Το σωστό και το λάθος στη γλώσσα μας!

Το σωστό και το λάθος στη γλώσσα μας!

Το σωστό και το λάθος στη γλώσσα μας!

Αλέξανδρος Ν. Κατσαράς

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 26966 ΦΟΡΕΣ

«Το μήνυμα εστάλει από το κινητό σου πριν από τρεις ώρες»

Ο παθητικός αόριστος του ρήματος στέλλομαι γράφεται με «η» και όχι με «ει».

Η ορθή γραφή της πρότασης λοιπόν θα ήταν: «το μήνυμα εστάλη από το κινητό σου πριν από τρεις ώρες».

Διαβάστε ακόμη

Κοσμάς Σφυρίου: 30 χρόνια από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου

Κώστας Καστανάκης: Η επόμενη πλημμύρα ξέρει ήδη τη διεύθυνσή σου

Μαρία Καρίκη: Αναζητώντας διαφυγή…

Θάνος Ζέλκας: Αλλαγή: η πιο βολική υπόσχεση

Αγαπητός Ξάνθης: Οι αναγκαίοι κοινωνικοί μετασχηματισμοί στον δρόμο της ευημερίας και της βιώσιμης ανάπτυξης

Παναγιώτης Κουνάκης: Η Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει μια χώρα μόνο υπαλλήλων

Κοσμάς Σφυρίου: Οι αναλογίες μεταξύ εκλογών Μαΐου 2012 & δημοσκοπήσεων

Κυριάκος Μ. Χονδρός: Το Σανατόριο της Ελεούσας: ανάμεσα στη μνήμη και τη λήθη της Ρόδου