Η ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, προσωρινός ανάδοχος για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης

 Η ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, προσωρινός ανάδοχος για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης

Η ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, προσωρινός ανάδοχος για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 308 ΦΟΡΕΣ

Την ανάδειξη της κοινοπραξiας ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ ως προσωρινού Αναδόχου για το έργο της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά, με 5 νέους Σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,78 χλμ. υπόγειας γραμμής, ανακοίνωσε σήμερα η

Την ανάδειξη της κοινοπραξiας ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ ως προσωρινού Αναδόχου για το έργο της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά, με 5 νέους Σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,78 χλμ. υπόγειας γραμμής, ανακοίνωσε σήμερα η Αττικό Μετρό.

Πρόκειται για μια επένδυση συνολικού προβλεπόμενου τιμήματος 518.000.000 ευρώ, η οποία θα αναβαθμίσει συγκοινωνιακά και περιβαλλοντικά πολυπληθείς γειτονιές της πόλης. Στις 24 Δεκεμβρίου αποσφραγίστηκαν οι οικονομικές προσφορές των 4 διαγωνιζομένων κοινοπραξιών/εταιρειών για το έργο «Μελέτη, κατασκευή και θέση σε λειτουργία της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά», με προβλεπόμενη δαπάνη 332.000.000,00 ευρώ και προβλεπόμενο συνολικό τίμημα (προ ΦΠΑ) 424.967.800,00 ευρώ.

Η υπογραφή της σύμβασης αναμένεται στις αρχές του νέου έτους, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξουν νομικές εμπλοκές από τις υπόλοιπες διαγωνιζόμενες κοινοπραξίες/εταιρείες. Η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε 5 έτη και αναμένεται να εξυπηρετήσει περισσότερους από 65.000 επιβάτες σε ημερήσια βάση.

Για τις παραπάνω εξελίξεις ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. Χρήστος Τσίτουρας δήλωσε:

«Σήμερα, οι προσδοκίες των κατοίκων της Θεσσαλονίκης γίνονται πράξη καθώς πλέον βρισκόμαστε λίγο πριν από την υπογραφή της σύμβασης πρώτης επέκτασης του Μετρό, αυτήν προς την Καλαμαριά. Πρόκειται για ένα έργο μήκους περίπου 5 χλμ με 5 σύγχρονους σταθμούς που θα εξυπηρετήσει μια μεγάλη περιοχή του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης. Η επέκταση του Μετρό θα πραγματοποιηθεί με 2 μετροπόντικες και θα τεθεί σε λειτουργία σε συντομότερο χρόνο από τους 60 μήνες που προβλέπει η αρχική διακήρυξη του έργου, καθώς δεν αναμένεται να σημειωθούν καθυστερήσεις από αρχαιολογικές ανασκαφές. Ιδιαίτερα σημαντικό δε είναι ότι κατά την κατασκευή του έργου προβλέπεται να δημιουργηθούν περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας.

Επίσης, στο αντικείμενο του έργου προβλέπονται οι υποδομές για τη μελλοντική επέκταση της Γραμμής προς Αεροδρόμιο και η σύνδεση με σταθμό Μετεπιβίβασης στον σταθμό "Μίκρα". Με την λειτουργία της επέκτασης, το Μετρό θα συμβάλει στην περαιτέρω μείωση του αριθμού των μετακινούμενων οχημάτων, κατά περίπου 20.000 ΙΧ καθώς προβλέπεται να εξυπηρετεί περισσότερους από 65.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση».

var switchTo5x=true; stLight.options({publisher: "a62b7025-1c15-422d-b317-4315738b6bb8"});

Διαβάστε ακόμη

ΔΥΠΑ-ΕΦΚΑ: Καταβολές επιδομάτων άνω των 75 εκατ. ευρώ

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Φορολογικές δηλώσεις: 349 ευρώ επιστροφή για 24 στις 100 – 53 είναι μηδενικές

Καταπατημένα ακίνητα: Εξαγορά... και στα χωράφια με εκπτώσεις έως 80%

Επίδομα παιδιού Α21: Κλείνει η πλατφόρμα στις 10 Μαΐου

Ειδική αργία διατραπεζικών συναλλαγών την Πρωτομαγιά

Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων: Iσχυρές αντιδράσεις στην υπερφορολόγηση του κλάδου

Πάσχα: Πόσα θα ξοδέψουν φέτος οι Έλληνες- Μειωμένες δαπάνες για 4 στου­ς 10