Αισιοδοξία στη ΔΕΥΑΡ για την τύχη των 57 απολυμένων

Αισιοδοξία στη ΔΕΥΑΡ για την τύχη των 57 απολυμένων

Αισιοδοξία στη ΔΕΥΑΡ για την τύχη των 57 απολυμένων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 593 ΦΟΡΕΣ

Συγκρατημένα αισιόδοξοι γύρισαν οι αρμόδιοι της ΔΕΥΑΡ από την Αθήνα όπου, χθες, είχαν συνάντηση στη Βουλή για το θέμα των 57 που απολύθηκαν μετά από την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, μαζί με τους βουλευτές του Νομού.

Συγκεκριμένα, στην Αθήνα μετέβησαν ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΡ κ. Βασίλης Μανέττας μαζί με τον Γενικό Διευθυντή της κ. Γιώργο Υψηλάντη. Εκεί συνάντησαν, για να υποστηρίξουν το αίτημά τους, τον Υφυπουργό Τουρισμού κ. Μάνο Κόνσολα και τους βουλευτές Δωδεκανήσου κ. Βασίλη Υψηλάντη, κα Μίκα Ιατρίδη και κ. Γιάννη Παππά.

Η συνάντηση στη Βουλή έγινε με τη Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών η οποία και χειρίζεται τα θέματα της προκήρυξης για τις προσλήψεις, που έχει καταθέσει αίτημα και η ΔΕΥΑΡ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, λοιπόν, οι εκπρόσωποι της Επιχείρησης ζήτησαν να τροποποιηθεί η προκήρυξη στη διάταξη για τις οργανικές θέσεις με στόχο να μπορέσουν να προσληφθούν όσο περισσότεροι γίνεται από τους 57 εργαζόμενους εδώ και δεκαπέντε χρόνια στη ΔΕΥΑΡ, οι οποίοι ως γνωστόν προέρχονται από τις ΔΕΥΑ Ιαλυσού και Αρχαγγέλου.

Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΥΑΡ αιτήθηκε την πρόσληψη εκατό εργαζομένων βάσει της προκήρυξης και ζητά να ισχύσει η ειδική μοριοδότηση εφόσον παρέχει ανταποδοτικές υπηρεσίες, ό,τι δηλαδή και για τις επιχειρήσεις ανταποδοτικού χαρακτήρα.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Γενική έδειξε γνώστης της κατάστασης και φάνηκε δεκτική στα όσα της εξέθεσαν οι αρμόδιοι της ΔΕΥΑΡ. Μάλιστα, όρισαν νέα συνάντηση μαζί της την ερχόμενη εβδομάδα, οπότε και θα της παρουσιάσουν τις οριστικές προτάσεις τους.

Διαβάστε ακόμη

Έκτακτη προσγείωση αεροσκάφους στο αεροδρόμιο Διαγόρας Ρόδου

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής