Κ.Ε.Π. Μητροπόλεως, άρτια οργάνωση ταχεία ευγενής εξυπηρέτηση

Κ.Ε.Π. Μητροπόλεως, άρτια οργάνωση ταχεία ευγενής εξυπηρέτηση

Κ.Ε.Π. Μητροπόλεως, άρτια οργάνωση ταχεία ευγενής εξυπηρέτηση

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 242 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Συνήθιζα να πηγαίνω στις ίδιες αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες, όπου η ταλαιπωρία, η καθυστέρηση και η γραφειοκρατία ξεπερνούσε πολλές φορές τις αντοχές μου με αποτέλεσμα να γίνομαι δυσάρεστος, διαμαρτυρόμενος έστω κόσμια.

Το Κ.Ε.Π. Μητροπόλεως κάνει τη διαφορά αφού η εξυπηρέτηση του πολίτη -δημότη για τους εργαζόμενους στο Κ.Ε.Π. είναι θεσμός και πιστεύω τους το διαπίστωσα όσες φορές χρειάστηκα την βοήθειά τους και δεν είναι υπερβολή να πω ότι λειτουργούν, υπηρετούν, εξυπηρετούν καλύτερα από τις αντίστοιχες αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες, όπυ και όταν χρειάζεται.

Φαίνεται ότι ο αντιδήμαρχος κ. Ιωάννης Καμπούρης του Διαγόρα, συγχωριανός από το Βάτι και συγγενείς, στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκουν τα Κ.Ε.Π. με τις συχνές επισκέψεις του τις διοικητικές και αυτοδιοικητικές γνώσεις που διαθέτει και εμπειρία, έδωσε μαι νέα πνοή και μια νέα αντίληψη στον σπουδαίο ρόλο των Κ.Ε.Π. με αποκλειστικότητα την εξυπηρέτηση όλων μας.

Πρόσφατα χρειάστηκα την βοήθειά τους για τις διαδικασίες και τα πιστοποιητικά, παράβολα, που χρειάζονται για την αναθεώρηση του διπλώματος οδήγησης (85 και άνω) για να διαπιστώσω για μια ακόμη φορά την προθυμία, την ευγένεια, την ταχύτητα και υπευθυνότητα που με εξυπηρέτησαν, όπως και το γεγονός ότι οι ίδιοι μου ζήτησαν μόλις συγκεντρώσω τα δικαιολογητικά να πάω ξανά στους ίδιους για να μου συμπληρώσουν την αίτηση και οι ίδιοι να παραλάβουν και να προωθήσουν τον φάκελό μου στη Δ/νση Συγκοινωνιών Ρόδου, η οποία στο παρελθόν αρνήθηκε να με διευκολύνει αναλόγως.

Χρειάστηκε δύο ή τρεις φορές να πάρω το τηλέφωνο του Κ.Ε.Π. Μητροπόλεως 2241070655 και σε αντίθεση με άλλες υπηρεσίες το σήκωσαν αμέσως, μου απάντησαν με εξηγήσεις κατανοητές και μου είπαν να πάω τώρα να με εξυπηρετήσουν έστω και εάν δεν είχα κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού.

Όταν βρέθηκα στην πόρτα αναμονής, εισόδου στο Κ.Ε.Π., σε ελάχιστο χρόνο, εμφανίστηκε αρμόδια υπάλληλος και με περισσή ευγένεια εμένα και άλλους μας ερώτησε τι ακριβώς θέλαμε και μας προώθησε τον καθένα στο τμήμα και τον υπάλληλο, όπου η εξυπηρέτηση ήταν απλή και άμεση και δεν μας άφησε να περιμένουμε στον ήλιο, τηρώντας όμως τους υγειονομικούς κανόνες.
Ένα μεγάλο δημόσιο ευχαριστώ στο Κ.Ε.Π. Μητροπόλεως ειδικά, αλλά και σε όλα τα άλλα Κ.Ε.Π. τα οποία επάξια λειτουργούν και υπάρχουν, είναι αναγκαία, δικαιώνουν απολύτως τον θεσμό για τον οποίο ιδρύθηκαν.

Διαβάστε ακόμη

Ηλίας Καραβόλιας: Περί της δομής των πραγμάτων

Γιώργος Γεωργαλλίδης: Η ανάγκη επιστροφής της ελπίδας

Θεόδωρος Παπανδρέου: Έχει θέση η τιμωρία στη διαπαιδαγώγηση του παιδιού;

Πέτρος Κόκκαλης: Εθνική Πράσινη Συμφωνία για την ευημερία

Γιάννης Ρέτσος: Υπερτουρισμός: μύθοι και αλήθειες

Δημήτρης Κατσαούνης: Αυτές οι Eυρωεκλογές χτίζουν γέφυρα με τον Ελληνισμό της Διασποράς

Γιάννης Σαμαρτζής: Τα τεκμήρια διαβίωσης των φορολογουμένων και η δυνατότητα αποφυγής τους

Φίλιππος Ζάχαρης: Εσωτερικός κόσμος, εικόνες και ορισμός του χρόνου