Έως και 300% η αύξηση στις εισπράξεις της ΡΟΔΑ!

Έως και 300% η αύξηση  στις εισπράξεις της ΡΟΔΑ!

Έως και 300% η αύξηση στις εισπράξεις της ΡΟΔΑ!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 12606 ΦΟΡΕΣ

Έως και 300% είναι η αύξηση που καταγράφηκε στις εισπράξεις της ΔΕΣ ΡΟΔΑ αυτή την περίοδο σε σχέση με την αντίστοιχη του 2020 και του 2021 ενώ κατά 9% είναι αυξημένα τα έσοδά της σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019, δίχως αυτό βέβαια να ισοφαρίζει τις απώλειες των δύο προηγούμενων δύσκολων ετών, την ίδια στιγμή που η δημοτική αρχή κάνει σχέδια για να ενθαρρύνει τον Ροδίτη να χρησιμοποιεί τη δημοτική συγκοινωνία και να «κατεβάζει» όσο γίνεται λιγότερο το αυτοκίνητό του στο κέντρο.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΣ ΡΟΔΑ, κ. Δημήτρη Τσίκκη, από τα οικονομικά στοιχεία που έχουν για τις εισπράξεις από τα εισιτήρια μέχρι και τις 10 Ιουλίου, προκύπτει αύξηση της τάξεως του 300% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο των δύο προηγούμενων ετών που, όμως, δεν λαμβάνουν υπόψη τις εισπράξεις του 2020 και του 2021 μια και ήταν «ιδιαίτερες» χρονιές λόγω των περιοριστικών μέτρων για τον covid.

Σε σχέση, όμως με τη χρονιά που είθισται να γίνεται η σύγκριση για τα οικονομικά και τα τουριστικά στοιχεία, το 2019, η αύξηση στις εισπράξεις από τα εισιτήρια είναι της τάξεως του 9%. Όπως τονίζει, όμως, ο πρόεδρος, αυτό δεν αντισταθμίζει το επιβαρυμένο κόστος από τη δραματική αύξηση στα καύσιμα καθότι τα πληρώνουν 40% ακριβότερα σε σχέση με το 2019.

Αναφορικά με τις όποιες προβλέψεις μπορούν να γίνουν, για την περίοδο από Ιούλιο έως και Οκτώβριο ευελπιστούν η επιχείρηση να πληρώνει τα ανελαστικά της έξοδα καθώς και κάποιους προμηθευτές του παρελθόντος που έμειναν πίσω, ωστόσο, αν συνεχιστεί η κακή κατάσταση, δεν γνωρίζουν αν θα είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν στα έξοδα της επιχείρησης-πλην της μισθοδοσίας-από τον Νοέμβριο μέχρι και τον Μάρτιο, δηλαδή λίγο πριν ξεκινήσει η νέα σεζόν, αφού θεωρείται «νεκρή» περίοδος. Βέβαια, αυτή τη στιγμή, μόνο εκτιμήσεις μπορούν να γίνουν καθώς ουδείς μπορεί να γνωρίζει πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση π.χ. με τα καύσιμα.

Εν τω μεταξύ, εδώ και αρκετό καιρό, η ΔΕΣ ΡΟΔΑ έχει ξεκινήσει μία προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών που παρέχει προς τον επιβάτη της και βέβαια τον ροδίτη αλλά και με την αυτονομία σε ηλεκτρική ενέργεια. «Προσπαθούμε να κάνουμε την επιχείρηση σύγχρονη, προσιτή», λέει ο κ. Τσίκκης και αναφέρει την αναβάθμιση του στόλου της, την έμφαση στην καθαριότητα κτλ. ενώ ευελπιστούν ότι τον χειμώνα θα συνεχίσει ο κόσμος να χρησιμοποιεί τη δημοτική συγκοινωνία.

