Τέλος στην ανεξέλεγκτη είσοδο και στάθμευση στη μαρίνα Μανδρακίου

Τέλος στην ανεξέλεγκτη είσοδο και στάθμευση στη μαρίνα Μανδρακίου

Τέλος στην ανεξέλεγκτη είσοδο και στάθμευση στη μαρίνα Μανδρακίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1596 ΦΟΡΕΣ

Υπεραμύνεται της απόφασης ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Β. Παπαοικονόμου

Τέλος στην ανεξέλεγκτη είσοδο και στάθμευση των οχημάτων στη μαρίνα Μανδρακίου, βάζει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο νότιας Δωδεκανήσου (Λ.Τ.) με τις τελευταίες αποφάσεις του, τις οποίες οριστικοποίησε στη χθεσινή συνεδρίαση του Διοικητικού του Συμβουλίου.

Σε δηλώσεις του αμέσως μετά τη συνεδρίαση-η οποία πραγματοποιήθηκε για ακόμα μία φορά με τηλεδιάσκεψη με τους Δημάρχους και τους αρμοδίους στα υπόλοιπα νησιά αρμοδιότητάς του-ο Πρόεδρος του Λ.Τ., κ. Βασίλης

Παπαοικονόμου, υπεραμύνθηκε της απόφασής τους αυτής και εξήγησε τους λόγους για τους οποίους προχώρησαν σ’ αυτό. Όπως είπε, λοιπόν, η πολιτική του Λ.Τ. στη μαρίνα του Μανδρακίου έχει στόχο να διασφαλίσει την ασφάλεια στα σκάφη που ελλιμενίζονται εκεί.
Για τον λόγο αυτό, σε προηγούμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. είχαν πάρει την απόφαση να κλείσει η ελευθέρα είσοδος στη μαρίνα-πλην φυσικά για τους πεζούς, οι οποίοι μπορούν να την επισκέπτονται.

Όπως εξήγησε, στο πλαίσιο της απόφασης αυτής, υπάρχει 24ωρη φύλαξη της μαρίνας από εταιρεία security και όποιος χρήστης της μαρίνας θέλει να έχει εξασφαλισμένη θέση στάθμευσης, μπορεί να πληρώνει ένα μηνιαίο τίμημα της τάξεως των 100 ευρώ «για να παρκάρει όλο το μήνα μέσα στη μαρίνα, σε σημείο ασφαλές, φυλασσόμενο και στην ουσία το τίμημα είναι 3 ευρώ την ημέρα».

Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου
Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου

Ο ίδιος, στη συνέχεια αναφέρθηκε και στις αντιδράσεις που εκφράστηκαν μετά από την απόφαση αυτή που πήρε το Λ.Τ., λέγοντας ότι, δυστυχώς, αντέδρασαν πολλοί οι οποίοι είχαν συνηθίσει να αφήνουν τα αμάξια τους στο συγκεκριμένο χώρο, με αποτέλεσμα, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, να δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα ειδικά για τα σκάφη που ελλιμενίζονται. Μάλιστα, επειδή δεν υπήρχε ο έλεγχος εισόδου των αυτοκινήτων, παρουσιαζόταν το φαινόμενο να υπάρχουν και διπλοπαρκαρίσματα αλλά και…τριπλοπαρκαρίσματα, ακόμα και μπροστά στα σκάφη, με αποτέλεσμα ο χρήστης της μαρίνας που έχει το σκάφος του να μην μπορεί να βγει ή να μπει σ’ αυτό, ειδικά κατά τις βραδινές ώρες. «Πάρκαραν όλοι σε οποιοδήποτε σημείο ήθελαν», είπε χαρακτηριστικά.

Η απόφαση, λοιπόν, την οποία έλαβε το Δ.Σ. του Λ.Τ. (σ.σ. η 37 του 2020) και η οποία τροποποιήθηκε χθες, προβλέπει τα παρακάτω:
- Την επιβολή στους χρήστες του Τουριστικού Λιμένα Μανδρακίου Ρόδου ενιαίου ελάχιστου μηνιαίου τέλους για την έκδοση άδειας εισόδου και στάθμευσης σε αυτόν, για τους ιδίους λόγους που αναλυτικώς περιγράφονται στο σκεπτικό της απόφασης.

