-Λίνδου ( 5ο Χλμ Εναντι S/M AB) και τελεί υπό την εκμετάλλευση της εταιρείας  ECOPLAY ΑΕ, που  είναι μια δυναμικά ανερχόμενη εταιρεία  εκμετάλλευσης τυχερών παιγνίων με τον ΟΠΑΠ, η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Δεκέμβριο του 2017, δημιουργώντας ένα πρωτοποριακό, εντυπωσιακό και καινοτόμο – για τα δεδομένα της Ρόδου -  κατάστημα με 50 παιγνιομηχανήματα.

Η πορεία της είναι ήδη ανοδική, συμβαδίζοντας πλήρως με τη γενικότερη πορεία της ΟΠΑΠ ΑΕ στην Ευρώπη και στα Βαλκάνια, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το κατάστημα δεν έχει καμία αρνητική βαθμολογία από τους πελάτες του, με βάση έρευνα που διενεργήθηκε για να εκφράσουν την εμπειρία τους, μετά την επίσκεψή τους. Η έρευνα στηρίχθηκε κυρίως στο πόσο ευχαριστημένοι έμειναν οι πελάτες από την εξυπηρέτησή τους από το προσωπικό του καταστήματος. Σημειώθηκε μάλιστα πως το κατάστημα  διαθέτει αξιόλογο, έμπειρο και ιδιαίτερα εκπαιδευμένο προσωπικό, πρόθυμο να εξυπηρετήσει ανά πάσα στιγμή τους  πελάτες σε οποιαδήποτε ανάγκη τους , ενώ συγκαταλέγεται (σύμφωνα με τη γνώμη πελατών) στα καλύτερα ανθρώπινα δυναμικά των καταστημάτων play πανελλαδικά του ΟΠΑΠ, με την διοίκηση του Οργανισμού να εκφράζει την ιδιαίτερη ικανοποίησή του.

Η ECOPLAY ΑΕ ακολουθεί ένα ιδιαίτερα πετυχημένο μοντέλο διοίκησης, που συνδυάζει την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της και την  εκπαίδευση των νέων συνεργατών, προσφέροντας ένα σταθερό εργασιακό περιβάλλον.
Στόχος της εταιρείας, όπως και της ΟΠΑΠ ΑΕ είναι να πιστέψουν οι πελάτες στη δύναμη του παιχνιδιού. Γιατί το παιχνίδι μπορεί να σε κάνει να χαμογελάσεις εκεί που δεν το περιμένεις, να δώσει χρώμα στην κάθε σου στιγμή και να σε κάνει να εκπλήξεις ακόμα και τον ίδιο σου τον εαυτό.
Η διοίκηση δέχθηκε να φωτογραφηθεί με τους υπεύθυνους και τη διοίκηση του καταστήματος, σε μία από τις λίγες δημόσιες εμφανίσεις της.