Γιώργος Ζωιτόπουλος και Άγγελος Θεουλάκης στο ρόστερ του Ορφέα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 114 ΦΟΡΕΣ
Με τους Γιώργο Ζωιτόπουλο και Άγγελο Θεουλάκη θα πορευτεί ο Ορφέας τη νέα αγωνιστική περίοδο, παραμένοντας έτσι αξιόπιστη η μεσαία κι επιθετική γραμμή του. Οι δύο παραπάνω ποδοσφαιριστές ανανέωσαν τη συνεργασία τους με την ομάδα της πόλης της Ρόδου και η ανακοίνωση είναι η ακόλουθη:
«Το Δ.Σ. του Α.Ο. Ορφέας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τους ποδοσφαιριστές Γιώργο Ζωιτόπουλο και Άγγελο Θεουλάκη. Ο πρώτος αγωνίζεται στα άκρα της μεσοεπιθετικής γραμμής και ο δεύτερος στην μεσαία γραμμή. Οι ποδοσφαιριστές συμφώνησαν στην επέκταση της συνεργασίας τους με τον σύλλογο και θα ενισχύσουν την προσπάθεια της Α.Ο. Ορφέας και στην σεζόν 2026-2027, θέτοντας τις υπηρεσίες τους στην διάθεση του νέου μας προπονητή Χρήστου Χωρίτη. Ευχόμαστε στον Γιώργο και στον Άγγελο καλή αγωνιστική σεζόν με υγεία.»

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News