Χρ. Μιχαλάκης: Tο 2023 ήταν η καλύτερη χρονιά σε ό,τι αφορά τις αφίξεις στη Ρόδο

Χρ. Μιχαλάκης: Tο 2023 ήταν η καλύτερη χρονιά σε ό,τι αφορά τις αφίξεις στη Ρόδο

Χρ. Μιχαλάκης: Tο 2023 ήταν η καλύτερη χρονιά σε ό,τι αφορά τις αφίξεις στη Ρόδο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1234 ΦΟΡΕΣ

Την ικανοποίησή του για την τουριστική κίνηση του 2023 στο νησί μας εξέφρασε ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου κ. Χρήστος Μιχαλάκης με αφορμή το κλείσιμο της φετινής τουριστικής περιόδου, η οποία αναδείχτηκε η καλύτερη όλων των εποχών.

Μάλιστα όπως τόνισε παρότι το νησί μας δέχτηκε το μεγάλο πλήγμα της φωτιάς τον Ιούλιο και οι καταστροφές ήταν τεράστιες, κατόρθωσε και ξεπέρασε αυτό το αναπάντεχο εμπόδιο, μπαίνοντας δυναμικά και πάλι στο παιχνίδι. Ερωτηθείς σχετικά ο κ. Μιχαλάκης δήλωσε τα εξής:

«Πριν λίγες μέρες ολοκληρώθηκε και τυπικά η σεζόν του 2023. Μία σαιζόν που τα είχε όλα. Οι τελικές αφίξεις έδειξαν ότι ήταν η καλύτερη σεζόν από πλευράς αφίξεων όλων των εποχών παρότι είχαμε τα δυσάρεστα περιστατικά στο τέλος Ιουλίου. Έχουμε μία μικρή αύξηση αλλά δε σημαίνει ότι όλες οι αγορές είχαν αύξηση καθώς είχαμε μία πτώση από την κεντρική Γερμανόφωνη Ευρώπη, αλλά η εξαιρετική πορεία, κυρίως των Βρετανών κάλυψε αυτές τις απώλειες.

Στο τέλος Ιουλίου με αρχές Αυγούστου, η Ρόδος πέρασε μία πάρα πολύ δύσκολη περίοδο, αλλά έδειξε πολύ γρήγορα αντανακλαστικά και κατάφερε να καλύψει τις ζημιές πάρα πολύ γρήγορα. Έδειξε για άλλη μία φορά πόσο δυνατό brand είναι και πως όταν συνεργαζόμαστε όλοι μαζί και κάνοντας ο καθένας αυτό που πρέπει να κάνει, μπορούμε να τα καταφέρουμε». Μάλιστα, με αφορμή το δυσάρεστο γεγονός της φωτιάς τόνισε, ότι αυτό που πρέπει να μάθουμε είναι ότι οι κρίσεις θα έρχονται συνέχεια είτε είναι υγειονομικές, είτε οικολογικές, ενώ υπογράμμισε ότι πρέπει να υπάρχει ένας μόνιμος μηχανισμός αντιμετώπισης αυτών των κρίσεων ώστε να προστατεύουμε τον προορισμό και από τις δύσκολες στιγμές αλλά και να διαφυλάξουμε τη φήμη και το όνομά του στο εξωτερικό. Οι προβλέψεις για το 2024 Ερωτηθείς για τη νέα τουριστική περίοδο της επόμενης χρονιάς ο κ. Μιχαλάκης δήλωσε, ότι είναι ακόμα αρκετά νωρίς ώστε να σχηματίσουμε εικόνα για κάποιες από τις αγορές όπως είναι οι χώρες από την ανατολική Ευρώπη, όμως στον αντίποδα, αξιόπιστα και αξιόλογα στοιχεία έχουμε από τη Μεγάλη Βρετανία, η οποία δείχνει ότι θα είναι και πάλι ο βασικός μας υποστηρικτής.

Σύμφωνα με όσα τόνισε οι προκρατήσεις πάνε εξαιρετικά, όπως και ο προγραμματισμός των θέσεων από τη χώρα αυτή, γεγονός που προκαλεί εύλογη ικανοποίηση. «Παρ’ όλα αυτά δεν πρέπει να αγνοούμε τη μεγάλη οικονομική κρίση που πλήττει την Ευρώπη καθώς από εκεί αντλούμε την πλειοψηφία των πελατών μας. Τώρα ποια θα είναι η καταναλωτική συμπεριφορά τους;

Πιστεύουμε ότι θα είναι όπως η φετινή», ανέφερε ενώ απαντώντας στο ερώτημα αν υπάρχει ανησυχία για τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή απάντησε: «Η κρίση στη Μέση Ανατολή μάς ανησυχεί σε ανθρωπιστικό επίπεδο αλλά στον τομέα του Τουρισμού όσο και αν αυτό είναι δυσάρεστο να το λέμε δεν μας ανησυχεί, αλλά είναι κάτι που πρέπει να τελειώσει γρήγορα γιατί δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο.

Όταν μιλάμε για πόλεμο δεν μπορεί να μιλάμε για τουρισμό. Σε ό,τι αφορά την κρουαζιέρα, κάποιες προσεγγίσεις έρχονται στη Ρόδο εξαιτίας αυτού του γεγονότος, αλλά δεν πρέπει να είμαστε υπερήφανοι και χαρούμενοι αν γίνεται μία καταστροφή στη γειτονιά μας κι εμείς κερδίζουμε ένα κομμάτι της αγοράς.

Σημασία έχει ο υγιής ανταγωνισμός. Αυτό έχει μάθει η Ρόδος γιατί μας βελτιώνει και αναβαθμίζει το τουριστικό μας προϊόν». Καταλήγοντας ο κ. Μιχαλάκης, δήλωσε για μία ακόμα φορά, ότι το τουριστικό προϊόν της Ρόδου έχει φτάσει στα όριά του, καθώς όπως είπε, ό,τι είχε να προσφέρει το έχει προσφέρει και μάλιστα στο μάξιμουμ και οφείλουμε να συνεχίσουμε να επενδύουμε ώστε να το μετασχηματίσουμε και να το μετεξελίξουμε.

«Προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται όλες μας οι προσπάθειες από όλους αλλά πρέπει να τις κάνουμε περισσότερο εντατικά και μεθοδικά για να φτάσουμε στον σκοπό μας. Ζούμε σε ρευστή περίοδο και πρέπει να πηγαίνουμε βήμα – βήμα, μέρα – μέρα. Το καλό είναι ότι διαχειριζόμαστε αυτή την κατάσταση με πολύ καλό κλίμα υπέρ μας κι αυτό μας δίνει τη δυνατότητα και να διαμορφώσουμε τις τιμές μας αλλά χρειάζεται υπομονή» ανέφερε.

Διαβάστε ακόμη

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού

40 κρουαζιερόπλοια θα καταπλεύσουν τον Μάιο στο λιμάνι της Ρόδου