Γερμανική αγορά FVW TravelTalk Virtual Counter Days

Γερμανική αγορά FVW TravelTalk Virtual Counter Days

Γερμανική αγορά FVW TravelTalk Virtual Counter Days

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 348 ΦΟΡΕΣ

Η τεχνολογία δίνει ευκαιρίες συνεργασίας για την επανεκκίνηση της σεζόν

Η εικονική έκθεση FVW TravelTalk Virtual Counter Days είναι πλέον πραγματικότητα. Η Ελλάδα πλέον δίνει το «παρών» με αρκετές συμμετοχές κορυφαίων προορισμών και ξενοδοχείων. Η τεχνολογία δίνει ευκαιρίες επικοινωνίας, συνεργασίας και πωλήσεων στους επαγγελματίες του τουρισμού για την επανεκκίνηση της σαιζόν.

Η έκθεση απευθύνεται στη Γερμανική και Αυστριακή αγορά. Ξεκίνησε 11 Φεβρουαρίου και έχει διήμερη διάρκεια. Την πρώτη ημέρα είχε πάνω 2.500 εγγεγραμμένους τουριστικούς πράκτορες και γενικότερα επαγγελματίες του τουρισμού.

Συμμετέχουν από την Ελλάδα με τα περίπτερά τους οι: Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Ρόδος με τον ΠΡΟΤΟΥΡ, Κεφαλονιά. Ξενοδοχεία: Akti Hotels, Aldemar, Blue Lagoon, Irene Palace, Ledra Hotels, Mitsis Hotels. Οι εκπρόσωποί τους κατακλύζονται από travel agents με ερωτήσεις και μεγάλο ενδιαφέρον. Η επικοινωνία γίνεται με video call, chat, ανταλλαγή visiting cards, συνάντηση με avatar σε networking space κ.λπ. Τα περίπτερα διαθέτουν παρουσία, υλικό, βίντεο κλπ.

Παράλληλα λειτουργεί κανάλι τηλεόρασης με workshops, panels, webinars, σύντομες συζητήσεις, συνεντεύξεις, δημοσιογραφικές αναφορές, με τους συντάκτες του fvw και τον αρχισυντάκτη Klaus Hildebrandt που καταγράφουν τα επίκαιρα θέματα για τον τουρισμό, τα γραφεία, τους προορισμούς. Κάθε θέμα το παρακολουθούν πάνω από 500 άτομα συγχρόνως.

Συμμετέχουν tour operators και πολλοί μακρινοί προορισμοί πέρα από την Ευρώπη. Μπορεί κάποιος να περιηγηθεί τόσο στα θεματικά μεγάλα περίπτερα όσο και στους εκθέτες. Συνοπτικά συμμετέχουν: εταιρείες παροχής υπηρεσιών, Ελλάδα, Ισπανία/Eco-Tourism, Costa Rica, Καραϊβική, Βόρειος Αμερική, Ασία, Αυστραλία, Νέα Ισλανδία, κρουαζιέρες, Ευρώπη, τα κράτη του Κόλπου, Τενερίφη, Σλοβενία, Βουλγαρία, Τουρκία.

Ο COVID-19, είναι πρόκληση για τον τουρισμό που αναζητά τρόπους τόσο για την επανεκκίνηση όσο και για την καλλιέργεια σχέσεων και ενδιαφέροντος για τους προορισμούς, τα είδη του τουρισμού, τα ξενοδοχεία, τα νέα προϊόντα σχεδιασμένα στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Το σίγουρο είναι ότι δεν εφησυχάζει και αναπτύσσει με τεχνολογία αιχμής. Αυτές τις δύο ημέρες στην έκθεση FVW TravelTalk Virtual Counter Days διαπιστώσαμε ότι η τεχνολογία βοήθησε την επικοινωνία σε πολύ ζεστό ανθρώπινο επίπεδο, αποτελεσματικά και άμεσα, συνεχίζοντας την παράδοση να «φέρνει» ο τουρισμός, κοντά τους επαγγελματίες από διαφορετικές χώρες.

Παράλληλα, συνεχίζεται η διοργάνωση FVW webinars σε καθημερινή βάση (έχουν κλείσει οι ημερομηνίες ως τον Απρίλιο) στα οποία συμμετέχουν ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και προορισμοί, το FVW Akademie που εκπαιδεύει travel agents αντίστοιχα με εξαιρετικά αποτελέσματα στις πωλήσεις και lead generation ενώ ακολουθούν πρωτοβουλίες που στηρίζουν το Β2Β μάρκετινγκ στη γερμανική αγορά. Στην Ελλάδα συντονίζει η Praxis Plus, αποκλειστικός συνεργάτης του FVW.

Διαβάστε ακόμη

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές