Τον Ιούνιο του 2022 θα δημοπρατηθεί το Εθνικό Θέατρο Ρόδου

Τον Ιούνιο του 2022  θα δημοπρατηθεί το Εθνικό Θέατρο Ρόδου

Τον Ιούνιο του 2022 θα δημοπρατηθεί το Εθνικό Θέατρο Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 598 ΦΟΡΕΣ

Στον απόηχο της ιστορικής εξαγγελίας του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, και της Υπουργού Πολιτισμού, Λίνας Μενδώνη, την περασμένη Παρασκευή, μέσα στο Εθνικό Θέατρο Ρόδου για τη χρηματοδότηση της ανακατασκευής του, χθες, ο Δήμαρχος κ. Αντώνης Καμπουράκης και ο Περιφερειάρχης, κ. Γιώργος Χατζημάρκος, σε κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν, έκαναν λόγο για ένα «σκληρό χρονοδιάγραμμα» και ανέφεραν ότι τον Ιούνιο του 2022 θα δημοπρατηθεί το μεγαλεπήβολο έργο.

Δήμαρχος και Περιφερειάρχης, χθες, «αποκωδικοποίησαν» την εξαγγελία, αναφέρθηκαν στη δουλειά που έχει προηγηθεί για να φθάσουμε σ’ αυτήν και βέβαια στο τι συμβολίζει ένα τέτοιο έργο που αποτελεί πολιτιστικό απόθεμα για τη χώρα, σύμφωνα με την Υπουργό.
Αναλυτικά:

Ο Δήμαρχος

Ξεκινώντας ο κ. Καμπουράκης χαρακτήρισε μία «μεγάλη και πολύ αισιόδοξη μέρα» αυτήν που ήρθε ο πρωθυπουργός στη Ρόδο και συνέχισε λέγοντας: «Μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι το Εθνικό και η ανακοίνωση της ανακατασκευής του, είναι μία αποσπασματική ενέργεια. Η Ρόδος αξίζει πολλά, το λέμε εδώ και αρκετό καιρό, και πρέπει να παραδεχθούμε ότι όταν αξίζει πολλά, το καθήκον μας επιτάσσει να κάνουμε και εμείς πολλά για να τα ξανακερδίσουμε.

Δυστυχώς, σε ένα τόπο πρωτοπόρο όπως είναι η Ρόδος, πολλά χάθηκαν δεν έχω εγώ την άποψη ότι χάθηκαν ούτε τυχαία ούτε…καταλάθος. Πιστεύω ότι χάθηκαν διότι τα κοινά τα διαχειρίστηκαν άνθρωποι που συμβιβάζονταν, μιλούσαν και είχαν επίσης και εμμονές. Είχαν εμμονές στην υπεροχή του εγώ μπροστά στο αποτέλεσμα που φέρνει πάντα το εμείς.

Ξέρω ότι πολλοί ενοχλούνται-το έδειξαν εξάλλου-γιατί γίνεται σε συνεργασία, ενοχλούνται γιατί δεν γίνεται από εκείνους ή από τους ανθρώπους που τους εξασφαλίζουν πολιτική παρουσία. Εγώ, πιστεύω ακριβώς το ανάποδο: ότι ο ροδίτης και η ροδίτισσα αξίζουν πολλά. Πιστεύω ότι, ο Ροδίτης και η Ροδίτισσα, ουδόλως ενδιαφέρονται για το ποιος κάνει κάτι και δυστυχώς στην περίπτωση του Εθνικού, τα τελευταία σαράντα χρόνια, δεκαεπτά, όπως θέλει κάποιος να το πει, δεν ενοχλούνται όταν κάποιοι δεν κάνουν τίποτα».

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Καμπουράκης, πάνω από επτά χρόνια…το γκρέμιζαν (το Εθνικό) ενώ αν ανατρέξει κάποιος στο 1970-1972 η τότε παρέμβαση για τον ίδιο ήταν βανδαλιστική, αφού ένα έργο τέχνης, ένα κατόρθωμα της εποχής του 1935-37, μετατράπηκε με περίεργες πρωτοβουλίες, σε έναν βανδαλισμό ο οποίος κατέληξε να μην υπάρχει ακουστική, να μην υπάρχει το μεγαλείο της εποχής που το δημιούργησε.

Από το 1972 μέχρι το 2006 «όλοι ασχολούνταν με το πώς θα το γκρεμίσουν, πως θα το χαλάσουν, με το πως θα το αδειάσουν», είπε αναφέροντας ότι άλλα δέκα χρόνια περίπου…το κοιτούσαν «και τολμούν οι άνθρωποι αυτοί να προτάσσουν τον ισχυρισμό ότι τα δύο τελευταία χρόνια δεν προχώρησε τόσο γρήγορα όσο εκείνοι θα επιθυμούσαν».

Στη συνέχεια, έκανε γνωστό ότι, το αργότερο μέχρι τον Ιούνιο του 2022 το έργο αυτό θα έχει προκηρυχθεί και ότι τώρα θα συναφθεί μία τριμερής προγραμματική σύμβαση μεταξύ του Δήμου Ρόδου, του Υπουργείου Πολιτισμού και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για να προχωρήσουν στην πρώτη φάση, που εξάλλου αποτελεί το 80%-90% του έργου, που είναι τα κτιριακά, ο σκελετός.

Σε δεύτερη φάση, δηλαδή σε ένα-δύο χρόνια από τώρα, όταν ο ροδίτης και η ροδίτισσα θα αρχίσει να βλέπει να επανέρχεται το «στέμμα στο κεφάλι της Βασίλισσας Ρόδου»-όπως ανέφερε χαρακτηριστικά μπροστά στον πρωθυπουργό, την Υπουργό Πολιτισμού και τον Περιφερειάρχη μέσα στο Εθνικό-τότε θα αρχίσει να τοποθετείται η ο εξοπλισμός με τεχνολογία που θα παραπέμπει στην επόμενη δεκαετία, Επεσήμανε, ακόμη, ότι ξεδιάντροπα κάποιοι ισχυρίζονται ότι θα πρέπει να υλοποιηθούν οι μελέτες εκείνης της εποχής.

Στο σημείο αυτό, ο Δήμαρχος δεν παρέλειψε να τονίσει ότι η παρουσία του πρωθυπουργού αλλά και της Υπουργού Πολιτισμού, για τον ίδιο αποτελεί εγγύηση ότι το έργο αυτό ξεκίνησε και θα ολοκληρωθεί. Επειδή δε, το καίριο σημείο που κρίνει τη χρηματοδότηση έχει να κάνει με το χρόνο ολοκλήρωσής της, εξέφρασε την πεποίθηση ότι το έργο θα είναι έτοιμο πολύ νωρίτερα-κάτι που, όπως είπε, θα στενοχωρήσει πολλούς-για να υποδεχθεί τους ροδίτες αλλά και την προοπτική ενός φυτώριου για ανθρώπους που αγαπούν την τέχνη, το θέατρο, τη μουσική. «Γιατί, σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για ένα κουφάρι που θα παραμείνει κλειστό εσαεί, όπως παρέμενε μέχρι σήμερα», είπε κατηγορηματικά ο Δήμαρχος.

Δεν παρέλειψε, ακόμη, να απονείμει τα εύσημα στον Αντιδήμαρχο Πολιτιστικών Μνημείων κ. Στέφανο Δράκο, για τη σοβαρή δουλειά που έκανε, όπως και όλη η Δημοτική Αρχή που συνέδραμε στη δουλειά του και, βέβαια, η Διεύθυνση Μεσαιωνικής Πόλης. Στη συνέχεια, έδωσε και μία γεύση για τα όσα σχεδιάζονται, αναφέροντας ότι περίπου από το 1975 μέχρι το 2005, η απαίτηση ήταν να ενωθεί το Εθνικό με εξωτερικούς χώρους, όπως είναι το πάρκο «Αναστάσιος Καραμάριος», ακριβώς πίσω του και το πάρκο προς τη μεριά της παραλίας του Έλλη, κάτι που θα δώσει «αέρα» στο ιστορικό θέατρο.

Ο Δήμαρχος εξήγησε, ακόμη, ότι σύμφωνα με τη δική του προσέγγιση και ο εξοπλισμός και η διοικητική υποστήριξη των υπηρεσιών που θα πρέπει να στεγαστούν στο Εθνικό, και θα πρέπει να είναι ένα φυτώριο νέων ανθρώπων που θα αγαπήσουν τη μουσική και το θέατρο, μία πλευρά που είναι παραμελημένη στη Ρόδο, ενώ ανέφερε ως παράδειγμα ότι η φιλαρμονική στεγάζεται στο υπόγειο. Όπως είπε, λοιπόν, όλα αυτά είναι έργα του εξοπλισμού του Εθνικού Θεάτρου.

