Μετά την απαγόρευση στάθμευσης στην πλατεία δημαρχείου, εξετάζονται λύσεις για το κυκλοφοριακό

Μετά την απαγόρευση στάθμευσης στην πλατεία δημαρχείου, εξετάζονται λύσεις για το κυκλοφοριακό

Μετά την απαγόρευση στάθμευσης στην πλατεία δημαρχείου, εξετάζονται λύσεις για το κυκλοφοριακό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1237 ΦΟΡΕΣ

Μέσα στην εβδομάδα και συγκεκριμένα την Τετάρτη 6 Ιουλίου θα τεθεί σε εφαρμογή η απόφαση της δημοτικής αρχής να απαγορεύσει τη στάση και τη στάθμευση κάθε οχήματος στην πλατεία δημαρχείου για τις ώρες από 07.30 έως και 10.00 τις μέρες από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή.

Ο αναπληρωτής δημάρχου Στράτος Καρίκης, υπέγραψε προημερών την κανονιστική διάταξη που αφορά στην ουσία τη μερική εφαρμογή παλαιότερης απόφασης του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου(2009), προκειμένου να αντιμετωπιστεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα στο κέντρο της πόλης λόγω έλλειψης χώρων στάθμευσης.

Η δημοτική αρχή επαναφέρει εν μέρει εκείνη την απόφαση καθώς θα κλείσει ο χώρος στάθμευσης των τριών διαζωμάτων που βρίσκονται μπροστά από το δημαρχείο, και όχι και άλλων παρακείμενων δρόμων ώστε να εξασφαλιστούν 70 θέσεις για να διευκολυνθούν κάτοικοι και τουρίστες που θέλουν να επισκεφτούν το κέντρο κυρίως για αγορές και σήμερα δεν μπορούν.

Η σχετική απόφαση αναφέρει τα εξής: O δήμος Ρόδου λαμβάνοντας υπόψη
• τις με αριθμ. αποφάσεις 82/2008 και 158/2009 του δημοτικού συμβουλίου του πρώην δήμου Ροδίων και
• το κυκλοφοριακό πρόβλημα για ανεύρεση θέσεων στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, ιδιαίτερα τη θερινή περίοδο ενημερώνει τους πολίτες ότι θα προβεί σε μερική εφαρμογή του Άρθρου 1 της υπ’ αριθμό απόφασης 158/2009 του Δ.Σ. με την απαγόρευση στάσης/στάθμευσης παντός οχήματος, στην πλατεία Ελευθερίας, έμπροσθεν του δημαρχιακού Μεγάρου από Δευτέρα έως και Παρασκευή ώρες από 7:30-10:00.

Το μέτρο θα εφαρμοστεί από την 6η Ιουλίου ημέρα Τετάρτη του 2022. Οι διερχόμενοι οδηγοί οφείλουν να επιδεικνύουν την τρέχουσα προσοχή και τήρηση της εφαρμογής της αναφερόμενης κυκλοφοριακής ρύθμισης. Το παρόν έγγραφο κοινοποιείται στο Αστυνομικό τμήμα, για την συνδρομή-αρωγή του στην τήρηση του μέτρου αυτού.

«Είναι γνωστό ότι η Ρόδος τα τελευταία χρόνια έχει συγκεκριμένες υποδομές που αφορούν το κυκλοφοριακό και τη στάθμευση και ειδικά το καλοκαίρι ξέρουμε ότι είναι ανεπαρκείς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τόσο του ροδίτη όσο και του επισκέπτη μας ειδικά φέτος που προβλέπουμε νέο ρεκόρ.
Ταυτόχρονα διαπιστώσαμε ότι με βάση τις υπάρχουσες υποδομές το κέντρο μας κλείνει από πολύ νωρίς με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η πρόσβαση για κατοίκους και τουρίστες περίπου στις 10 με 10.30. Από εκεί και μετά η κατάσταση είναι ασφυκτική.

