Εργαλείο στα χέρια των ανθρώπων του τουρισμού η πλατφόρμα LAVORIA

Εργαλείο στα χέρια των ανθρώπων του τουρισμού η πλατφόρμα LAVORIA

Εργαλείο στα χέρια των ανθρώπων του τουρισμού η πλατφόρμα LAVORIA

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 442 ΦΟΡΕΣ

Ξεκίνησε πριν από μερικές ημέρες τη λειτουργία της στη χώρα μας, η πλατφόρμα προσλήψεων εργαζομένων για τον κλάδο της Φιλοξενίας, της LAVORIA.

Πρόκειται για μία καινοτομία που στόχο έχει να βοηθήσει στην επίλυση προβλημάτων πρόσληψης προσωπικού που παρατηρήθηκαν κατά τη φετινή τουριστική περίοδο σε όλη τη χώρα και κυρίως στις τουριστικές περιοχές, αλλά ταυτόχρονα να δώσει τη δυνατότητα σε επαγγελματίες να επιλέξουν με μεγαλύτερη άνεση τους εργοδότες τους.

Η επίσημη έναρξη λειτουργίας της LAVORIA, πραγματοποιήθηκε στις 21 Οκτωβρίου στο Ηράκλειο της Κρήτης και στην παρουσίαση που έγινε από τον δημοσιογράφο κ. Κώστα Συλιγάρδο, σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης, παρευρέθηκαν ο συνιδρυτής της εταιρείας LAVORIA κ. Lavrof, ο Πρόεδρος TEZ Ελλάδας κ. Δημήτρης Χαριτίδης, ο Γενικός Διευθυντής TEZ Tour Μανώλης Απλαδενάκης, εκπρόσωποι του τουρισμού από όλη τη χώρα, μεταξύ των οποίων και ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου κ. Γιώργος Ματσίγκος.

Στα μέσα του 2021, ολόκληρη η Ευρώπη αντιμετώπισε σοβαρή έλλειψη εργατικού δυναμικού στον κλάδο της Φιλοξενίας. Είναι η πρώτη φορά που ο κλάδος αντιμετωπίζει τέτοια έλλειψη, την οποία πολλοί αποκαλούν κρίση προσλήψεων. Η πανδημία Covid-19 αποκάλυψε ένα κρυφό πρόβλημα το οποίο υπάρχει εδώ και χρόνια:

Ένας κλάδος με ανεπάρκεια εξειδικευμένου προσωπικού, έλλειψη εκπαίδευσης σε αυτό και κακή φήμη σε θέματα υπερωριών και αμοιβών, δυσκόλευαν πάντα και δημιουργούσαν προβλήματα στην εύρεση ικανού προσωπικού και πολύ πριν από την πανδημία.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για την Ελλάδα, όπου το 2019 μόνο 15.852 θέσεις εργασίας καλύφθηκαν, δηλ. (73%) από τη ζήτηση που ήταν 21.821 θέσεις, και το 2021 μόνο το 65%, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών.

Φέτος το έλλειμμα στις θέσεις εργασίας ήταν 20% υψηλότερα από τα επίπεδο πριν από την πανδημία.

Η βιομηχανία HoReCa τώρα αναγκάζεται να «μεταμορφωθεί» και να βρει νέες λύσεις σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά προσλήψεων, και όπως και ολόκληρος ο κόσμος μετά την πανδημία προσπαθεί για την ψηφιακή αλλαγή.

Η πλατφόρμα LAVORIA έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις παρέχοντας μια λειτουργικά πλούσια λύση με τα ακόλουθα οφέλη:
• Διαχειριστείτε περισσότερα ζητήματα με λιγότερες δαπάνες λόγω της αυτοματοποίησης,

• Προσφέρεται έναν πιο κατάλληλο για τις ανάγκες υπάλληλο, σε πελάτες, από μια μεγάλη βάση δεδομένων υποψηφίων σε όλη την ΕΕ,

• Διαχειριστείτε μια διαδικασία πρόσληψης σε μία πλατφόρμα,

• Εξασφαλίστε αποτελεσματική επικοινωνία μεταξύ του υποψηφίου και του εργοδότη, χωρίς σπατάλη χρόνου και από τις δύο πλευρές,

• Παρέχετε μόνο επαληθευμένες επιλογές στον υποψήφιο και τον εργοδότη.

Τι είναι η LAVORIA
«Η LAVORIA δημιουργήθηκε το 2019. Στην αρχή της πανδημίας, παγώσαμε το έργο λόγω των πρωτοφανών συνθηκών. Τότε δεν μπορούσαμε καν να σκεφτούμε ότι ο τερματισμός του καθεστώτος της αναστολής εργασίας θα έφερνε τη LAVORIA σε σωτήρια θέση για τον κλάδο», λέει η Daria Dzhuzenova, COO και εκπρόσωπος της LAVORIA.

Μέσα από την πλατφόρμα παρέχεται μια τέλεια αντιστοιχία μεταξύ εργοδότη και εργαζομένου στον κλάδο HoReCa, είναι το κεντρικό σύνθημα της LAVORIA. Χρησιμοποιώντας πρωτοποριακά εργαλεία πληροφορικής, η πλατφόρμα φέρνει αυτοματοποίηση στη διαδικασία πρόσληψης, καθιστώντας την επιτυχημένη, σχετική με το αντικείμενο, γρήγορη, εύκολη και επωφελή και για τον προϋπολογισμό οποιασδήποτε επιχείρησης.

«Πρόσφατα κάναμε μεγάλη έρευνα στον τομέα αυτό και διαπιστώσαμε ότι οι διαδικασίες πρόσληψης στον συγκεκριμένο κλάδο διαφέρουν ριζικά από πρόσληψη σε οποιοδήποτε άλλο κλάδο της Οικονομίας.

Πιστεύουμε ότι μπορούμε να προσφέρουμε επιχειρηματικά οφέλη, με συνολικό κόστος που είναι ελκυστικό για όλους. Ελπίζουμε να βοηθήσουμε όλους τους συμμετέχοντες στον κλάδο, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τη φύση της επιχείρησης, να αποκτήσουν τα οφέλη που διατίθενται μέσω της εφαρμογής σύγχρονων συστημάτων», συνοψίζει η εκπρόσωπος της LAVORIA.

Διαβάστε ακόμη

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού

40 κρουαζιερόπλοια θα καταπλεύσουν τον Μάιο στο λιμάνι της Ρόδου