Σύσκεψη με τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες και υπό την προεδρία του Αντιδημάρχου Πολεοδομίας, κ. Παναγιώτη Σακελλαρίου, πραγματοποιήθηκε χθες στο Δήμο της Ρόδου, με αντικείμενο την οργάνωση της τελικής φάσης για την καθαίρεση των διαφημιστικών πινακίδων, που ξεκινάει από την ερχόμενη εβδομάδα.
Σ\' αυτήν συμμετείχαν η Διεύθυνση Πολεοδομικών εφαρμογών, η Διεύθυνση Πολεοδομικού Σχεδιασμού και η Δημοτική Αστυνομία.
Κατά τη σύσκεψη, καθορίστηκαν οι λεπτομέρειες, δηλαδή με ποιον τρόπο θα κινούνται οι εμπλεκόμενες υπηρεσίες, με ποιον τρόπο θα καταγράφουν τις πινακίδες, όπως, επίσης, έκαναν και μία ιεράρχηση από ποιες πινακίδες θα ξεκινήσει το ξήλωμα.
Προέβλεψαν, ακόμη, και τη διαδικασία που θα ακολουθείται όταν δεν θα μπορούν να ξηλώσουν μία πινακίδα, οπότε θα πρέπει να προχωρήσουν σε πρόστιμο αυθαιρέτων και ζήτησαν τη συνδρομή της Δημοτικής Αστυνομίας όσο αφορά στο δικό της κομμάτι.
Από την ερχόμενη εβδομάδα, λοιπόν, αφού γίνει και η τελευταία δημοσίευση στον ημερήσιο τύπο το Σαββατοκύριακο, θα βγει στους δρόμους το συνεργείο.
Έχουν κανονίσει, τέλος, για την αποθήκευση των πινακίδων ενώ έχουν συνεννοηθεί και με τις οικονομικές υπηρεσίες, ώστε όποιος επιθυμεί να παραλάβει πινακίδα, θα πρέπει πρώτα να πληρώνει το προβλεπόμενο πρόστιμο.