Όπως είπε ο Δήμαρχος, όλα αυτά, μαζί με τη σοβαρή δουλειά που έχει γίνει τα τελευταία δύο χρόνια αλλά και μέσα από τη συνεργασία, για τον ίδιο είναι η εγγύηση ότι πάμε μπροστά. Και ξεκαθάρισε στη συνέχεια: «Δεν ξέρω πόσο χαίρονται ή λυπούνται κάποιοι που τους συμφέρει να μην γίνει τίποτα αλλά όσο αφορά εμένα και τη δική μου πρόταση που κατέθεσα και έλαβα ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης από τον ροδιακό λαό με την εκλογή μου, οφείλω να μην απολογούμαι για το παρελθόν ούτε για τα λάθη αυτών που τα διέπραξαν ούτε για τα λάθη αυτών που παραμένουν να τα υποστηρίζουν αλλά όσο αφορά εμένα, εγώ ανακατεύτηκα στην πολιτική, μπήκα στον Δήμο, ο ροδιακός λαός πείστηκε γι’ αυτά τα οποία δεσμεύτηκα και του έταξα και θα δει από εδώ και μπρος, σε σύντομο χρονικό διάστημα, το πως το μέλλον του τόπου είναι σημαντικότερο από τις δικαιολογίες και τις πολυλογίες για το παρελθόν».

Κλείνοντας, ευχαρίστησε τον Περιφερειάρχη που, όπως είπε, «ήταν πάντα στο πλευρό του Δήμου», λέγοντας ότι είναι δίπλα τους μαζί με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας και με όλους του τους συνεργάτες. Στο σημείο αυτό, ο κ. Καμπουράκης έδωσε μία εικόνα για τα σχέδια της Δημοτικής Αρχής που έπονται του Εθνικού Θεάτρου, λέγοντας ότι αυτό δεν είναι μία αποσπασματική απόφαση αλλά είναι μία κουκίδα του γενικότερου σχεδιασμού της ανάπλασης της πόλης της Ρόδου όπως ο ίδιος και αυτή η Δημοτική Αρχή την οραματίζονται και την εγγυώνται.

Όπως είπε, λοιπόν, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα αυτά τα σχέδια θα το δούμε μπροστά μας και θεωρεί ότι πλέον θα είναι στον ροδίτη και τη ροδίτισσα να κρίνει κατά πόσον αυτά τα νέα βήματα προς ένα καλύτερο μέλλον, θα διασφαλίσουν ένα καλύτερο παρόν, ειδικά σ’ αυτή τη δύσκολη περίοδο, υγειονομικά και οικονομικά.

Ο Περιφερειάρχης

Στη συνέχεια, τον λόγο πήρε ο κ. Χατζημάρκος ο οποίος ξεκίνησε λέγοντας: «Στην πιο περίοπτη θέση του νησιού και της πόλης, στέκει, πάρα πολλά χρόνια τώρα, ένα σύμβολο της παθογένειας της δημόσιας ζωής. Το Εθνικό Θέατρο, ένα πάρα πολύ σημαντικό στοιχείο του πολιτιστικού αποθέματος της χώρας, είναι εκεί σε μία τραγική κατάσταση δεκαετίες τώρα, για να θυμίζει σε όλους τη στροφή που πρέπει να γίνει κυρίως στο μυαλό, τις αντιλήψεις, τις πρακτικές, στην πολιτική, στην πολιτική που στην ουσία της υπηρετεί μόνο την κοινωνία και είναι αυτή που και εγώ θέλω να υπηρετώ».

Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στο πώς φθάσαμε στην ιστορική εξαγγελία, λέγοντας ότι, στην πιο σκληρή δημοσιονομικά περίοδο, ο Δήμος Ρόδου, ο Δήμαρχος, τους κατέθεσε πλήρες τεχνικό δελτίο για τη χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας, της ανακατασκευής του Εθνικού Θεάτρου, το οποίο είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο ποσό. Όπως εξήγησε, αυτό έγινε γιατί στο μοναδικό άλλο αντίστοιχο πρόγραμμα χρηματοδοτικό στο οποίο θα μπορούσε να έχει στραφεί αναζητώντας χρηματοδότηση, δηλαδή το «Αντώνης Τρίτσης» του Υπουργείου Εσωτερικών, υπήρχε ένα όριο ένα ταβάνι για τις προτάσεις που δεχόταν και δεν μπορούσε να σηκώσει το έργο στο σύνολό του.

Ευχαρίστησε και από την πλευρά του, τον Δήμαρχο γιατί, όπως είπε, «με πολύ μεγάλη σοβαρότητα, υπευθυνότητα, ο ίδιος πάνω απ’ όλα προσωπικά, ασχολήθηκε με το Εθνικό Θέατρο, και οι συνεργάτες του ενώ έκανε ειδική αναφορά στον κ Δράκο, που, όπως είπε, τον πίεσαν πολύ, το ετοίμασε και όταν τους κατέθεσε το αίτημα για τη χρηματοδότηση, πριν από μερικούς μήνες, του είπαν ότι δεν έχουν τώρα τα περιθώρια για να χρηματοδοτήσουν ένα τόσο μεγάλο έργο, όμως θα δώσουν τη μάχη για το καλύτερο δυνατό. Είπε, ακόμη, ότι φτιάχτηκε μία πάρα πολύ μεγάλη ομάδα και για πρώτη φορά είναι όλοι στην ίδια όχθη.

Στη συνέχεια, ο Περιφερειάρχης εξήγησε ότι ο Δήμος Ρόδου είναι ο κύριος του έργου, το Υπουργείο Πολιτισμού επειδή είναι χαρακτηρισμένο Μνημείο είναι και ο φορέας χρηματοδότησης και η συμμετοχή του είναι δεσμευτική ενώ η Περιφέρεια είναι φορέας χρηματοδότησης του εξοπλισμού καθώς και φορέας υλοποίησης του έργου.

Όπως είπε, επελέγησαν οι ρόλοι του καθενός για τον μοναδικό λόγο της ελαχιστοποίησης του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης του έργου. Χρειάστηκε, λοιπόν, να φθάσουν μέχρι το γραφείο του πρωθυπουργού και η Υπουργός Πολιτισμού έδωσε τη λύση και μάλιστα ην ευχαρίστησε γιατί την εμπιστοσύνη και για την υπέρβαση που και εκείνη έκανε δημοσιονομικά στο δικό της Τεχνικό Πρόγραμμα ακριβώς γιατί όπως και η ίδια εξήγησε, είναι τόσο σημαντικό για το πολιτιστικό απόθεμα της χώρας αυτό το έργο.

Εξέφρασε, όμως, και τη λύπη του γιατί «υπάρχουν ακόμα αυτοί οι πικρόχολοι, μικρόψυχοι στον τόπο μας οι οποίοι βγήκαν την ίδια μέρα (την Παρασκευή) να ειρωνευτούν το αποτέλεσμα της πολύ σκληρής δουλειάς, της πολύ καλής συνεννόησης και της εξαγγελίας ενός έργου το οποίο το θέλουν όλοι οι ροδίτες εδώ και δεκαετίες», όπως είπε.

Δεν έκρυψε, όμως, και τη χαρά του γιατί ο Δήμαρχος του περιέγραψε το Εθνικό ως ένα κομμάτι, ένα τμήμα, συνολικών παρεμβάσεων σε μία πόλη η οποία θέλει τουλάχιστον φρεσκάρισμα και εργάζεται-μάλιστα έχει μία πρώτη εικόνα αυτής της πολύ μεγάλης δουλειάς που ακολουθεί το Εθνικό Θέατρο. Και είπε προς τον ίδιο: «Είμαστε στο πλευρό σας όπως είμαστε στο πλευρό κάθε Δημοτικής Αρχής στο Νότιο Αιγαίο για να υλοποιήσει παρεμβάσεις, έργα πρωτοβουλίες, οι οποίες αφορούν το αύριο». Και συμπλήρωσε: «Μία μία οι πληγές στο σώμα της Ρόδου αλλά και των υπολοίπων νησιών του Νοτίου Αιγίου επουλώνονται». Μάλιστα, αναφερόμενος στη Ρόδο είπε ότι «παρέλαβε το νησί στα όρια εισαγωγής σε ΜΕΘ!», μια και είναι επίκαιρο.

