Η επιχείρηση σε δράση

Η επιχείρηση σε δράση

Η επιχείρηση σε δράση

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 770 ΦΟΡΕΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ

Στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Αγωγής Σταδιοδρομίας που διοργανώνει το Τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων και το Κέντρο Συμβουλευτικής Προσανατολισμού της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου οι μαθητές του τμήματος Β4 του Γυμνασίου Κρεμαστής σχεδίασαν και υλοποίησαν για το σχολικό έτος 2012-2013 ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Η Επιχείρηση σε δράση». Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων προκειμένου να βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν τα γνωρίσματα μιας ελεύθερης οικονομίας και το ρόλο των επιχειρήσεων σ’ αυτήν. Μέσα από τη συστηματική μελέτη οι μαθητές με την καθοδήγηση των καθηγητών τους κ. Ελένης Σύρμου Μαθηματικού και κ. Χαράλαμπου Συργιάννη Τεχνολόγου, αποδεικνύεται ότι μαθαίνουν τα στάδια οργάνωσης μιας επιχείρησης, καθώς και της παραγωγής και διάθεσης ενός προϊόντος. Επίσης, μελετούν τις κοινωνικές ευθύνες μιας επιχείρησης και το ρόλο του Κράτους στην ελεύθερη οικονομία. Στο φετινό πρόγραμμα συμμετέχουν οι παρακάτω μαθητές του τμήματος Β3 του Γυμνασίου Κρεμαστής: Επώνυμο Όνομα Μαυρουδή Αικατερίνη Μότσιου Παναγιώτα Μπάκη Ειρήνη Μπάρλα Ελένη Μπέκαρη Ελένη Μπιλλήρης Γεώργιος Μωραΐτη Δέσποινα Ντάκα Ροσέλα Οικονόμη Μιλένα Ορφανίδη Αικατερίνη Ορφανού Μιχαλίτσα Πακίδη Φωτεινή Πανά Μελίνα Παναγιάς Μιχαήλ-ʼγγ. Πανταζόπουλος Μιχαήλ Παπαδημήτρη Μαρία Παπακωνσταντή Στεργούλα Παπακωνσταντίνου Αικατερίνη Παπακωνσταντίνου Βενετία-Δήμ. Παπαμιχαήλ Μιχαήλ Πασολλάρη Αλέξανδρος Πάττα Ευσταθία Πάττα Στεφανία-Σοφία Πάττας Αναστάσιος-Ιορ. Πηδιάκης Μάριος Στο αντίστοιχο περσινό πρόγραμμα συμμετείχαν οι παρακάτω μαθητές του τμήματος Β4 Επώνυμο Όνομα Ράπτης Κωνσταντίνος Ρουντογιάννη Αικατερίνη Σαββάκη Αλεξάνδρα Σαράντη Βασιλεία Σαρούκος Πανορμίτης Σκλαβούρη Βαρβ.-ʼννα - Αγγ. Σκόνη Ειρήνη - Δέσπ. Σμαραγδής Ευάγγελος Σουμπερνίτσκι Βαντιμ Σταματάκης Ιωάννης Στουγιάννος ʼγγελος Στουγιάννου Τσαμπ.-Ροδούλα Ταμπουράς Νικόλαος Τζεμαλάι Πρισίλα Τζέυ Παντελιά Τριανταφύλλου Νεκταρία Τσέκλη Εύη Τσελιού Βασίλειος-Εμμ. Τσισιμοίρη Νικολέττα Τσόγγου Ελευθερία Τσούλος Εμμανουήλ Φλεβάρης Παναγιώτης Φούκας Ιωάννης Φύλλης Γεώργιος Χάμιτι Φάμπιο Χατζηκαλημέρη Βηθλεέμ Χούλλη Ουρανία- Κιουρ. Χριστοφίδη Γεωργία Το πρόγραμμα, στη μορφή που παρουσιάζεται παρακάτω, συμμετείχε στο διαγωνισμό «Αριστεία και Καινοτομία 2013» ως καινοτομία στο χώρο της εκπαίδευσης για τα Δωδεκάνησα παίρνοντας πολύ καλή θέση. «Περίληψη Πολλές μελέτες δείχνουν ότι, σε ολόκληρη την Ευρώπη, τα προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης στην επιχειρηματικότητα έχουν σημαντική επίδραση στην ανάπτυξη των