Νηπιαγωγείο Μαλώνας- Learning from the Extremes: Για την αντιμετώπιση των ανισοτήτων πρόσβασης στην ψηφιακή εκπαίδευση
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1582 ΦΟΡΕΣ
Το Έργο “Learning from the Extremes” στοχεύει στην αντιμετώπιση των ανισοτήτων πρόσβασης στην ψηφιακή εκπαίδευση, ενισχύοντας την ένταξη και μειώνοντας το ψηφιακό χάσμα που υφίστανται οι σχολικές κοινότητες απομακρυσμένων περιοχών.
Πιο συγκεκριμένα, το εκπαιδευτικό προσωπικό του Νηπιαγωγείου Μαλώνας, αναφέρει σε ανακοίνωσή του τα εξής:
«Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ως Συντονιστής Εταίρος στο έργο με τίτλο “Learning from the Extremes” προέβη σε αξιολόγηση των αιτήσεων που υπεβλήθησαν από σχολικές μονάδες απομακρυσμένων περιοχών της ελληνικής επικράτειας, κατά τον Νοέμβριο του 2022.
To Νηπιαγωγείο Μαλώνας επιλέχθηκε και εντάσσεται στο έργο, λαμβάνοντας χρηματοδότηση 2.995 ευρώ για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού, ανάμεσα σε 68 υποβληθείσες προτάσεις σχεδίων δράσης για την Ελλάδα.
Με το χρηματικό ποσό αγοράστηκαν διαδραστικός πίνακας, laptops, πολυμηχάνημα, πλήρης σταθερός υπολογιστής, 3D εκτυπωτής και ένα tablet, με τα οποία οι μαθητές του νηπιαγωγείου έχουν πρόσβαση σε νέες γνώσεις και δεξιότητες!
Ο εξοπλισμός βοήθησε το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου να αναβαθμίσει την παρεχόμενη εκπαίδευση, αφήνοντάς τον, ταυτόχρονα, στη διάθεση όλης της κοινότητας, μικρών και μεγάλων μαθητών!
Θα θέλαμε να ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους του έργου στο ΙΕΠ για όλη τη συνεργασία. Μακάρι να συνεχιστεί το έργο, δίνοντας τη δυνατότητα συμμετοχής σε περισσότερα σχολεία σε όλη την Ελλάδα!».