Συμμετοχή Δήμου Αστυπάλαιας στη Διεθνή  Έκθεση Τουρισμού ITB του Βερολίνου 2017

Ο Δήμος Αστυπάλαιας έδωσε και φέτος, όπως κάθε χρόνο, δυναμικά το παρόν στην 51η Έκθεση Τουρισμού «ΙΤΒ BERLIN 2017», που πραγματοποιήθηκε στις 8-12 Μαρτίου 2017 στο Βερολίνο της Γερμανίας, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Η δυνατή και πρωτότυπη καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στο πλαίσιο της ανακήρυξής της σε Γαστρονομική Περιφέρεια Ευρώπης 2019, συνεχίστηκε και στο Βερολίνο στρέφοντας το παγκόσμιο ενδιαφέρον στα νησιά της περιφέρειας μας. Το stand της Αστυπάλαιας, γεμάτο με παραδοσιακά προϊόντα, σημείωσε μεγάλη επισκεψιμότητα και τα μηνύματα για την τουριστική περίοδο του 2017 ήταν ενθαρρυντικά.

Για την άρτια και σύγχρονη ψηφιακή του παρουσία, η Αστυπάλαια συνεργάστηκε με την εταιρεία .LifeThink, η οποία σχεδίασε τo προφίλ της και ανέπτυξε τη διαδικτυακή επικοινωνία της στο Virtual Market Place. Η στρατηγική προβολή είχε δομημένη χρήση προηγμένων τεχνολογικών μέσων,  καθώς και σειρά ειδικών δράσεων για την πολύπλευρη προβολή και προώθηση του τουριστικού προϊόντος του νησιού. Με τον τρόπο αυτό επιτεύχθηκε η ορθή ανάδειξη των ιδιαιτεροτήτων του.

Στο πλαίσιο της έκθεσης, η κ. Μαρία Καμπούρη, Αντιδήμαρχος Τουρισμού της Αστυπάλαιας πραγματοποίησε συναντήσεις εργασίας με travel bloggers, δημοσιογράφους και με εταιρείες Τουρισμού, για την  προώθηση του νησιού, ως τουριστικό προορισμό εναλλακτικού, περιπατητικού και γαστρονομικού τουρισμού, εστιάζοντας στην απαράμιλλη φυσική της ομορφιά.

Στόχος του Δήμου Αστυπάλαιας είναι η δυναμική παρουσία και συστηματική προβολή του νησιού τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις αγορές του εξωτερικού. Άλλωστε, η αύξηση των αφίξεων στο νησί δικαιώνει την συστηματική προσπάθειά των τελευταίων χρόνων και αποτελεί κίνητρο για συνέχιση των στοχευμένων δράσεων.