επιχειρηματικών προσόντων των ατόμων, την ευαισθητοποίηση απέναντι στην αυτό-απασχόληση ως επιλογή σταδιοδρομίας και τη δημιουργία θετικής στάσης απέναντι στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Η επιχειρηματικότητα δεν πρέπει να θεωρηθεί μόνο ως ένα μέσο για τη δημιουργία μιας νέας επιχείρησης, αλλά και ως γενική νοοτροπία, που μπορεί να τεθεί εύκολα σε εφαρμογή από τον καθένα, στην καθημερινή ζωή και σε διαφορετικά περιβάλλοντα εργασίας. Η συγκεκριμένη δράση γίνεται στα πλαίσια προγράμματος αγωγής σταδιοδρομίας των σχολικών δραστηριοτήτων και έχει σαν σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα που αφορούν την σταδιοδρομία εκπαίδευσης και τον επαγγελματικό προσανατολισμό στα πλαίσια της σχολικής τάξης του γυμνασίου. Μελετώντας μια εικονική επιχείρηση σε δράση το πρόγραμμα αυτό σε συνεργασία με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν τα γνωρίσματα μιας ελεύθερης οικονομίας και το ρόλο των επιχειρήσεων σ’ αυτήν. Μαθαίνουν τα στάδια οργάνωσης μιας επιχείρησης, καθώς και της παραγωγής και διάθεσης ενός προϊόντος. Επίσης, μελετούν τις κοινωνικές ευθύνες μιας επιχείρησης και το ρόλο του Κράτους στην ελεύθερη οικονομία. Λέξεις - κλειδιά: Επιχειρηματικότητα, αγορά, ανταγωνισμός, καταναλωτής, κέρδος Εισαγωγή Χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχει η υπηρεσία @-τάξη του πανελλήνιου σχολικού δικτύου δίνεται η δυνατότητα εξ αποστάσεως επικοινωνίας καθηγητών-μαθητών και μαθητών-μαθητών για τον καλύτερο συντονισμό και συνεννόηση στα πλαίσια της συγκεκριμένης δράσης. Από τα προγράμματα που έχει δημιουργήσει το ΣΕΝ για μαθητές γυμνασίου επιλέχθηκε το πρόγραμμα «Επιχείρηση σε δράση (Γυμνάσια)» διότι το πρόγραμμα αυτό βοηθά τους μαθητές να μάθουν τα στάδια οργάνωσης μιας επιχείρησης καθώς και της παραγωγής και διάθεσης ενός προϊόντος. Χρησιμοποιώντας τις βασικές αυτές γνώσεις και την εμπειρία που θα μεταφέρουν έμπειρα στελέχη επιχειρήσεων που θα μιλήσουν για το συγκεκριμένο θέμα στους μαθητές θα κατασκευαστούν με την βοήθεια των νέων τεχνολογιών δυο εικονικές επιχειρήσεις στο διαδίκτυο που θα συνδημιουργήσουν και θα συνδιαχειριστούν οι μαθητές στα πλαίσια της λογικής της λειτουργίας των επιχειρήσεων. Τα αποτελέσματα από όλη αυτή την προσπάθεια θα παρουσιαστούν σε μια εκδήλωση του σχολείου παρουσία όλων των συμμαθητών του σχολείου καθώς επίσης των καθηγητών και των γονέων τους που θα προσκληθούν. Περιγραφή καινοτόμου δράσης και διαδικασία εφαρμογής στο σχολικό πρόγραμμα Η συγκεκριμένη δράση πραγματοποιείται σε ώρες εκτός του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου παίρνοντας οι μαθητές κατευθύνσεις από τους καθηγητές τους και εργάζονται στο σπίτι αξιοποιώντας βασικά τα εργαλεία που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση όπως η ηλεκτρονική τάξη του πανελλήνιου σχολικού δικτύου. Η εφαρμογή της