Τριήμερος κύκλος σεμιναρίων για εστιάτορες

Τριήμερος κύκλος σεμιναρίων για εστιάτορες

Τριήμερος κύκλος σεμιναρίων για εστιάτορες

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 653 ΦΟΡΕΣ

Το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου και το ΚΕΚ Γ. Γεννηματάς της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, ανταποκρινόμενοι σε αιτήματα των Συλλόγων Εστιατόρων Δωδεκανήσου συνδιοργανώνουν έναν τριήμερο κύκλο σεμιναρίων, με στόχο την πλαισίωση σύγχρονων ζητημάτων λειτουργίας των εστιατορίων.

Πιο συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες ιδιοκτήτες και στελέχη χώρων εστίασης θα επιμορφωθούν για Σύγχρονες Τάσεις και Προκλήσεις της Λειτουργίας των Επιχειρήσεών τους στις ακόλουθες θεματικές:

α. Τετάρτη, 1/2/23 και ώρα 15.00-18.00, Εξυπηρέτηση Πελατών και Διαχείριση Παραπόνων.

β. Πέμπτη, 2/2/23 και ώρα 15.00-18.00, Κοστολόγηση Φαγητού και Ποτού σε επισιτιστικές μονάδες.

γ. Σάββατο, 4/2/23 και ώρα 15.00-18.00, Τεχνικές σχεδίασης Καταλόγου εστιατορίων iEιδικές διατροφικές κατηγορίες πελατών iiΕνημέρωση σε θέματα σήματος Aegean Cuisine.

Για όσους επιθυμούν να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία στη Ρόδο, τα σεμινάρια θα διεξαχθούν στο Επιμελητήριο Δωδεκανήσου (αίθουσα Γ. Καραγιάννης, Γρηγορίου Λαμπράκη 8, Ρόδος), ενώ για όσους επιθυμούν να τα παρακολουθήσουν από τον τόπο διαμονής τους, θα υπάρχει διαθέσιμο λογισμικό εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέσω Internet.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην ειδική φόρμα που υπάρχει:
α) στην ιστοσελίδα του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου https://forms.gle/BvFEV48mDpwbM6dr8

Τα σεμινάρια υλοποιούνται στο πλαίσιο του Έργου «Δράσεις Ενημέρωσης, Επιμόρφωσης και Κατάρτισης στα Δωδεκάνησα» το οποίο χρηματοδοτείται από ίδιους πόρους της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Διαβάστε ακόμη

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Υποψήφια για την «Παγκόσμια Περιφέρεια Γαστρονομίας 2028»

Σφραγισμένο ως επικίνδυνο, αλλά... γεμάτο νεαρούς που κάνουν βουτιές – Πριν θρηνήσουμε θύματα θα ληφθούν μέτρα;

«Κραυγή αγωνίας» από τη «Δίοδο» για το αβέβαιο μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Κορυφώνεται η τουριστική κίνηση στο αεροδρόμιο της Ρόδου – Συνωστισμός σε αφίξεις και αναχωρήσεις

Μετά από δεκαετίες, η Κάλυμνος γυρίζει σελίδα – Υπεγράφη η χρηματοδότηση για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων σκαφών από το λιμάνι

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών

Ξεκίνησε η καταβολή του Μεταφορικού Ισοδύναμου για τα καύσιμα του 2024 – Δήλωση του Γιάννη Παππά

Νέα Επιτροπή Εκπροσώπησης στο ΚΑΠΗ Αγίου Ιωάννη – Ο Μιχάλης Τσίκκης πρώτος σε ψήφους