Όποιος και να κατέβει στο κέντρο μετά από εκείνη την ώρα δε βρίσκει θέσεις στάθμευσης για να παρκάρει. Αυτό για τον εμπορικό μας κόσμο είναι μία πολύ μεγάλη ζημιά. Η πραγματικότητα δείχνει ότι οι χώροι αυτοί δεσμεύονται από το πρωί κυρίως από καταστηματάρχες, εργαζόμενους στο κέντρο και γενικότερα από ανθρώπους που δουλεύουν από το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι . Εμείς θέλουμε να δώσουμε λύσεις αλλά μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν» είχε δηλώσει ο κ. Καρίκης για το θέμα με αφορμή την υλοποίηση της σχετικής απόφασης.

Παράλληλα, όπως έγινε γνωστό η δημοτική αρχή θα προχωρήσει και στην αναζήτηση οικοπέδων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως χώροι στάθμευσης και ήδη προσπαθεί να τους εντοπίσει. Σημειώνεται, ότι η εφαρμογή του μέτρου θα γίνεται από υπαλλήλους του δήμου που θα κλείνουν το χώρο το πρωί και θα τον ανοίγουν στις 10 ώστε να είναι ελεύθερη η στάθμευση και για τον ντόπιο που θα έρθει στο κέντρο αλλά και για τον τουρίστα που θέλει να το επισκεφτεί.

Βγαίνουν από το συρτάρι και παλιές μελέτες…
Ταυτόχρονα, εξετάζονται και άλλες λύσεις για το πρόβλημα, και μάλιστα ανασύρονται από το συρτάρι και παλαιότερες μελέτες που αφορούν μονοδρομήσεις, αλλά και προτάσεις για τη δημιουργία υπόγειων χώρων στάθμευσης, αν και αυτό είναι δύσκολο να υλοποιηθεί τουλάχιστον εξ΄ ολοκλήρου από τον δήμο.

Μία από τις παραμέτρους που επίσης τέθηκαν με αφορμή τη συζήτηση για το κυκλοφοριακό ήταν και η σύσταση της δημοτικής αστυνομίας, η παρουσία της οποίας θα βοηθούσε στον έλεγχο του προβλήματος. Όμως για να συσταθεί πρέπει με βάση τις ισχύουσες διατάξεις, να είναι δεσμευμένο στον προϋπολογισμό του δήμου το σύνολο των χρημάτων που θα απαιτηθεί να καταβάλει ο δήμος , τα οποία ανέρχονται σε 2 εκ. ευρώ ετησίως, χρήματα τα οποία δεν έχει σήμερα. Μία από τις λύσεις, στην οποία θα δοθεί μεγάλο βάρος είναι και η αξιοποίηση του χώρου στην Ακαντιά, που ήδη χρησιμοποιείται σε ένα βαθμό από αυτοκίνητα. Όμως, πρέπει να εξασφαλιστεί η συνεχής μεταφορά των επιβατών προς το κέντρο με λεωφορεία, ώστε αυτό να αποτελεί κίνητρο για ντόπιους και επισκέπτες, για να παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους εκεί.

Διαβάστε ακόμη

Επτά πλωτά ραντάρ «κλειδώνουν» το Αιγαίο

Εκδήλωση ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τις Ευρωεκλογές με Κ. Αρβανίτη, Ζ. Τσιριγώτη, Κ. Γιαννακά

Συνέδριο με θέμα «Ο ρόλος της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος στην περιφέρεια»

Γ. Χατζημάρκος: «Αυτοί οι «ευαίσθητοι» δεν είναι φίλοι του περιβάλλοντος. Φίλοι του... μαζούτ είναι.»

Λήγει η προθεσμία για τις εγκαταστάσεις αδέσποτων ζώων

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η άσκηση «Δια Πυρός 2024» στη Ρόδο

Ριζικές παρεμβάσεις για το κέντρο υπόσχεται ο δήμαρχος

Ανοικτός για το κοινό ο ξενώνας της Αγίας Αικατερίνης στη Μεσαιωνική Πόλη