δράσης διακρίνεται στους παρακάτω τομείς: Θεωρητική προσέγγιση Σε συνεργασία με το ΣΕΝ και την επίσκεψη στο χώρο του σχολείου στελεχών των τοπικών επιχειρήσεων γίνεται μια προσπάθεια κατανόησης της έννοιας της επιχείρησης, της αγοράς και της οικονομίας. Το Πρόγραμμα αυτό βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν τα γνωρίσματα μιας ελεύθερης οικονομίας και το ρόλο των επιχειρήσεων σ’ αυτήν. Μαθαίνουν τα στάδια οργάνωσης μιας επιχείρησης, καθώς και της παραγωγής και διάθεσης ενός προϊόντος. Επίσης, μελετούν τις κοινωνικές ευθύνες μιας επιχείρησης και το ρόλο του Κράτους στην ελεύθερη οικονομία. Εφαρμογή γνώσεων σε εικονικές επιχειρήσεις Ακολουθεί η εφαρμογή των θεωρητικών γνώσεων με την δημιουργία δυο εικονικών επιχειρήσεων και την διαχείριση τους από την πλευρά με την βοήθεια πάντοτε των δυο καθηγητών-συντονιστών. Εταιρεία πώλησης μεταχειρισμένων σχολικών ειδών στο διαδίκτυο Εταιρεία διαδικτυακής υποστήριξης σε σχολικά μαθήματα της Α΄ γυμνασίου Προβολή και παρουσίαση όλης της δράσης σε ηλεκτρονική τάξη του πανελλήνιου σχολικού δικτύου Τέλος η όλη δραστηριότητα θα προβληθεί και παρουσιαστεί σε ηλεκτρονική τάξη με την βοήθεια των υπηρεσιών που παρέχει το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο. Τρόποι δυνατής διεύρυνσης της εφαρμογής και σε άλλους τομείς/αντικείμενα της σχολικής μονάδας Σίγουρα υπάρχει η δυνατότητα διερεύνησης της εφαρμογής και σε άλλους τομείς όπως για παράδειγμα η δυνατότητα συνδιδασκαλίας με καθηγητές άλλων ειδικοτήτων μέσα στις υπηρεσίες της ηλεκτρονικής τάξης στα πλαίσια των προγραμμάτων των σχολικών δραστηριοτήτων. Η είσοδος στην υπηρεσία της ηλεκτρονικής τάξης για δημιουργία και διαχείριση μαθημάτων απευθύνεται μόνο σε εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τούτο συνεπάγεται ότι αν κάποιος άλλος χρήστης του ΠΣΔ επιχειρήσει να εισέρθει από την είσοδο εκπαιδευτικού, η εφαρμογή δεν θα του επιτρέψει την πρόσβαση. Από το μενού επιλογών που παρέχετε στην διαχείριση των μαθημάτων μπορούμε να επεξεργαστούμε τα βασικά χαρακτηριστικά του μαθήματος δηλαδή, (αλλαγή τμήματος, τάξης, ονόματος, κατηγορία μαθήματος), καθώς επίσης και να προσθέσουμε κι άλλους διδάσκοντες – διαχειριστές για το συγκεκριμένο μάθημα (περιπτώσεις συνδιδασκαλίας). Προϋποθέσεις που θεωρούνται απαραίτητες για την καλύτερη ανάπτυξης της εφαρμογής στο σχολείο Οι προϋποθέσεις που θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε ως απαραίτητες για την καλύτερη ανάπτυξη της στο σχολείο είναι να υπήρχε η δυνατότητα άμεσης χρήσης ηλεκτρονικού υπολογιστή και σύνδεσης στο διαδίκτυο από τους μαθητές του σχολείου έτσι ώστε η εφαρμογή να είναι άμεση στο χώρο του σχολείου. Με αυτό τον τρόπο γίνεται φυσικά πιο άμεση η επαφή των μαθητών του σχολείου με τις νέες τεχνολογίες όπου και η όποια δυσκολία αντιμετωπίζεται στο χώρο του σχολείου και δεν