Εκπαιδευτική συνάντηση στο 7ο Γυμνάσιο Ρόδου στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus+

Εκπαιδευτική συνάντηση στο 7ο Γυμνάσιο Ρόδου στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus+

Εκπαιδευτική συνάντηση στο 7ο Γυμνάσιο Ρόδου στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus+

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 322 ΦΟΡΕΣ

Το διάστημα από 4 έως 8 Απριλίου 2022 πραγματοποιήθηκε στο 7ο Γυμνάσιο Ρόδου εκπαιδευτική συνάντηση στο πλαίσιο σχεδίου Δράσης Erasmus+, Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων ΚΑ229, με τίτλο “Theatre around and inside us”, στο οποίο το Σχολείο συμμετέχει ως Συντονιστής.

Στη συνάντηση συμμετείχαν από το σχολείο οι εκπαιδευτικοί, Σπύρος Παπασιδέρης, Μέλπα Μαυριδή, Μαρίζα Χατζηλία, Μαρία Αντωνίου και Δικαία Νταμπαντζή και οι μαθητές/-τριες, η Χρυσάνθη Κατσιδώνη, η Έλενα Κλαδίτη, η Βασιάννα Κουμπιάδη, η Κωνσταντίνα Κρόκου και η Ελεονώρα Τουρκοδημήτρη, Αντριάνα Μπαντίδα, Δημήτρης Μπαντίδας, Άννα Φουντή, Ελένη Παρασχίδου, Ιάσων Κεφαλάς, Αριστόδημος Λιζάρδος και Βασίλης Βδουκάκης.

Στις συναντήσεις συμμετείχαν μαθητές και εκπαιδευτικοί από το INSTITUTO DE ENSE ANZA SECUNDARIA BEATRIZ DE SUABIA της Σεβίλλης, και από το ISTITUTI VINCI, ιδιωτικό σχολείο Γλωσσών και Αεροναυτικής του Γκαλαράτε.

Το θέμα των συναντήσεων, αυτής και όσων προηγήθηκαν στο Γκαλαράτε και στη Σεβίλλη, αφορά τη διερεύνηση κρίσιμων ζητημάτων της καθημερινότητας, όπως οι διαπροσωπικές σχέσεις, το bullying, τα ανθρώπινα δικαιώματα και η διαφορετικότητα, μέσω τεχνικών του Θεάτρου Forum και ειδικότερα του Θεάτρου του Καταπιεσμένου.

Οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να διερευνήσουν το θέμα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων μέσω των τεχνικών του Θέατρου του Καταπιεσμένου, ενός κινήματος που επιδιώκει να μεταμορφώσει το κοινό σε ενεργούς συμμετέχοντες της θεατρικής εμπειρίας, που ιδρύθηκε και αναπτύχθηκε από τον Augusto Boal, έναν Βραζιλιάνο θεατρολόγο, συγγραφέα και ακτιβιστή σκηνοθέτη.

Οι μαθητές/-τριες είχαν εξασκηθεί ήδη από τις προηγούμενες συναντήσεις στις τεχνικές αυτές, οι οποίες εκθέτουν τους συμμετέχοντες σε αυτοσχεδιασμούς που επιβάλλει το κοινό και αντεπεξήλθαν με επιτυχία στις απαιτήσεις του προγράμματος στην αγγλική γλώσσα. Είχαν επίσης την ευκαιρία να συμμετάσχουν ως ενεργό διαδραστικό κοινό στις παραστάσεις των άλλων ομάδων.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας έγιναν δραστηριότητες σχετικές με το θέμα και σε εξωτερικούς χώρους, όπως για παράδειγμα θεατρικά δρώμενα στην Τάφρο της Μεσαιωνικής Πόλης. Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στα αξιοθέατα του νησιού μας (Μεσαιωνική Πόλη, Ακρόπολη της Αρχαίας Ρόδου, Πηγές Καλλιθέας) από τους/τις μαθητές/-τριες του Σχολείου που είχαν προετοιμαστεί γι αυτό το σκοπό.

Είχαν επίσης την ευκαιρία να επισκεφτούν τη Σύμη και να έρθουν σε επαφή με ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής και κουλτούρας.

Διαβάστε ακόμη

Πανελλαδικές 2024: Στους 68.851 οι εισακτέοι – Το πρόγραμμα

Στις 4 Ιουνίου οι εξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου στην Κάλυμνο

To xρονοδιάγραμμα των εξετάσεων: 20 Μαΐου ξεκινούν στα Λύκεια, 3 Ιουνίου στα Γυμνάσια, από 31 Μαΐου οι Πανελλαδικές στα ΓΕΛ

Δράσεις του 2ου ΕΠΑ.Λ.-Π.ΕΠΑ.Λ. Ρόδου για την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων

Μοναδική γιορτή επιστήμης και τεχνολογίας, στο 1ο Γ.Ε.Λ. ΡΟΔΟΥ «Βενετόκλειο»

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος στο Π.Μ.Σ. με τίτλο «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση»

Πρωτότυπη ενδοσχολική επιμόρφωση του 2ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ρόδου

Πλούσια, παιδαγωγικά και καλλιτεχνικά, η δράση του Μουσικού Σχολείου Ρόδου