Ταινία μικρού μήκους αφιερωμένη σε Ρόδο, Αστυπάλαια, Τήλο και Χάλκη

Ταινία μικρού μήκους αφιερωμένη σε Ρόδο, Αστυπάλαια, Τήλο και Χάλκη

Ταινία μικρού μήκους αφιερωμένη σε Ρόδο, Αστυπάλαια, Τήλο και Χάλκη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1656 ΦΟΡΕΣ

Γράφει η Σοφία Κοντογιάννη στο tornosnews.gr

Μία ταινία μικρού μήκους σε μορφή ντοκιμαντέρ πρόκειται να δημιουργηθεί ως τουριστικό αφιέρωμα στα νησιά της Ρόδου, της Αστυπάλαιας, της Τήλου και της Χάλκης.

Ειδικότερα, η ταινία διάρκειας τουλάχιστον 45 λεπτών, με αγγλικούς υπότιτλους, θα περιλαμβάνει ένα διαφημιστικό βίντεο για κάθε νησί, διάρκειας τριών λεπτών το κάθε ένα, 4 διαφημιστικά βίντεο-σποτ διάρκειας ενός λεπτού και συνολικά 80 φωτογραφίες, με σκοπό την προώθηση και προβολή των εν λόγω πράσινων, έξυπνων νησιών.

Το ντοκιμαντέρ θα περιλαμβάνει όλες τις σημαντικές πρωτοβουλίες που αφορούν την πράσινη ανάπτυξη των νησιών, σε τομείς όπως η ενέργεια, οι μεταφορές, η ανακύκλωση και ο αειφόρος τουρισμός, στοχεύοντας στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και τις παροχές των επισκεπτών.

Το εν λόγω ντοκιμαντέρ θα αναδείξει για κάθε νησί τα εξής:

  • Για την Αστυπάλαια το project Smart & Sustainable island και του Ομίλου Volkswagen, με στόχο την προώθηση των ηλεκτρονικών οχημάτων, την εισαγωγή καινοτόμων υπηρεσιών κινητικότητας κατά παραγγελία και την προώθηση της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στο νησί.
  • Για την Τήλο,στην οποία υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης στερεών αποβλήτων, το πιλοτικό πρόγραμμα JustGoZerο, που έχει ως στόχο να το μετατρέψει σε νησί μηδενικών αποβλήτων, ενώ την ίδια στιγμή λειτουργεί ευφυές και καινοτόμο υβριδικό σύστημα με χρήση ηλιακής και αιολικής ενέργειας μέσω μηχανισμού αποθήκευσης μπαταριών, καλύπτοντας τις ανάγκες ηλεκτρικής ενέργειας των κατοίκων του χωριού Λιβάδια.
  • Για τη Χάλκη,την πρωτοβουλία GR-Ecoisland, η οποία στοχεύει να συνδέσει τον ιδιωτικό τομέα με τις τοπικές κοινωνίες, ενθαρρύνοντας τους να συνεργαστούν και να βρουν κοινές λύσεις που προωθούν νέες τεχνολογίες και ενεργειακές πρακτικές χαμηλών εκπομπών άνθρακα.
  • Για τη Ρόδο,το Rhodes Co – Lab, βάσει του οποίου η TUI έχει επιλέξει τη Ρόδο για να γίνει το πρώτο ολιστικό μοντέλο βιώσιμου παγκοσμίως προορισμού. Η εν λόγω δράση αποτελεί συνεργασία όλων των φορέων ενός προορισμού και ουσιαστικά αναδιαμορφώνει και επανασχεδιάζει ένα Ολιστικό Αειφόρο Επιχειρηματικό Μοντέλο για τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως.

 

Διαβάστε ακόμη

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού