Νέο προπονητή για τον πάγκο του ψάχνει από χθες ο Κλεόβουλος, καθώς δεν θα συνεχίσει ο Βασίλης Καραγιάννης σε αυτό το πόστο. Πρώτος υποψήφιος για να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ομάδας, είναι ο Νίκος Μαντικός.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Οι «κυανόλευκοι» από τη στιγμή που ξεδιάλυνε το τοπίο στα διοικητικά, είχαν προχθές το βράδυ συνάντηση με τον Βασίλη Καραγιάννη, για το ενδεχόμενο να συνεχίσει στον πάγκο του συλλόγου και τη νέα περίοδο. Ο 43χρονος τεχνικός ωστόσο ενημέρωσε τους ανθρώπους της ομάδας ότι λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων, δεν μπορεί να παραμείνει ως προπονητής.
Μάλιστα θα επιστρέψει στη θέση του τεχνικού διευθυντή, στην οποία είχε ξεκινήσει το περασμένο καλοκαίρι, όταν είχε πεισθεί μετά από πολλά χρόνια να ασχοληθεί ξανά ενεργά με την ομάδα. Τότε είχε προκριθεί ως η καλύτερη λύση, αφού μετά την αποχώρηση του Γιώργου Χατζηπέτρου, δεν υπήρχε άλλος ελεύθερος προπονητής που να ταιριάζει στη φιλοσοφία των Λινδίων.
Από εκεί και πέρα, τα μέλη του Κλεόβουλου έχουν στην κορυφή της λίστας τους για τον επόμενο προπονητή της ομάδας, έναν παλιό γνώριμο.
Ο Νίκος Μαντικός είχε εργασθεί την διετία 2004-2006 και πάλι στους «κυανόλευκους» και είχε καταφέρει να κρατήσει την ομάδα στην Α κατηγορία.
Στο παρελθόν έχει αναλάβει επίσης την τεχνική ηγεσία του ΓΑΣ Αναγέννηση/Ιάλυσου, του Φοίβου, του Κλεάνθη, του ΓΑΣ Ιάλυσου και του Διαγόρα, στον οποίο υπήρξε και βοηθός προπονητή στις εθνικές κατηγορίες για αρκετά χρόνια.
Το ραντεβού των δύο πλευρών ήταν αρχικά προγραμματισμένο για χθες, ωστόσο ένα ξαφνικό γεγονός το ανέβαλε για σήμερα.
Πιο συγκεκριμένο φαίνεται πως το μέλος του Δ.Σ. του σωματείου, Φίλιππος Διάκουλας, ο οποίος ούτως ή άλλως νοσηλεύεται εδώ και δέκα ημέρες στο νοσοκομείο, αντιμετώπισε νέο πρόβλημα υγείας και οι άνθρωποι της ομάδας θέλησαν να βρεθούν κοντά του.