Ανέφερε, ακόμη, ότι για το Εθνικό έχουν ένα πάρα πολύ σκληρό χρονοδιάγραμμα και τον πήχη δεν μπορεί να τον βάλει κανένας από αυτούς που υπερασπίζονται ένα νοσηρό παρελθόν που υπηρέτησαν, πιο ψηλά απ’ ότι το έχουν βάλει οι ίδιοι καθώς γνωρίζουν τις δυσκολίες υλοποίησης ενός τόσο σύνθετου έργου και γι’ αυτό στην κορυφή αυτής της μεγάλης ομάδας είναι ο πρωθυπουργός και αμέσως μετά η Υπουργός Πολιτισμού, την οποία και ευχαρίστησε εκ νέου για την πολύ ζεστή στάση της σε όλα τα θέματα που έχουν κληθεί να διαχειριστούν μαζί.

Το 2022, λοιπόν, το έργο θα δημοπρατηθεί και ο κύριος λόγος για το οποίο το έργο χωρίζεται σε δύο φάσεις (σ.σ. κτιριακό και εξοπλισμός) είναι ότι λόγω της αλματώδους εξέλιξης της τεχνολογίας εάν σήμερα περιγράφει ο εξοπλισμός, όταν έρθει η ώρα να τοποθετηθεί θα είναι παλαιωμένος.

Ο Περιφερειάρχης, στάθηκε ακόμη σε πρόσωπο δημόσιο που, όπως είπε, τρεις ημέρες πριν έρθει ο πρωθυπουργός στη Ρόδο του έστειλε επιστολή ζητώντας του να εξαγγείλει το Εθνικό, προφανώς γιατί είχε πάρει χαμπάρι ότι είχε τελειώσει η ιστορία του Εθνικού, και την ημέρα που το εξήγγειλε βγήκε δημόσια να ειρωνευτεί τον πρωθυπουργό, «με απίστευτο λαϊκισμό, με φθηνή φρασεολογία, υπονομεύοντας την ίδια την πολιτική».

Σχετικό με το κόστος του έργου, είπε ότι το τεχνικό δελτίο που τους κατατέθηκε είναι λίγο λιγότερο από 22 εκατ. ευρώ συνολικά και για τις δύο φάσεις. Μάλιστα, ο Περιφερειάρχης θέλησε να δώσει μέτρο σύγκρισης γιατί έγινε πολύ μεγάλη προσπάθεια να συγκρατηθεί ο προϋπολογισμός χωρίς να βλάπτει το έργο, το Δημοτικό θέατρο στον Πειραιά το οποίο στοίχισε 40 εκατ. ευρώ, όντας μεγαλύτερο κτίριο.

Είπε ακόμη, ότι ο στόχος που θέτουν είναι μέχρι 31 Δεκεμβρίου να έχουν κλείσει το θέμα της π.σ., να τη δει ο Δήμος, το Υπουργείο, η Περιφέρεια, να περιγραφούν όλα με ακρίβεια, να περάσει από τα αρμόδια όργανα των τριών φορέων, να ελεγχθεί μετά από το Ελεγκτικό και αμέσως μετά να ξεκινήσουν την κατάρτιση του διαγωνισμού, να ετοιμάσουν τη διαγωνιστική διαδικασία με ό,τι στάδια προβλέπει αυτή.

Ακόμη, θα προσφύγουν στις διατάξεις του άρθρου 50 του νόμου 4412 που αφορά τα δημόσια έργα, όπως η ίδια η Υπουργός το παρουσίασε ενώπιον του πρωθυπουργού. Πρόκειται για το άρθρο που είναι γνωστό ως μελέτη-κατασκευή και επιλέγεται για πολλούς λόγους που έχουν να κάνουν με την υγεία του έργου και για την ταχύτητα υλοποίησής του και κυρίως από το Υπουργείο το οποίο έχει έναν ιδιαίτερο λόγο επειδή πρόκειται για Μνημείο.

Κλείνοντας, ο Περιφερειάρχης, αναφέρθηκε στην επόμενη μέρα λέγοντας ότι τα νησιά μας περνούν την καταιγίδα της πανδημίας όρθια και έχοντας καταγράψει μεγάλες νίκες και δεσμεύτηκε ότι θα υπηρετήσουν και το σχέδιο του Δημάρχου για τη συνολική ανάπλαση της πόλης.

Η προγραμματική της Μεσαιωνικής Πόλης

Ερωτηθείς ο Δήμαρχος, εάν συζήτησαν το θέμα της νέας προγραμματικής σύμβασης για τη Μεσαιωνική Πόλη, είπε ότι η κα Μενδώνη παρέτεινε την παραμονή της στο νησί αρκετές ώρες για να συζητήσουν ακριβώς γι’ αυτό το θέμα. Και δήλωσε: «Σε κάποια αυτιά, ειδικά ανθρώπων που δφ τους συμφέρει ο τόπος να πηγαίνει μπροστά, αυτούς που ειρωνεύονται τη λάμψη την οποία εγώ θεωρώ πυξίδα μου, η προγραμματική της Παλιάς Πόλης δεν θα μπορούσε να είναι μία ρέπλικα του παρελθόντος.

Η π.σ. της Μεσαιωνικής Πόλης θα πρέπει να δείχνει μπροστά και όχι πίσω. Ακόμα και σ’ αυτά τα οποία στηριχθήκαμε πριν από δύο χρόνια, πριν την πανδημία, φαίνεται ότι έχουν ανάγκη φρεσκαρίσματος».

Όπως στη Χάλκη-συνέχισε ο Δήμαρχος-έτσι και στη Μεσαιωνική Πόλη, έτσι και στη Λίνδο, απαιτούνται ενέργειες που θα δώσουν και στο μόνιμο κάτοικο, και στον κάτοικο του νησιού αλλά και στον επισκέπτη, κάτι για το οποίο δεν θα είναι απλός καλλωπισμός, «μακιγιάζ μιας ηλικιωμένης κυρίας. Αλλά θα πρέπει να είναι και φρεσκάδα της νιότης».

Είπε, ακόμη, ότι για όσους έχουν ανοιχτό μυαλό και το ζητούμενο χωρίς δόλο είναι το καλό του ροδίτη και της ροδίτισσας, να έχουμε εμπιστοσύνη ότι η καθυστέρηση αυτή θα φέρει μία π.σ. που δεν θα έχει καμία σχέση με εκείνη του 2018 και 2019. Ανέφερε, ακόμη, ότι όταν θα δούμε τη νέα π.σ., αυτή θα περιγράφει μία Μεσαιωνική Πόλη διαφορετική και καλύτερη. Αυτό μάλιστα-συμπλήρωσε ο Δήμαρχος-οφείλουν να το κάνουν και για τη Λίνδο που κατά τον ίδιο πρέπει να είναι ο δεύτερος πολιτιστικός προορισμός της χώρας.

«Η π.σ. έρχεται αλλά μην περιμένετε να δείτε μία π.σ. από αυτές που συνηθίζει ο προκάτοχός μου να θεωρεί ότι είναι δικό του παιδί. Θα είναι παιδί μιας άλλης γενιάς πολιτικών που ασχολούνται για να προσφέρουν και όχι για να διασφαλίσουν αυτά τα οποία είχαν, κατέχουν και συνεχίζουν να χαίρονται να τα κρατούν όπως ήταν», είπε.

Διαβάστε ακόμη

Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου: 24ωρη Πανυπαλληλική Απεργία, Τρίτη 21 Μαΐου 2024

Επίτιμος διδάκτορας ο Μητροπολίτης Ρόδου

Ενθαρρυντικά ξεκινάει η σεζόν για τη ΔΕΡΜΑΕ

Συνέδριο για τον ρόλο της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη διεξάγεται στη Ρόδο

Ιακ. Γρύλλης: «Επιχειρείται η ηθική και οικονομική εξόντωσή μου»

54 προσλήψεις από τον δήμο Ρόδου για την προστασία των δασών

Απαγορεύεται η διέλευση και παραμονή στις δασικές περιοχές τις νυκτερινές ώρες

Επίθεση Γ. Νικητιάδη στη ΝΔ για το ακτοπλοϊκό Καρπάθου-Κάσου σε συζήτηση με τον Γ. Παππά στη Βουλή