Διαμαρτυρία αναγνώστη για δρομολόγιο του πλοίου Speedrunner lll

Διαμαρτυρία αναγνώστη για δρομολόγιο του πλοίου Speedrunner lll

Διαμαρτυρία αναγνώστη για δρομολόγιο του πλοίου Speedrunner lll

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 3086 ΦΟΡΕΣ

Αναφέρει σε διαμαρτυρία του αναγνώστης τα εξής:

«Στις 17/07/22 υπήρχε προγραμματισμένο δρομολόγιο του πλοίου Speedrunner lll της εταιρείας SEAJETS Ρόδο-Σητεία και ώρα 13.40. Το εν λόγω πλοίο προσέγγισε τον λιμένα της Ρόδου στις 2.30 με σκοπό την αποβίβαση και επιβίβαση των επιβατών για συνέχιση του δρομολογίου του.

Παρά το γεγονός της καθυστερημένης άφιξης, με πρωτοφανή απόφαση κάποιου, οι επιβάτες συγκεντρώθηκαν στην προβλήτα του λιμανιού και μπροστά από κιγκλιδώματα, κάτω από τον καυτό ήλιο, να περιμένουν για τουλάχιστον 40 λεπτά για να δοθεί το «πράσινο φως» και να ανοίξουν τα κιγκλιδώματα για να ξεκινήσει η επιβίβαση.

Μεταξύ των επιβατών υπήρχαν πολλές γυναίκες με μωρά παιδιά όπως και ηλικιωμένοι. Αρκετή ώρα νωρίτερα, είχε δοθεί το «πράσινο φως» να περάσουν για επιβίβαση τα Ι.Χ.

Αναρωτιέμαι πώς κάτω από αυτές τις καιρικές συνθήκες και με το θερμόμετρο να δείχνει 39 βαθμούς Κελσίου προτεραιότητα μπορεί να έχουν τα Ι.Χ. σε σχέση με ευάλωτα άτομα, όπως είναι τα μωρά και οι ηλικιωμένοι.

Όταν ο κόσμος άρχισε να δυσανασχετεί με την κατάσταση, ο ένας από τους 2 λιμενικούς που υπήρχαν στο σημείο άρχισε να κάνει μορφασμούς και να ανταπαντάει στον κόσμο με ειρωνεία και ύφος χιλίων καρδιναλίων.

Καλό είναι να ερευνηθεί και από την υπηρεσία του η εν λόγω συμπεριφορά και να καταλάβουν οι συγκεκριμένοι άνθρωποι ότι βρίσκονται στη θέση αυτή για να βοηθάνε στην ομαλή λειτουργία ως προς την ασφάλεια και την εξυπηρέτηση του πολίτη και όχι να επιδεικνύουν ύφος, μπράτσα και tattoo.

Ας προσγειωθούν λοιπόν και ας κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

Αφού ξεκίνησε η επιβίβαση υπήρξε το απόλυτο αλαλούμ στην είσοδο του πλοίου και ζήσαμε μέχρι και λεκτική επίθεση υπαλλήλου του πλοίου εναντίον μητέρας 2 παιδιών, η οποία ζήτησε τη βοήθεια του συζύγου της για τη μεταφορά των αποσκευών αφού κανείς δεν της έδινε καμία βοήθεια.

Ζήσαμε στιγμές απείρου κάλλους με την πόρτα του πλοίου να είναι έτοιμη να ανέβει χωρίς να έχουν βγει από αυτή άτομα που δεν ταξίδευαν.

Την ευθύνη για την απίστευτη εικόνα παραμονής των επιβατών στην προβλήτα σε εν εξελίξει καύσωνα δεν την έπαιρναν ούτε οι λιμενικοί ούτε οι υπάλληλοι της εταιρείας. Δυστυχώς, όλα αυτά δεν τιμούν κανέναν εν έτει 2022.

Ως Έλληνας πολίτης επιφυλάσσομαι πάντως νόμιμου δικαιώματός μου.

Με εκτίμηση,
Δρακόπουλος Δημήτρης».

Διαβάστε ακόμη

Στις 27 Μαΐου υπογράφεται η σύμβαση για τη δημιουργία του Ταμείου Απανθρακοποίησης των νησιών

Γ. Γεραπετρίτης για θαλάσσια πάρκα: «Θα γίνουν, δεν πρόκειται να υπαναχωρήσουμε»

Der Westen: Το νέο περιζήτητο νησί στην Ελλάδα ονομάζεται Κάρπαθος

ΠΟΕΕΤ: Να αποσυρθεί η πλατφόρμα JOBmatch

Προεκλογικό σποτ Νέας Δημοκρατίας: Στις 9 Ιουνίου κάνουμε μαζί ένα βήμα μπροστά

Από καναπέδες μέχρι πολυθρόνες μάζεψε από πάρκο της Ρόδου η Υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου

Στις 24 Μαΐου η συζήτηση στη Βουλή για την ακρίβεια

Ο Νικ. Ζαβόλας διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών της «Κολοσσός 2047»