Μέχρι τις 23 Απριλίου οι ενστάσεις από τους εστιάτορες

Μέχρι τις 23 Απριλίου οι ενστάσεις από τους εστιάτορες

Μέχρι τις 23 Απριλίου οι ενστάσεις από τους εστιάτορες

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1019 ΦΟΡΕΣ

Ανακοίνωση εξέδωσε το Σωματείο Εστιατόρων Ρόδου Δωδεκανήσου «Η Πρωτοπορία» αναφορικά με τη συνάντηση που είχε με τον περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο την Κυριακή για το πρόγραμμα «ΝΗΣΙδΑ».

Αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση: «Το κύριο θέμα ήταν το πρόγραμμα «ΝΗΣΙδΑ» και η δυσφορία που επήλθε στα μέλη μας μιας και το 50% (σχεδόν) έμεινε απ’ έξω χωρίς να πάρουν αυτό το σημαντικό βοήθημα!

Καταφέραμε μετά από κατανόηση να εξεταστούν όσες αιτήσεις έγιναν μέχρι τις 23 Νοεμβρίου, δηλαδή αυτές οι αιτήσεις που πριν να ξεχωρίσει το ποσό των 5 εκατομμυρίων αποκλειστικά για την εστίαση είχαν καταταχτεί στο τουριστικό, αν και εφόσον πληρούν τα μόρια, και κάνουν ένσταση μέχρι την Παρασκευή 23/04/21 θα δικαιωθούν!

Ο Περιφερειάρχης δήλωσε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο, είναι χρήματα του ΕΣΠΑ και δεν έχει άλλη πρόσβαση!

Με την υπόσχεση να βοηθήσει όσο μπορεί την Εστίαση και με την ευχή να πάει καλά η τουριστική σεζόν που έρχεται ευχαριστώντας τον αποχωρίσαμε!

Η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου είναι η μόνη που διέθεσε ξεχωριστό κονδύλι για την Εστίαση. Αυτό τονίστηκε από τον Περιφερειάρχη πολλές φορές κατά τη συζήτηση!»

Ο πρόεδρος: Γιάννης Κλούβας
Ο γραμματέας: Σταύρος Ζουρούδης».

Διαβάστε ακόμη

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο