Δεν αυξάνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο ο καφές

Δεν αυξάνει  τον καρδιαγγειακό  κίνδυνο ο καφές

Δεν αυξάνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο ο καφές

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 393 ΦΟΡΕΣ

Ο καφές κάνει καλό στην καρδιά μας. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο έγκριτο επιστημονικό περιοδικό Circulation.

Πρόκειται για μια μετα-ανάλυση, στην οποία αξιολογήθηκε η σχέση της κατανάλωσης καφεΐνης με τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων (αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο, στεφανιαία νόσος, καρδιακή ανεπάρκεια, καρδιαγγειακή θνητότητα).

Στην εν λόγω μελέτη αξιολογήθηκαν τα δεδομένα από 36 μελέτες κατανάλωσης καφέ και καρδιαγγειακού κινδύνου, με συνολικό αριθμό 1.279.804 συμμετεχόντων και 36.352 καταγεγραμμένων περιστατικών καρδιαγγειακής νόσου.

Από τα αποτελέσματά της φάνηκε η κατανάλωση καφέ, ιδίως για άτομα που κατανάλωναν 3,5 φλιτζάνια ημερησίως, δεν σχετίζεται με καρδιαγγειακά προβλήματα.

Όπως μάλιστα οι ίδιοι οι ερευνητές επισημαίνουν, η μέτρια κατανάλωση καφέ σχετίζεται αντίστροφα με την εμφάνιση καρδιαγγειακής νόσου, ενώ η έντονη κατανάλωση καφέ δεν φαίνεται να αυξάνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο.

Τα αποτελέσματα αυτά έρχονται σε συμφωνία με πρόσφατα στοιχεία από τη μελέτη της Ικαρίας στη χώρα μας, που έδειξαν ότι η κατανάλωση ελληνικού καφέ σχετίζεται με υγεία και μακροζωία.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Διαβάστε ακόμη

Υπουργείο Υγείας: Στέλνει μήνυμα για ασφαλή κολύμβηση στους άνω των 60 – 284 θάνατοι από πνιγμό πέρυσι

Γεωργιάδης: Ξεκινά η αξιολόγηση των νοσοκομείων από ογκολογικούς και παιδιατρικούς ασθενείς

Η υγεία, τώρα πιο κοντά: Νέο μικροβιολογικό παράρτημα του Διαγνωστικού Σταυρούλη στον Αρχάγγελο

Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος: Καλοκαιρινές διακοπές με ασφάλεια

Σύλλογος «Θάλεια»: «Μυοσκελετικά προβλήματα εν έτει 2026: Ο ρόλος του ρευματολόγου, του διαιτολόγου, του ψυχολόγου, του φυσικοθεραπευτή και του χειροπρακτικού»

Ενημερωτικές εκδηλώσεις σε Κάσο και Κάρπαθο για το δημογραφικό και την εξωσωματική γονιμοποίηση

«Μυοσκελετικά προβλήματα εν έτει 2026: ο ρόλος του ρευματολόγου, του διαιτολόγου, του ψυχολόγου, του φυσικοθεραπευτή, του χειροπρακτικού»

Τριήμερο Υγείας και Πρόληψης στην Κάλυμνο με ενημέρωση και δωρεάν καρδιολογικούς ελέγχους