χάνεται στην καθημερινότητα του σπιτιού. Επίσης η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις συγκεκριμένες υπηρεσίες του πανελλήνιου σχολικού δικτύου πρέπει να θεωρηθεί απαραίτητη για να είναι οι γνώσεις πιο ολοκληρωμένες και χωρίς μεγάλη προσπάθεια και χρόνο για τον εκπαιδευτικό που ενδιαφέρεται για την επιμόρφωσή του. Καινοτόμος χαρακτήρας του υποβαλλόμενου έργου Το Πρόγραμμα αυτό βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν τα γνωρίσματα μιας ελεύθερης οικονομίας και το ρόλο των επιχειρήσεων σ’ αυτήν. Μαθαίνουν τα στάδια οργάνωσης μιας επιχείρησης, καθώς και της παραγωγής και διάθεσης ενός προϊόντος. Επίσης, μελετούν τις κοινωνικές ευθύνες μιας επιχείρησης και το ρόλο του Κράτους στην ελεύθερη οικονομία. Επίσης: • Η υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης 'η-τ@ξη' απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στόχος της είναι η υποστήριξη της κλασικής διδασκαλίας και η ενίσχυση της διαδικασίας μάθησης που πραγματοποιείται καθημερινά μέσα στη σχολική τάξη. • Οι εκπαιδευτικοί ανακαλύπτουν ένα χρήσιμο εργαλείο που θα τους βοηθήσει να οργανώσουν καλύτερα τις διδασκαλίες τους στο σχολείο. • Οι μαθητές από την πλευρά τους βρίσκουν ένα εναλλακτικό μέσο πρόσβασης στην ύλη των μαθημάτων που διδάσκονται στη σχολική τους τάξη. Συμβολή στη λειτουργία της σχολικής τάξης/μονάδας: Ως προς τη λειτουργία της σχολικής μονάδας έχει αξία να παρουσιαστούν τα πεδία σύνδεσης με τα προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων γνωστικών αντικειμένων όπως: • Σύνδεση με τον Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό με την πρακτική επαφή των μαθητών με τον χώρο και την λειτουργία μιας επιχείρησης • Σύνδεση με τις νέες τεχνολογίες για την αξιοποίηση και παραγωγή του εκπαιδευτικού υλικού • Σύνδεση με τις οικονομικές επιστήμες στο πλαίσιο λειτουργίας μιας επιχείρησης Επίσης: Η πλατφόρμα "η-τ@ξη" αποτελεί ένα ανοικτό σύγχρονο εργαλείο όπου η πρόσβαση των μαθητών στο χώρο των μαθημάτων ηλεκτρονικής διαχείρισης τάξης είναι ελεύθερη. Ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να εξερευνεί τα ηλεκτρονικά μαθήματα που τον ενδιαφέρουν από σχολεία όλης της χώρας, επιτρέποντας τη δημιουργία μιας δυναμικής βιβλιοθήκης γνώσης άμεσα προσβάσιμης σε όλους. Κάτι τέτοιο άλλωστε συνάδει με τη θεμελιώδη αρχή της εκπαίδευσης, όπου η πρόσβαση στο αγαθό της γνώσης γίνεται από όλους χωρίς περιορισμούς. Παράλληλα, η πρόσβαση των εκπαιδευτικών στην πλατφόρμα είναι ελεγχόμενη από την υπηρεσία καταλόγου του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Με τον τρόπο αυτό τα μόνα εξουσιοδοτημένα άτομα που μπορούν να τοποθετήσουν περιεχόμενο στον ηλεκτρονικό χώρο που παρέχεται κεντρικά σε κάθε σχολείο, και κατά συνέπεια να διασφαλίζεται η προέλευση του υλικού, είναι οι ίδιοι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στο