Το σωστό και το λάθος στη γλώσσα μας!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 26966 ΦΟΡΕΣ
«Το μήνυμα εστάλει από το κινητό σου πριν από τρεις ώρες»
Ο παθητικός αόριστος του ρήματος στέλλομαι γράφεται με «η» και όχι με «ει».
Η ορθή γραφή της πρότασης λοιπόν θα ήταν: «το μήνυμα εστάλη από το κινητό σου πριν από τρεις ώρες».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News