Κάλυμνος: Εντυπωσίασε σε διεθνή έκθεση τουρισμού στο Βερολίνο

Κάλυμνος: Εντυπωσίασε σε διεθνή έκθεση τουρισμού στο Βερολίνο

Κάλυμνος: Εντυπωσίασε σε διεθνή έκθεση τουρισμού στο Βερολίνο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 341 ΦΟΡΕΣ

Η Κάλυμνος θα δώσει τη δική της «μάχη» στον τουρισμό, με τα πρώτα μηνύματα να προκαλούν αισιοδοξία σε όλους όσοι δραστηριοποιούνται στον τομέα. Σε έκθεση που έγινε στο Βερολίνο, τα εγκωμιαστικά σχόλια διαδέχονταν το ένα το άλλο...

Η Κάλυμνος κάνει βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση και απόδειξη είναι οι αφίξεις που τα τελευταία χρόνια αυξάνονται. Φέτος ο πήχης μπαίνει ψηλότερα, με τους παράγοντες του νησιού να «οργώνουν» την Ευρώπη για να δείξουν τις ομορφιές και τις ιδιαιτερότητες του νησιού.

Σε έκθεση που έγινε στο Βερολίνο, η Κάλυμνος κέρδισε τις εντυπώσεις, με την αισιοδοξία για νέες κρατήσεις ενόψει καλοκαιριού να είναι διάχυτη στο νησί των Δωδεκανήσων.

Την επαφή με τις αγορές του εξωτερικού επιδίωξε ο δήμος Καλυμνίων στη διεθνή έκθεση τουρισμού ITB που άνοιξε ξανά τις «πύλες» της στο Βερολίνο, μετά από τρία χρόνια φυσικής απουσίας λόγω πανδημίας.

Το ενδιαφέρον του κοινού με ειδικά ενδιαφέροντα για την Κάλυμνο, επιβεβαιώθηκε μέσα από εκτενείς συνομιλίες με εκπροσώπους ΜΜΕ όπως της εφημερίδας Weser Kurier και διεθνών ενημερωτικών δικτύων όπως της Valeur Media.

Την ενημέρωση των ενδιαφερομένων στο περίπτερο της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο stand του ΕΟΤ και τη συλλογή στοιχείων επικοινωνίας των δημοσιογράφων, influencers και bloggers ανέλαβαν οι συνεργάτες τουριστικής προβολής του δήμου με στόχο την περαιτέρω αξιοποίηση στο επόμενο διάστημα για την προβολή του προορισμού.

Αίσθηση προκάλεσαν στους παρευρισκομένους οι πολλαπλές επιλογές για αναρρίχηση, καταδύσεις και επαφή με την ιστορία και παράδοση στη σπογγαλιεία, αλλά και οι πρόσφατες εγκωμιαστικές διεθνείς αναφορές στον εναλλακτικό και αυθεντικό χαρακτήρα του προορισμού από ΜΜΕ και πλατφόρμες όπως Griekenland.net, New York Times, Times του Λονδίνου και redbull.com που ο δήμος φρόντισε να αναδείξει το τελευταίο διάστημα, μέσα από στοχευμένες πρωτοβουλίες.

«Τα μηνύματα που εισπράττουμε από τις δύο πρόσφατες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, τη WTM 2022 και την ITB 2023 είναι πως η τάση των ταξιδιωτών για αναζήτηση νέων, μη επιτηδευμένων προορισμών με μοναδικές εμπειρίες, συμβαδίζει απόλυτα με την Κάλυμνο.

Προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίζουμε να προβάλλουμε συστηματικά τον προορισμό», τόνισε ο δήμαρχος Καλυμνίων Δημήτρης Διακομιχάλης.

(Πηγή: newsit.gr)

Διαβάστε ακόμη

Στις 27 Μαΐου υπογράφεται η σύμβαση για τη δημιουργία του Ταμείου Απανθρακοποίησης των νησιών

Γ. Γεραπετρίτης για θαλάσσια πάρκα: «Θα γίνουν, δεν πρόκειται να υπαναχωρήσουμε»

Der Westen: Το νέο περιζήτητο νησί στην Ελλάδα ονομάζεται Κάρπαθος

ΠΟΕΕΤ: Να αποσυρθεί η πλατφόρμα JOBmatch

Προεκλογικό σποτ Νέας Δημοκρατίας: Στις 9 Ιουνίου κάνουμε μαζί ένα βήμα μπροστά

Από καναπέδες μέχρι πολυθρόνες μάζεψε από πάρκο της Ρόδου η Υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου

Στις 24 Μαΐου η συζήτηση στη Βουλή για την ακρίβεια

Ο Νικ. Ζαβόλας διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών της «Κολοσσός 2047»