σχολείο. Στόχοι Παιδαγωγικοί στόχοι δράσης: Οι μαθητές να: • αναγνωρίζουν τα αγαθά και τις υπηρεσίες που είναι σημαντικά στην καθημερινή τους ζωή και να μαθαίνουν ότι οι επιχειρήσεις προσφέρουν τα περισσότερα απ’ αυτά • μαθαίνουν για την ιδιωτική περιουσία, τον ανταγωνισμό και το σύστημα τιμών • υποδύονται ρόλους σε δραστηριότητες που αναδεικνύουν τα οφέλη της ανταγωνιστικότητας και την επίδραση των αποφάσεων κοστολόγησης και προώθησης προϊόντων σε μια επιχείρηση • συμμετέχουν σε μια εμπορική δραστηριότητα και σχεδιάζουν καμπύλες προσφοράς και ζήτησης Επίσης: Βασική επιδίωξη της υπηρεσίας σε λειτουργικό επίπεδο είναι η υποστήριξη των εκπαιδευτικών στη διδακτική τους προσπάθεια, ενισχύοντας την Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης (η-τ@ξη) στη διαδικασία οργάνωσης και προγραμματισμού της διδασκαλίας των μαθημάτων μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου του. Ειδικότερα, στις λειτουργίες που υποστηρίζει συγκαταλέγονται αρκετές από τις καθημερινές δραστηριότητες που εκτελεί σήμερα ένας εκπαιδευτικός στην σχολική τάξη ή ακόμη και έξω από αυτή κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του. Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό της υπηρεσίας είναι η δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης και εμπλουτισμού πρόσθετου διδακτικού περιεχομένου. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να ανανεώνει και σταδιακά να εμπλουτίζει το προσφερόμενο εκπαιδευτικό υλικό δημιουργώντας για τους μαθητές τους μια ηλεκτρονική βιβλιοθήκη της τάξης τους. Εκπαιδευτικές δράσεις Ως τη συμβολή του έργου στη βελτίωση της διδακτικής πρακτικής λαμβάνουμε υπόψη την μεθοδολογία υλοποίησης και την συνεργασία με άλλους φορείς όπως: • Συνεργασία με το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων (Σ.Ε.Ν.) • Συμμετοχή σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μια επιχείρηση σε δράση» του Σ.Ε.Ν. • Επισκέψεις στελεχών επιχειρήσεων στην τάξη • Πραγματοποίηση δραστηριοτήτων προγράμματος • Επίσκεψη σε επιχείρηση εκτός σχολείου για την παρακολούθηση της οργάνωσης και της γραμμής παραγωγής μιας επιχείρησης • Απολογισμός προγράμματος και παραγωγή υλικού σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή • Παρουσίαση προγράμματος σε ημερίδα Επίσης: Με τις λειτουργίες της υπηρεσίας αυτής προσφέρεται ένα καινοτόμο και σημαντικό μέσο στην άρτια εκπλήρωση των διδακτικών καθηκόντων των εκπαιδευτικών, τόσο στο επίπεδο του ετήσιου προγραμματισμού, όσο και στο επίπεδο εφαρμογής του προγράμματος καθημερινά στην σχολική τάξη. Η δημοσίευση ηλεκτρονικών σημειώσεων, η παράθεση βοηθητικών πηγών, ο προγραμματισμός μαθημάτων, η δημιουργία ασκήσεων αυτοαξιολόγησης, ή ακόμη και η ηλεκτρονική διαχείριση του παραδοσιακού βιβλίου διδασκομένης ύλης αποτελούν μερικές από τις βασικές λειτουργίες που προσφέρει η νέα υπηρεσία. Συμπεράσματα Τα βασικά συμπεράσματα που εξήχθησαν είναι σε γενικές γραμμές τα εξής: •Στη χρήση των νέων τεχνολογιών ως εργαλείου μάθησης αναλαμβάνονται πλέον πιο δυναμικές πρωτοβουλίες και δοκιμάζονται νέα μοντέλα ενσωμάτωσής τους στην εκπαιδευτική διαδικασία, με κύριο χαρακτηριστικό τους ότι ο υπολογιστής: • Γίνεται εργαλείο μάθησης στα χέρια του μαθητή και • Βγαίνει έξω από τα όρια του σχολείου επεκτείνοντας τη διαδικασία της μάθησης • Η Αγωγή Σταδιοδρομίας σαν δραστηριότητα γίνεται στην πράξη σύνδεση με τις νέες τεχνολογίες σαν άμεση συνέργια και σύνδεση με αυτό που λέγεται Κοινωνία της Πληροφορίας. • Η πρόσβαση των μαθητών σε υλικό (ηλεκτρονικό) για την συγκεκριμένη δράση είναι αμεσότερη καθώς επίσης είναι αμεσότερη και η ενημέρωση τους για τις κινήσεις που προηγήθηκαν και ακολουθούν. • Οι γονείς από την πλευρά τους έχουν την δυνατότητα να παρατηρήσουν σημαντικό μέρος από την συγκεκριμένη δραστηριότητα μέσα από το βιβλίο ύλης του μαθήματος και από την γενικότερη εικόνα της ηλεκτρονικής τάξης. • Ο εκπαιδευτικός από την πλευρά του έχει την ευκαιρία να έρθει πιο κοντά στις νέες τεχνολογίες και στον εμπλουτισμό του μαθήματος του με νέες τεχνικές μάθησης • Ο εκπαιδευτικός έχει την δυνατότητα να είναι πιο άμεσος και φυσικά να συνεργάζεται με άλλους συναδέρφους με διαφορετικά εκπαιδευτικά αντικείμενα. Βιβλιογραφία Αθανασιάδης, Η., Στέφος, Ε., (2006). Διαθεματικές τεχνολογικές προσεγγίσεις. Εφαρμογές στο Γυμνάσιο Ιαλυσού. Ρόδος, Δημοτική Βιβλιοθήκη Ιαλυσού Ιωαννίδης, Σ., Τ. Πολίτης & Α. Τσακανίκας, (2005) Η Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα 2004-2005, Παγκόσμιο Παρατηρητήριο Επιχειρηματικότητας, ΙΟΒΕ Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων, (2010) Η Επιχείρηση σε δράση – Οδηγός, ΣΕΝ Πηγές στο διαδίκτυο http://eclass.sch.gr, Εγχειρίδια Χρήσης, Υπηρεσία: Ηλεκτρονική Διαχείριση Ηλεκτρονικής Τάξης, Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο http://www.sen.org.gr/, Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων (ΣΕΝ), Προγράμματα για το Γυμνάσιο Εγκύκλιος Σχολικών Δραστηριοτήτων 2012-13, Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων (Αγωγής Σταδιοδρομίας, Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων, Comenius- Leonardo da Vinci και eTwinning)»

Διαβάστε ακόμη

Πασχαλινό μήνυμα της βουλευτού Μίκας Ιατρίδη

Ευχετήριο μήνυμα του Αντ. Καμπουράκη

Ευχές του δημάρχου Ρόδου, Αλέξανδρου Κολιάδη για το Πάσχα

Εντυπωσιακοί και μοναδικοί οι επιτάφιοι στο νησί της Ρόδου

Μήνυμα του περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου για το Πάσχα

Εις το Πάσχα των ορθοδόξων συμπυκνούται ολόκληρον το μυστήριον και ο υπαρξιακός πλούτος της ευσέβειάς μας

Μητροπολίτης Ρόδου: Ο αναστημένος Χριστός να ειρηνεύσει τις ψυχές μας και τον κόσμο

Συνεδριάζει στις 10 Μαΐου η Δημοτική Επιτροπή Ρόδου