Σύστημα τηλεφροντίδας με ρολόι και βραχιόλι

Σύστημα τηλεφροντίδας με ρολόι και βραχιόλι

Σύστημα τηλεφροντίδας με ρολόι και βραχιόλι

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 322 ΦΟΡΕΣ

Προθεσμία μέχρι τις 7 Αυγούστου έχουν οι ενδιαφερόμενοι για να καταθέσουν προσφορές στον ηλεκτρονικό διαγωνισμό που διενεργεί ο δήμος Ρόδου για το έργο με τον τίτλο «Σύστημα Τηλεφροντίδας με ρολόι και βραχιόλι» με προϋπολογισμό 300.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24%.

Πρόκειται για μία υπηρεσία υποστήριξης αυτόνομης διαβίωσης ηλικιωμένων, μία κοινωνική υπηρεσία τηλεφροντίδας που στοχεύει στην υποστήριξη της αυτόνομης διαβίωσης στο σπίτι τους, ατόμων που κινδυνεύουν λόγω ηλικίας, προβλημάτων υγείας ή κοινωνικής απομόνωσης, προσφέροντας εξατομικευμένη προσοχή ώστε να βελτιώσει τις συνθήκες ασφαλείας, να μειώσει το αίσθημα της μοναξιάς στην καθημερινή ζωή, να ενισχύσει την ανεξαρτησία, να ανιχνεύσει και να αποτρέψει επικίνδυνες καταστάσεις.


Ταυτόχρονα, οι υπηρεσίες τηλεφροντίδας προστατεύουν τους ηλικιωμένους από τις επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 προσφέροντας υπηρεσίες πρόνοιας εξ αποστάσεως, μειώνοντας τις μη απαραίτητες μετακινήσεις των ηλικιωμένων και παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη σε μία ομάδα πληθυσμού που επιβαρύνθηκε περισσότερο από τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων λόγω πανδημίας.


Το έργο θα πρέπει να έχει κέντρο συντονισμού τις υπηρεσίες πρόνοιας του δήμου στις οποίες εντάσσεται στον σχεδιασμό τους η επιχειρησιακή λειτουργία για είκοσι τέσσερις (24) μήνες ενός Κέντρου 24ωρης Τηλεφωνικής Υποστήριξης, εξασφαλίζοντας στο πλαίσιο του έργου με τη μορφή υπηρεσίας τις απαραίτητες υποδομές (χώρος λειτουργίας, τηλεφωνικό κέντρο), και ανθρώπινους πόρους (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) για τη παροχή της υπηρεσιών τηλευποστήριξης και τηλεφροντίδας.


Το κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό του Αναδόχου, θα έχει άμεση πρόσβαση στο αρχείο κάθε ηλικιωμένου και αποτελείται από κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους και θα ανταποκρίνεται με τη βοήθεια των τεχνολογικών υποδομών που θα διαθέτει άμεσα σε οποιαδήποτε ανάγκη ή επιθυμία του ηλικιωμένου. Στις προτεινόμενες δράσεις του έργου σημαντικό ρόλο θα έχουν και άλλοι φορείς του δήμου που θα εποπτεύουν δράσεις και δομές κοινωνικής αλληλεγγύης όπως το Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» κ.ά.


Πιο συγκεκριμένα το έργο θα περιλαμβάνει τις παρακάτω υπηρεσίες:
• Υπηρεσία κατ’ οίκον τηλεπαρακολούθησης με κουμπί πανικού
• Υπηρεσία κατ’ οίκον τηλεπαρακολούθησης με κουμπί πανικού και ανίχνευση πτώσης
Το Κέντρο 24ωρης υποστήριξης που θα εξυπηρετεί τις παραπάνω υπηρεσίες θα πρέπει να εξασφαλίσει την διαθεσιμότητα σε προσωπικό και υποδομές, για την κάλυψη της ζήτησης στον δήμο και να έχει αδιάλειπτη λειτουργία και παροχή των προβλεπόμενων υπηρεσιών 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, για όλο το χρονικό διάστημα των 24 μηνών. Οι παρεχόμενες υποδομές πρέπει να εξασφαλίζουν redundancy & disaster recovery δυνατότητες.

Επίσης, το Κέντρο εκτός από τις κατάλληλες κτιριακές και επικοινωνιακές υποδομές θα πρέπει να περιλαμβάνει κατάλληλο εξοπλισμό και λογισμικό για τη μηχανογραφική υποστήριξη των επιχειρησιακών διαδικασιών του κέντρου παρακολούθησης και υποστήριξης.

Η υποδομή πληροφορικής/ εφαρμογών λογισμικού, η οποία παρέχεται με τη μορφή υπηρεσίας πρέπει να περιλαμβάνει κατ’ ελάχιστον τα ακόλουθα:
• Υπηρεσία υποβολής, υποδοχής και διαχείρισης αιτήσεων ωφελούμενων.
• Υπηρεσία τήρησης κοινωνικού και ιατρικού ιστορικού ωφελούμενου
• Υπηρεσία τήρησης δημοσίων και ιδιωτικών πόρων ωφελούμενου
• Υπηρεσία απομακρυσμένου ελέγχου και μητρώου συσκευών
• Υπηρεσία υποδοχής και διαχείρισης ειδοποιήσεων συσκευών
• Υπηρεσία τήρησης ιστορικού συμβάντων
• Υπηρεσία λήψης ειδοποιήσεων και παρακολούθησης ιστορικού τηλεφροντίδας

Τέλος, το προσωπικό πρέπει να είναι άρτια καταρτισμένο και εκπαιδευμένο για την υποστήριξη παραγωγικής λειτουργίας του έργου και τη στελέχωση του κέντρου 24ωρης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για την υποστήριξη του συνόλου των ωφελούμενων. Το προσωπικό θα δέχεται απευθείας τις κλήσεις των ηλικιωμένων (μέσω των ειδικών συσκευών) και θα ανταποκρίνεται σε αυτές ανάλογα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες.

Η στελέχωση θα πρέπει να γίνει με ικανό αριθμό ατόμων που διαθέτουν την απαιτούμενη εξειδίκευση σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 μέρες, με ψυχολόγους και/ ή κοινωνικούς λειτουργούς (τρείς βάρδιες σε ημερήσια βάση) που έχουν την ικανότητα χρήσης των επικοινωνιακών και πληροφοριακών υποδομών του κέντρου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

Διαβάστε ακόμη

Παγκόσμια Ημέρα Υπέρτασης 2024, «Μάιος Μήνας Μέτρησης»

Πίτουρο ρυζιού: Η νέα υπερτροφή με τις αντικαρκινικές ιδιότητες

Πώς επηρεάζουν την όραση τα αντιβιοτικά

Πώς τα τυχερά παιχνίδια επηρεάζουν τον εγκέφαλο-Οι «παγίδες» του τζόγου στην υγεία

Θυμώνετε συχνά; «Καραδοκεί» το εγκεφαλικό

Ποια είναι τα οφέλη του λεμονιού στην υγεία

Σχετίζεται η μοναξιά με την ηλικία; Τι δείχνει νέα μελέτη

Φυτικά υποκατάστατα: Πώς να τα επιλέξεις