Μ. Μαρκόπουλος: Θα πάμε σε μια σεζόν του «βλέποντας και κάνοντας»

Μ. Μαρκόπουλος: Θα πάμε σε μια σεζόν του «βλέποντας και κάνοντας»

Μ. Μαρκόπουλος: Θα πάμε σε μια σεζόν του «βλέποντας και κάνοντας»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 633 ΦΟΡΕΣ

Την άποψη ότι θα πάμε στη νέα σεζόν βλέποντας και κάνοντας εξαιτίας της πανδημίας εξέφρασε μιλώντας στον “Sky Rodos” o πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Μανώλης Μαρκόπουλος.

Αυτό αναφέρθηκε γιατί ο ρυθμός των προκρατήσεων είναι χαμηλός από τις περισσότερες αγορές για τα ξενοδοχεία της Ρόδου.

«Με αυτό που ζήσαμε τα τελευταία χρόνια και μάθαμε να μην φοβόμαστε όταν το κοντέρ είναι μηδενισμένο. Έχει αλλάξει ο τρόπος που σκέπτονται και αντιδρούν οι πελάτες ενώ έχουν καθιερωθεί οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής», είπε ο πρόεδρος της ΕΞΡ.

Ο κ. Μαρκόπουλος τόνισε ότι όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό θα πρέπει να πορευθούν για άλλη μια χρονιά με ψυχραιμία.

Το πρόγραμμα προβολής της Ρόδου

Ο κ. Μαρκόπουλος αναφέρθηκε και στο πρόγραμμα προβολής του Δήμου Ρόδου για το 2022 που παρουσιάστηκε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Τουρισμού.

«Είναι ένα γενικό πρόγραμμα που στην πορεία εξειδικεύεται. Αυτό που παρουσιάζεται είναι οι κωδικοί. Ανάλογα με τις συνθήκες εφαρμόζονται οι δράσεις. Στην εποχή που ζούμε δεν μπορούμε να κάνουμε σχεδιασμούς. Ούτε για τον επόμενο μήνα δεν ξέρουμε πώς θα δώσουμε βάρος», δήλωσε ο κ. Μαρκόπουλος.

Σε ερώτηση για το πού θα πρέπει να επικεντρωθεί η προβολή της Ρόδου ο κ. Μαρκόπουλος είπε:
«Η ψηφιακή προβολή έχει πρωτεύοντα ρόλο και σημασία στις εποχές που ζούμε. Και γιατί οι πελάτες μας είναι πιο κοντά στο ίντερνετ. Ως προς τις χώρες που θα πρέπει να στοχεύσουμε τα δεδομένα αλλάζουν. Πέρυσι την άνοιξη λέγαμε για τις αφίξεις από το Ισραήλ και μετά από ένα μήνα τα στοιχεία άλλαξαν. Μετά έκλεισε η Σκανδιναβική αγορά. Υπάρχει στο πρόγραμμα του Δήμου πληθώρα δράσεων που αφορούν πολλούς τομείς. Είναι πολλά δηλαδή που θα πρέπει να γίνουν σωστά και ταυτόχρονα».

Το προσωπικό στα ξενοδοχεία

Ο κ. Μαρκόπουλος αναφέρθηκε και στο portal που παρουσιάστηκε πρόσφατα και αφορά τους εργαζομένους που θα μπορούν να το χρησιμοποιούν για να στέλνουν τα βιογραφικά τους αλλά και τους ξενοδόχους που θα μπορούν να βρίσκουν προσωπικό.

Έτσι, όπως είπε ο πρόεδρος της ΕΞΡ, θα είναι πιο εύκολο να έρχονται και εργαζόμενοι από άλλες περιοχές της χώρας αφού θα τους εξασφαλίζεται και στέγη για τη σεζόν.

Προβλημάτισε η ακύρωση της έκθεσης ΙΤΒ

Πρόσθετες δυσκολίες δημιουργεί στον τουρισμό η ακύρωση λόγω Covid-19 της τουριστικής έκθεσης ΙΤΒ που επρόκειτο να πραγματοποιηθεί από τις 9 έως τις 13 Μαρτίου 2022 στο Βερολίνο.
Στο θέμα αυτό αναφέρθηκε με δηλώσεις του ο αντιδήμαρχος και πρόεδρος του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού κ. Αλέξανδρος Κολιάδης.

«Η επόμενη χρονιά θέλουμε να ξεκινήσει, αν είναι εφικτό, από τον Μάρτιο. Στόχος να φέρουμε περισσότερο κόσμο στο νησί μας. Οι εξελίξεις ανατρέπουν τον όποιο σχεδιασμό κάνουμε. Χθες ανακοινώθηκε ότι ακυρώθηκε η διεξαγωγή της τουριστικής έκθεσης ΙΤΒ που επρόκειτο να γίνει στο Βερολίνο. Ίσως εκεί γνωρίζουν κάτι ή προβληματίζονται για κάτι. Δείχνει πως τίποτε δεν τελείωσε με την πανδημία. Πρέπει με υπευθυνότητα και σοβαρότητα να σχεδιάσουμε την επόμενη ημέρα», δήλωσε ο κ. Κολιάδης.

«Κάθε χώρα έχει τα δικά της προβλήματα στο γενικό πλαίσιο που διαμορφώνει η πανδημία. Χώρες της Δυτικής Ευρώπης που είχαν αντιμετωπίσει τον κορωνοϊό μπαίνουν σε lockdown. Πολύ φοβάμαι πως αυτό μπορεί να επηρεάσει και την επόμενη σεζόν. Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να φέρουμε κόσμο στη Ρόδο. Το νησί ζει από τον τουρισμό και όσα συμβαίνουν στον τομέα έχουν αντίκτυπο και την οικονομία», τόνισε.

Σε ερώτηση σχετικά με τον τρόπο που ο Δήμος Ρόδου μπορεί να προβάλει το νησί στην τουριστική αγορά του Βερολίνου παρότι δεν θα διεξαχθεί η ΙΤΒ ο κ. Κολιάδης είπε:
«Η έκθεση θα διεξαχθεί διαδικτυακά. Είναι κάτι που δεν περιμέναμε. Είχαμε ετοιμαστεί για τη συμμετοχή μας στην ΙΤΒ διά ζώσης με πολύ καλές δράσεις. Όμως δεν είναι μόνο η έκθεση του Βερολίνου. Είναι και οι άλλες αγορές. Θα δώσουμε βαρύτητα στην προβολή της Ρόδου μέσω του διαδικτύου».

Θα συνεχίσει ο ΠΡΟΤΟΥΡ, όπως τόνισε, να είναι σε ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τους τουρ οπερέιτορς.
Σε ερώτηση για τις προκρατήσεις στα ξενοδοχεία της Ρόδου, για το καλοκαίρι του 2022 ο κ. Κολιάδης τόνισε ότι τα μηνύματα είναι θετικά αλλά το τοπίο θα ξεκαθαρίσει το πρώτο δίμηνο του νέου έτους.

Αναφορά έκανε ο κ. Κολλιάδης και στις εορταστικές εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν στη Ρόδο με αφορμή τη χθεσινή που αφορά την επίσημη έναρξη της λειτουργίας του «χριστουγεννιάτικου χωριού» στον χώρο του πάρκιγκ πίσω από το Δημαρχείο. Τόνισε ότι επελέγη ο συγκεκριμένος χώρος γιατί είναι πιο ασφαλής για τα παιδιά.

Διαβάστε ακόμη

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού

40 κρουαζιερόπλοια θα καταπλεύσουν τον Μάιο στο λιμάνι της Ρόδου