Πρόστιμο 1.500 ευρώ επειδή έφυγε από την Κάλυμνο

Πρόστιμο 1.500 ευρώ επειδή έφυγε από την Κάλυμνο

Πρόστιμο 1.500 ευρώ επειδή έφυγε από την Κάλυμνο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2368 ΦΟΡΕΣ

Στην Πάτμο μετέβη 38χρονος για να πουλήσει οπωροκηπευτικά προϊόντα, προερχόμενος από την Κάλυμνο παρά το γεγονός ότι λόγω των αυξημένων κρουσμάτων της πανδημίας στο νησί, απαγορεύονται οι μετακινήσεις.

Ο 38χρονος συνελήφθη ενώ σε βάρος του επιβλήθηκε και διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.500 ευρώ!
Πιο αναλυτικά, αστυνομικοί του Τμήματος Πάτμου εντόπισαν τον 38χρονο και θέλησαν να του κάνουν έλεγχο.
Όπως προέκυψε από αυτόν, ο 38χρονος είχε μεταβεί από την Κάλυμνο στην Πάτμο μαζί με το Ι.Χ. φορτηγό του προκειμένου να πουλήσει οπωροκηπευτικά προϊόντα.

Ωστόσο η Κάλυμνο εξακολουθεί να βρίσκεται σε καραντίνα και ως εκ τούτου απαγορεύονται οι κάθε λογής μετακινήσεις από και προς το νησί, αναίτια.
Οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον 38χρονο ο οποίος με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του παραπέμφθηκε στη δικαιοσύνη, ενώ θα κληθεί να πληρώσει και χρηματικό πρόστιμο ύψους 1.500 ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

Συνελήφθη 43χρονος σε χωριό της Ρόδου για καλλιέργεια κάνναβης

Ρόδος: Σύλληψη 20χρονου με μικροποσότητα χασίς

Ρόδος: Σύλληψη 30χρονου αλλοδαπού την ώρα της διάρρηξης

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους μετά την απολογία του 42χρονος αλλοδαπός που κατηγορείται για διακίνηση επτά κιλών κοκαΐνης

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Κατασχέθηκε σημαντική ποσότητα εκρηκτικής ύλης στην Κάλυμνο

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους 51χρονος Πακιστανός κατηγορούμενος για ληστεία

Ρόδος: Αναστολή πλειστηριασμού κύριας κατοικίας από το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου