Μαθητές από τη Σεβίλλη της Ισπανίας στο Καζούλλειο - 2ο ΓΕ.Λ. Ρόδου

Μαθητές από τη Σεβίλλη της Ισπανίας στο Καζούλλειο - 2ο ΓΕ.Λ. Ρόδου

Μαθητές από τη Σεβίλλη της Ισπανίας στο Καζούλλειο - 2ο ΓΕ.Λ. Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1574 ΦΟΡΕΣ

Το Καζούλλειο - 2ο ΓΕ.Λ. Ρόδου υποδέχθηκε από 1 έως 5 Απριλίου 2024 ομάδα 17 μαθητών / μαθητριών και 3 εκπαιδευτικών από το σχολείο I.E.S. Betariz de Suabia, της Σεβίλλης της Ισπανίας, στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus.

Οι Ισπανοί επισκέπτες μαζί με ομάδα 24 μαθητών και 3 εκπαιδευτικών του Καζουλλείου – 2ου ΓΕ.Λ. Ρόδου συμμετείχαν σε διάφορες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, που είχαν ως κεντρικό θέμα το νερό. Οι μαθητές προσέγγισαν το τόσο σημαντικό αυτό αγαθό, αξιοποιώντας τις καλλιτεχνικές κλίσεις, την περιβαλλοντική ευαισθησία και τις επιστημονικές γνώσεις τους.

Το 2ο ΓΕΛ Ρόδου - Καζούλλειο περί της ανωτέρω εκπαιδευτικής επίσκεψης των μαθητών/τριών από το σχολείο I.E.S. Betariz de Suabia, της Σεβίλλης, μέσω του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus, αναφέρει σε ανακοίνωσή του τα εξής:

«Τους Ισπανούς επισκέπτες υποδέχθηκε η διευθύντρια κα Αργυρούλα Πέτρου και μέλη του Συλλόγου καθηγητών και ακολούθησε σύντομη αναφορά στη μακρόχρονη ιστορία του Καζουλλείου, καθώς και ξενάγηση στις εγκαταστάσεις του σχολείου.

Οι μαθητές παρουσίασαν κατά τις πρώτες δύο ημέρες των εργασιών του προγράμματος τις εργασίες που είχαν προετοιμάσει και είχαν ως θέμα τους το νερό: φράσεις στην Ισπανική και Ελληνική γλώσσα που αναφέρονται στο νερό σε οποιαδήποτε μορφή του (θάλασσα, λίμνη, ποταμός, βροχή, χιόνι, σύννεφο κ.λπ.), ιστορίες με αφόρμηση φωτογραφίες/εικόνες στις οποίες πρωταγωνιστεί το νερό, τραγούδια με θέμα το νερό, ελληνικά και ισπανικά, που είχαν επιλέξει οι μαθητές των δύο σχολείων.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει εδώ στο τραγούδι που συνέθεσε μελοποιώντας φράσεις για το νερό, η μαθήτρια του Καζουλλείου, Αυγή Νικολίκου και τραγούδησαν όλοι οι μαθητές, καθώς και στη χορογραφία που δημιούργησαν και παρουσίασαν οι μαθήτριες Μιχαέλα Μπονιάτη και Νικολέτα Χατζηνικήτα με τίτλο «Κύματα στον ωκεανό».

Επίσης, παρουσιάστηκαν εργασίες σχετικές με τη βροχόπτωση στη Ρόδο και τη Σεβίλλη και τα προβλήματα υδροδότησης και επάρκειας νερού στις δύο πόλεις. Πραγματοποιήθηκε, ακόμα, εργαστήριο παραγωγής ήχων, στο οποίο οι μαθητές αναπαρήγαγαν με απλά μέσα (σακούλες, χαρτιά, το σώμα τους) τον ήχο του κύματος, της βροχής, της καταιγίδας.

Την 3η ημέρα του προγράμματος Ισπανοί και Έλληνες μαθητές επισκέφθηκαν τη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου και ξεναγήθηκαν στο Αρχαιολογικό Μουσείο και στο Παλάτι του Μεγάλου Μαγίστρου.

Στη συνέχεια, περπάτησαν στο Μανδράκι, όπου και ξεναγήθηκαν στα σημαντικότερα τοπόσημα της περιοχής, για να καταλήξουν στο Ενυδρείο της Ρόδου, προκειμένου να παρακολουθήσουν ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχετικό με τη θαλάσσια ζωή της περιοχής μας.

Η 4η ημέρα ήταν αφιερωμένη στην επίσκεψη στο Κέντρο Διαχείρισης του Φράγματος του Γαδουρά στο Χαράκι, καθώς και στο ίδιο το φράγμα. Οι μαθητές ενημερώθηκαν από το άριστα καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό σχετικά με τη διαχείριση, λειτουργία και συντήρηση του έργου, το πρόβλημα της ύδρευσης της Ρόδου κ.ά.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί κατέληξαν στην όμορφη ιστορική Λίνδο, όπου και ξεναγήθηκαν στην Ακρόπολη και στα γραφικά στενά του οικισμού.

