“ΡΟΔΟΣ 5-0”: Παγκόσμια καμπάνια από τον ΠΡΟΤΟΥΡ για την προώθηση του Silver τουρισμού

“ΡΟΔΟΣ 5-0”: Παγκόσμια καμπάνια από τον ΠΡΟΤΟΥΡ για την προώθηση του Silver τουρισμού

“ΡΟΔΟΣ 5-0”: Παγκόσμια καμπάνια από τον ΠΡΟΤΟΥΡ για την προώθηση του Silver τουρισμού

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 516 ΦΟΡΕΣ

Από τον ΠΡΟΤΟΥΡ εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:

O Οργανισμός Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού, παρουσιάζει σήμερα με ιδιαίτερη χαρά το πρόγραμμα “ΡΟΔΟΣ 5-0/ Rhodes 5-0”, προσανατολισμένο στην ενίσχυση τουsilver τουρισμούκατά τη χαμηλή περίοδο και στην επέκτασητης χρονικής διάρκειας της σεζόν.

Βασική επιδίωξηείναι να αποτελέσει το εν λόγω πρόγραμμα τη βάση για ένα νέο τουριστικό προϊόν, που θα μπορούσε να αναπτυχθεί στη Ρόδο, εφόσον υπάρξει σύμπλευση και αρωγή από τους εμπλεκόμενους stakeholders, ιδιωτικούς και μη φορείς.

Το “Ρόδος 5-0” με τον ιδιαίτερο και εμπνευσμένο τίτλο του, ήρθε για να δείξει το δρόμο προς την επιθυμητή κατεύθυνση. Το πρόγραμμα εμπεριέχει όλα εκείνα τα στοιχεία που διαθέτει η Ρόδος,ώστε να προσθέσει ένα τέτοιο καινοτόμο προϊόνστην προϊοντική της «φαρέτρα»και να το παρουσιάσει στις διεθνείς αγορές.

Πολιτισμός, ιστορία, γαστρονομία, περιπατητικές εμπειρίες, σύγχρονη Ροδίτικη ζωή, γευσιγνωσία, επισκέψεις σε μουσεία, εξερεύνηση και ανακάλυψη, βραδινές διαδρομές και διασκέδαση, ευεξία και χαλάρωση, μαγειρεύω και γεύομαι, απολαμβάνω και παίρνω μαζί μου οσμές και μυστικά 23 αιώνων, της Ροδίτικης γης… Όλα αυτάτα πλεονεκτήματα της Ρόδου αξιοποιούνται για την ανάπτυξη της ειδικής μορφής του Silverτουρισμού στο νησί.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα απευθύνεται-όπως φανερώνει ο τίτλος του-σε περιηγητές άνω των 50 ετών (singles, ζευγάρια, φίλους και παρέες…) και η προώθηση του θα γίνει σε πάνω από 36 χώρες εντός και εκτός Ευρώπης.Αξίζει δε να σημειωθεί ότι οι πρώτες κρατήσεις έγιναν από Ινδία!

Ασφαλώς,το πρόγραμμα θα έχει μεγάλη προώθηση και στην ελληνική αγορά.

O ΠΡΟΤΟΥΡ καλεί όλους να αγκαλιάσουν αυτή τη πρωτοβουλία και ευχαριστεί δημόσια την Διοίκηση και τον Πρόεδρο του Μουσείου Νεοελληνικής Τέχνης Ρόδου, ΝΕΣΤΟΡΙΔΕΙΟ ΜΕΛΑΘΡΟ, κ. Σέργιο Αϊβάζηπρώτο αρωγό και συμπαραστάτη της προσπάθειας.

*Ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να παρακολουθήσετε το προωθητικό βίντεο της καμπάνιας “Ρόδος 5-0”:

Διαβάστε ακόμη

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού