Γαστρονομικό ταξίδι σε έξι χώρες

Γαστρονομικό ταξίδι σε έξι χώρες

Γαστρονομικό ταξίδι σε έξι χώρες

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 465 ΦΟΡΕΣ

Πρωτότυπο εγχείρημα, με στόχο τη δυναμική προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Ενα πρωτότυπο εγχείρημα, με στόχο τη δυναμική προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, είναι το "γαστρονομικό ταξίδι" που διοργάνωσε για δεύτερη συνεχή χρονιά ο ελληνικός "Ομιλος Ξενοδοχείων Αλντεμάρ", συναντώντας, με διακεκριμένους αρχιμαγείρους του, συνολικά 360 τουριστικούς επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες, διευθυντές και στελέχη ταξιδιωτικών γραφείων σε εννέα πόλεις έξι διαφορετικών χωρών της Ευρώπης. Η πρωτότυπη ιδέα, που υποστηρίζεται από αρκετές μεγάλες ελληνικές και ξένες εταιρείες και το ελληνικό υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού και τον ΕΟΤ, γεννήθηκε στον γνωστό Ομιλο Ξενοδοχείων από την ανάγκη να παρουσιαστεί ένα διαφορετικό πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού και να ανακαλυφτεί από τους ξένους τουριστικούς επιχειρηματίες η ελληνική γαστρονομία που κερδίζει έδαφος ολοένα και περισσότερο. Αφετηρία του "γαστρονομικού ταξιδιού", που τερματίζει αύριο στις Βρυξέλλες, ήταν στις 31 Ιανουαρίου το Βερολίνο, έχοντας ενδιάμεσους σταθμούς σε Ντίσελντορφ, Στουτγάρδη, Μόναχο, Ζυρίχη, Μιλάνο και Βιέννη, όπου η γαστρονομική βραδιά - όπως και στις άλλες πόλεις - πραγματοποιήθηκε στις σύγχρονες αίθουσες γνωστής σχολής μαγειρικής, με τους καλεσμένους τριάντα εκπροσώπους του τουριστικού κόσμου να γνωρίζουν άμεσα την πιο σύγχρονη πλευρά της ελληνικής κουζίνας συμμετέχοντας ενεργά στην παρασκευή αυθεντικών ελληνικών γευμάτων. Την "ιδέα", τους στόχους και τους σκοπούς του "γαστρονομικού ταξιδιού" παρουσίασε στους Αυστριακούς καλεσμένους και στον εκπροσωπούντα τον πρέσβη της Ελλάδας, πρώτο σύμβουλο της πρεσβείας μας στη Βιέννη, Πέτρο Παναγιωτόπουλο, ο διευθυντής πωλήσεων του Ομίλου Αλντεμάρ, Χρήστος Τασάκος ενώ στο χαιρετισμό του ο διευθυντής του Γραφείου Αυστρίας του ΕΟΤ, Παναγιώτης Σκορδάς, τόνισε τη σημασία του εγχειρήματος και την περσινή του θετική απήχηση στον αυστριακό τουριστικό κόσμο. Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στη Βιέννη, ο κ. Τασάκος επισήμανε πως σε αυτόν το διαδραστικό "θεσμό" οι καλεσμένοι επιχειρηματίες του τουρισμού συμμετέχουν ενεργά μαγειρεύοντας, με την καθοδήγηση των αρχιμαγείρων και στο τέλος απολαμβάνουν το αποτέλεσμα της μαγειρικής τους τέχνης στην αυθεντική ελληνική κουζίνα, έχοντας γίνει μια παρέα. Ο ίδιος θεωρεί πως, πέρα από τα οφέλη στην αύξηση κρατήσεων, το εγχείρημα αποτελεί μια από τις καλύτερες διαφημίσεις για την Ελλάδα ως φανταστικού τουριστικού προορισμού για τους Ευρωπαίους, με όλα τα γνωστά πλεονεκτήματα, ιδιαίτερα σε εποχή μεγάλης κρίσης για τη χώρα και τις περιορισμένες δυνατότητες για τη διαφήμισή της στο εξωτερικό από κρατικής πλευράς, παρουσιάζοντας τη σύγχρονη Ελλάδα με ελληνικές γεύσεις και με αυθεντικά ελληνικά προϊόντα. Την πολύ θετική ανταπόκριση των καλεσμένων σε όλες τις πόλεις του "γαστρονομικού ταξιδιού" στη δική τους συμβολή σε αυτό, παρουσιάζοντας και εξηγώντας οι ίδιοι πολλές πτυχές της ελληνικής μαγειρικής, σημείωσαν και οι δύο βασικοί συντελεστές της επιτυχημένης διαδρομής του, οι αρχιμάγειροι, Γιώργος Χατζόπουλος και Γιάννης Ροδοκανάκης.

Διαβάστε ακόμη

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού

40 κρουαζιερόπλοια θα καταπλεύσουν τον Μάιο στο λιμάνι της Ρόδου