Την 5η και τελευταία ημέρα, πραγματοποιήθηκε πρωινή ξενάγηση στην Αρχαία Ακρόπολη της Ρόδου, τον ναό του Απόλλωνα και το Αρχαίο Στάδιο και στη συνέχεια οργανώθηκαν αγώνες ποδοσφαίρου αγοριών και βόλεϊ κοριτσιών μεταξύ ομάδων των δύο σχολείων στο Δημοτικό Στάδιο.

Το απόγευμα έγινε αποχαιρετιστήρια γιορτή στην αίθουσα εκδηλώσεων του Καζουλλείου, με εδέσματα που ετοίμασαν γονείς και μαθητές του σχολείου μας, μουσική, χορό και απονομή αναμνηστικών δώρων και διπλωμάτων συμμετοχής στους επισκέπτες Ισπανούς μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Η εκπαιδευτική αυτή συνάντηση, που διοργάνωσε το Καζούλλειο – 2ο ΓΕ.Λ. Ρόδου, έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές και μαθήτριες και των δύο σχολείων να συμμετάσχουν σε ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους με τρόπο βιωματικό, να καλλιεργήσουν τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες και να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με περιβαλλοντικά ζητήματα.

Ταυτόχρονα, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις φυσικές ομορφιές του νησιού μας, την μακραίωνη ιστορία του και την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά του, αλλά και κοινωνικοποιηθούν, δημιουργώντας στενούς δεσμούς φιλίας με τους ξένους συμμαθητές τους.

Στη συνάντηση συμμετείχαν οι μαθητές και μαθήτριες του 2ου ΓΕ.Λ. Ρόδου, Καζουλλείου: Αμπάζι Τσαμπίκος, Βελεμίρ Φίλιππος, Εγιούποβα Μαρία-Άντζελα, Θέμου Αριάδνη-Αικατερίνη, Καρακατσάνη Σταυρούλα, Κατέχη Ελευθερία, Κοτζαΐτσης Στέφανος, Μαυριανού Μαρίτα, Μετάι Oλίβια, Μιχαλάκης Γιώργος, Μπονιάτη Μιχαέλα, Νένος Παναγιώτης, Νικολίκου Αυγή, Νικολίκου Βάγια, Ξυλουράς Αλέξανδρος, Πανιέρα Έφη, Πελλούμπι Νίκη, Σταματίου Άννα-Μαρία, Σταυρόπουλος Γιώργος, Τάττης Φίλιππος, Τσέλιου Μιχάλης, Χατζηαντωνίου Ελένη, Χατζηνικήτα Νικολέτα-Μυροδάτη, Ψήνιας Σπύρος. Την οργανωτική και παιδαγωγική ευθύνη είχαν οι καθηγητές του 2ου ΓΕ.Λ. Ρόδου Σπυρίδων Παπασιδέρης (υπεύθυνος επικοινωνίας), Δήμητρα Κιούση και Παναγιώτης Αθανασόπουλος.

Η συνεργασία με το ισπανικό σχολείο θα συνεχιστεί τον προσεχή Ιούνιο, με επίσκεψη ομάδας 21 μαθητών και 3 καθηγητών του Καζουλλείου στη Σεβίλλη της Ισπανίας. Η κινητικότητα εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος ΚΑ 122 "Το Σχολείο Αλλάζει", που υλοποιείται κατά το τρέχον σχολικό έτος από το Καζούλλειο – 2ο ΓΕ.Λ. Ρόδου».

Διαβάστε ακόμη

Πασχαλιάτικα Έθιμα από το Δημοτικό Σχολείο Σορωνής

«Περιβαλλοντική» χρονοκάψουλα στο Π.ΕΠΑ.Λ. Ρόδου

Το 4ο ΓΕ.Λ. Ρόδου στην Εναρκτήρια Συνάντηση του Erasmus KA220 “Digital for Active Education”

«Γνωριμία με τις Πρώτες Βοήθειες» - Ενημερωτική εκστρατεία στα δημοτικά σχολεία από τους Διασώστες Ρόδου

Το έθιμο «Λαζαράκια» από το 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου

Η συγγραφέας Μαρία Παπαγιάννη στα Εκπαιδευτήρια «Ροδίων Παιδεία»

Εκπαιδευτική εκδρομή στη Βόρεια Ελλάδα πραγματοποίησε το 5ο Γυμνάσιο Ρόδου

Με 14 παιδιά η Anosis Robotics Academy στην 3η Ολυμπιάδα αθλητικής Ρομποτικής στην Κρήτη