- Το ενιαίο αυτό τέλος για την έκδοση άδειας στάθμευσης καθορίζεται σε εκατό (100) ευρώ μηνιαίως και η εφάπαξ προπληρωμή του θα γίνεται στο αρμόδιο γραφείο της Υπηρεσίας που στεγάζεται εκεί, από το οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα προμηθεύονται και την ειδική κάρτα άδειας εισόδου στη Μαρίνα. Για την ολιγοήμερη στάθμευση κάθε ενοικιαζομένου αυτοκινήτου των χρηστών της μαρίνας και των συνοδών τους καθορίζεται τέλος δέκα (10) ευρώ ημερησίως. Στους χρήστες για την ολιγόλεπτη στάθμευση των αυτοκινήτων τους προς μεταφορά εξοπλισμού των σκαφών τους δεν επιβάλλεται τέλος προσωρινής στάθμευσης.

Από τη χθεσινή συνεδρίαση
Από τη χθεσινή συνεδρίαση

- Την επιβολή στους ασκούντες πάσης φύσεως εμπορική δραστηριότητα (τροφοδοσία κ.λπ.), συμπεριλαμβανομένων και των όσων επαγγελματιών συναλλάσσονται με τους χρήστες της Μαρίνας παρέχοντας τις υπηρεσίες τους (ηλεκτρονικοί, ψυκτικοί, τουριστικά λεωφορεία, κ.λπ.) εντός του Τουριστικού Λιμένα Μανδρακίου Ρόδου ενιαίου ελάχιστου ετησίου τέλους για την έκδοση άδειας εισόδου και απλής στάσης σε αυτόν για περιορισμένο χρονικό διάστημα, για τους ιδίους λόγους που αναλυτικώς περιγράφονται στο σκεπτικό της απόφασης.

- Το ενιαίο αυτό τέλος για την έκδοση άδειας απλής στάσης καθορίζεται σε εκατό (100) ευρώ ετησίως και η εφάπαξ προπληρωμή του θα γίνεται στο αρμόδιο γραφείο της Υπηρεσίας που στεγάζεται εκεί, από το οποίο οι ενδιαφερόμενοι θα προμηθεύονται και την ειδική κάρτα άδειας εισόδου στη Μαρίνα.

- Δικαίωμα στάθμευσης (στους υποδεικνυόμενους χώρους) μετά την είσοδό τους εντός της Μαρίνας, υπό την προϋπόθεση προπληρωμής του τέλους, θα έχουν όσοι είναι αποδεδειγμένα σε καθημερινή βάση χρήστες της Μαρίνας (σ.σ. ιδιοκτήτες σκαφών που ελλιμενίζονται στη Μαρίνα, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που εδρεύουν εντός Μαρίνας κ.λπ.), ενώ δικαίωμα απλής στάσης και παραμονής για περιορισμένο χρονικό διάστημα (στους υποδεικνυόμενους χώρους), υπό την προϋπόθεση προπληρωμής του τέλους, θα έχουν οι ασκούντες πάσης φύσεως εμπορική δραστηριότητα (τροφοδοσία κ.λπ.), συμπεριλαμβανομένων και των όσων επαγγελματιών συναλλάσσονται με τους χρήστες της Μαρίνας παρέχοντας τις υπηρεσίες τους (ηλεκτρονικοί, ψυκτικοί, τουριστικά λεωφορεία κ.λπ.).

- Για τις προβλεπόμενες στο επισυναπτόμενο τοπογραφικό διάγραμμα της παρούσας Απόφασης έξι (6) θέσεις για τα ΑΜΕΑ (άτομα με αναπηρία) και για τα οχήματα πληρωμάτων περιπολικών σκαφών του Λιμενικού Σώματος δεν θα υπάρχει καμία επιβάρυνση πληρωμής τέλους.