Σχετικά με κάποια παράπονα που ακούγονται κατά καιρούς, όπως για παράδειγμα ότι τα δρομολόγια της πόλης δεν είναι αρκετά, ο ίδιος απαντά ότι δεν υπάρχει ζήτηση γι’ αυτό και είναι μειωμένα «γιατί δεν βγαίνει αλλιώς όταν καλούμαστε να πληρώσουμε με αυτά που εισπράττουμε τους μισθούς, τη συντήρηση, τα καύσιμα κτλ.».

Ωστόσο, παρά την προσπάθεια, οι Ροδίτες δεν φαίνεται να ανταποκρίνονται, τουλάχιστον σε ένα ικανοποιητικό ποσοστό. Πάντως, φέτος παρουσιάζεται μία αύξηση στη χρήση της δημοτικής συγκοινωνίας, κυρίως από τους εργαζόμενους στα ξενοδοχεία, κάτι που αποδίδεται στην εκτίναξη της τιμής της βενζίνης. Μάλιστα, σε Παραδείσι, Θολό κτλ. τα λεωφορεία που εκτελούν τα δρομολόγια ανά είκοσι λεπτά είναι μονίμως γεμάτα!

Επιτυχημένο κρίνεται και το εγχείρημα με το mini-bus που δρομολογήθηκε και φέτος και εκτελεί το δρομολόγιο από την Ακαντιά προς το κέντρο ανά 7 με 8 λεπτά. Μάλιστα, φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να το προτιμούν εργαζόμενοι και καταστηματάρχες της Παλιάς Πόλης.
Εκείνα, όμως, που κάνουν…θραύση εδώ και δύο χρόνια είναι τα ηλεκτρικά αυτοκινητάκια που έχουν δρομολογηθεί δωρεάν στη Μεσαιωνική Πόλη.

Όπως λέει ο κ. Τσίκκης, θα τα κρατήσουν τουλάχιστον μέχρι τα μέσα με τέλη Οκτωβρίου, ανάλογα με την κίνηση, και υπάρχει η σκέψη να επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους σε στοχευμένα σημεία και στη Νέα Πόλη. Παράλληλα, θα προκηρυχθεί διαγωνισμός και για την προμήθεια πέντε ακόμα οχημάτων με στόχο να πείσουν τον Ροδίτη να σταθμεύει το αυτοκίνητό του στο πάρκινγκ της Ακαντιάς.

Μάλιστα, στο πλαίσιο αυτό, δηλαδή της πρόθεσης της δημοτικής αρχής να ενθαρρύνει τον Ροδίτη να αποφεύγει να κατεβαίνει με το αυτοκίνητό του στο κέντρο, υπάρχει επίσης η σκέψη να επεκταθεί το σύστημα αυτό, δηλαδή του λεωφορείου από την Ακαντιά προς το κέντρο, και κατά τη διάρκεια του χειμώνα, με μία διαδρομή από το λιμάνι προς την πλατεία Κύπρου, το Μανδράκι και πίσω.
Τέλος, η ΡΟΔΑ βρίσκεται εν αναμονή της παραλαβής πέντε ανακατασκευασμένων δεκάμετρων λεωφορείων για την πόλη και άλλων 16 μέτρων για να δρομολογηθούν εκτός πόλης, έπειτα από διαγωνισμό.

Διαβάστε ακόμη

Αύριο η συνεδρίαση της Διακομματικής Επιτροπής των Ευρωεκλογών στη Ρόδο

Με τον πατέρα του 10χρονου που κατήγγειλε τον αρχαιοφύλακα στη Νίσυρο συναντήθηκε ο Στέφανος Κασσελάκης

Δύο διαμερίσματα στην Αθήνα παραχωρεί η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στον Σύλλογο Καρκινοπαθών Δωδεκανήσου

Ο δικηγόρος Στέφανος Καψάλης εξελέγη περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης

Συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο Ρόδου την Τετάρτη 1η Μαΐου

Γιάννης Φλεβάρης: Η εμμονή είναι κακό πράγμα κύριε Πρόεδρε!

Παναγιώτης Εγγλέζος για την εκμετάλλευση ασφαλισμένων από ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα

Τμήμα Προετοιμασίας για νέους γονείς από τον ΕΦΚΑ στη Ρόδο