- Για την είσοδο ταξί εντός του Τουριστικού Λιμένα Μανδρακίου Ρόδου προκειμένου να μεταφέρουν χρήστες του δεν θα υπάρχει καμία επιβάρυνση πληρωμής του εν λόγω τέλους.
-Τέλος, μπαίνει όρος για το πρατήριο καυσίμων να απομακρύνει άμεσα το βυτιοφόρο, καθώς πλέον δεν θα έχει χώρο στάθμευσης εκεί.

Για τα καταστήματα
Όσον αφορά στα καταστήματα που εκμισθώνει το Λ.Τ. στη μαρίνα Μανδρακίου, και οι συμβάσεις τους ανανεώνονται κάθε δύο χρόνια, όπως ειπώθηκε στη χθεσινή συνεδρίαση, επειδή επίκειται ο διαγωνισμός από το ΤΑΙΠΕΔ, το Λ.Τ. θα προχωρήσει σε ανανέωση της παραμονής τους εκεί για άλλα δύο χρόνια, με τον όρο όμως ότι σε περίπτωση που προκηρυχθεί ο διαγωνισμός από το Ταμείο θα πρέπει να αποχωρήσουν χωρίς να τους καταβληθεί αποζημίωση.

Για το καρνάγιο
Ένα άλλο σημαντικό θέμα που ήρθε στη χθεσινή συνεδρίαση, είναι ότι το Δ.Σ. του Λ.Τ. ενέκρινε τα πρακτικά της Επιτροπής για την αξιολόγηση της προσφοράς για την παραχώρηση του καρνάγιου.

Είναι γνωστό ότι μόνο μία Εταιρεία είχε επιδείξει ενδιαφέρον και κατέθεσε προσφορά στο διαγωνισμό. Η προσφορά είναι μέσα στο πλαίσιο της προκήρυξης που είχε γίνει, οπότε έγινε αποδεκτή από το Δ.Σ. η εισήγηση της Επιτροπής και η υπηρεσία θα προχωρήσει πλέον στην υπογραφή της σύμβασης με την Εταιρεία για την αξιοποίηση του καρνάγιου. Επίσης, χθες αποφασίστηκε και η παράταση της σύμβασης του έργου για την επέκταση του ξυλοπεζόδρομου, κατά εννέα μήνες, λόγω της καθυστέρησης που υπήρξε από τον ΔΕΔΔΗΕ για τη μετατόπιση των υπογείων καλωδίων. Έτσι, αυτές τις ημέρες αναμένεται να ξεκινήσει ο εργολάβος την προεργασία για την εκτέλεση του έργου που είναι το τμήμα από την Ακαντιά μέχρι τα φανάρια του Κόβα.

Μείωση των ανταποδοτικών τελών
Τέλος, σύμφωνα με σχετική Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που εκδόθηκε, μειώνονται κατά 20% τα πάσης φύσεως ανταποδοτικά δικαιώματα προσόρμισης, παραβολής/πλεύρισης, πρυμνοδέτησης και ελλιμενισμού των πλοίων/πλωτών ναυπηγημάτων, καθώς και των επαγγελματικών αλιευτικών σκαφών, εκτός από τα κρουαζιερόπλοια, για τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο και Μάιο του 2020.

Διαβάστε ακόμη

Συνέχιση των κινητοποιήσεων των εργαστηριακών ιατρών του Ι.Σ.Ρ.

Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 50% για την off season περίοδο θα αιτηθούν οι ξενοδόχοι με στόχο την επιμήκυνση της σεζόν

Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου: 24ωρη Πανυπαλληλική Απεργία, Τρίτη 21 Μαΐου 2024

Επίτιμος διδάκτορας ο Μητροπολίτης Ρόδου

Ενθαρρυντικά ξεκινάει η σεζόν για τη ΔΕΡΜΑΕ

Συνέδριο για τον ρόλο της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη διεξάγεται στη Ρόδο

Ιακ. Γρύλλης: «Επιχειρείται η ηθική και οικονομική εξόντωσή μου»

54 προσλήψεις από τον δήμο Ρόδου για την προστασία των δασών