Λεηλασία του εθνικού πλούτου καταγγέλλει ο σύλλογος της ΥΠΑ

Λεηλασία του εθνικού πλούτου καταγγέλλει ο σύλλογος της ΥΠΑ

Λεηλασία του εθνικού πλούτου καταγγέλλει ο σύλλογος της ΥΠΑ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 464 ΦΟΡΕΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ “ΔΙΑΓΟΡΑΣ”

Και ο τοπικός σύλλογος εργαζομένων της ΥΠΑ στο αεροδρόμιο της Ρόδου τάχθηκε χτες εναντίον του ξεπουλήματος του ΔΙΑΓΟΡΑΣ, με αφορμή την κινητοποίηση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα. Σε ανακοίνωσή του κάνει λόγο για λεηλασία εθνικού πλούτου στο όνομα ανάταξης της οικονομίας, προσθέτοντας ότι τα αεροδρόμια θα μπορούσαν να εκσυγχρονιστούν αν φυσικά υπήρχε σωστή μέριμνα. Πάντως δεν παραλείπει να επισημάνει ότι υπάρχουν κίνδυνοι να μετακυλιστούν οι αυξήσεις από τη χρήση του αεροδρομίου στους πολίτες και απευθύνει πρόσκληση σε όλους να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να αποτρέψουν αυτή τη δυσάρεστη εξέλιξη. Αναλυτικά ο σύλλογος αναφέρει τα εξής: «Αρχικά νοιώθουμε την υποχρέωση να ευχαριστήσουμε θερμά όλους όσοι συνέδραμαν και συνδράμουν στον αγώνα που πραγματοποιείται προκειμένου να αποτραπούν οι δυσμενείς για τον Τόπο μας συνέπειες από την υπό σχεδίαση αποκρατικοποίηση του αερολιμένα της Ρόδου. Όπως τόνισε και ο πρόεδρος της ομοσπονδίας συλλόγων υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας κ Βασίλης Αλεβιζόπουλος αρχικά δεν είμαστε ενάντιοι στην ιδιωτική πρωτοβουλία και στην ελεύθερη οικονομία αρκεί αυτές να υπηρετούν τον άνθρωπο και την κοινωνία. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα συμφωνήσουμε στη λεηλασία του εθνικού πλούτου, των κόπων και του ιδρώτα του ελληνικού λαού, προκειμένου κάποιοι δήθεν εκσυγχρονιστές και ολιγάρχες του πλούτου να υφαρπάξουν στο όνομα μιας ανύπαρκτης ανάταξης της οικονομίας μας τα ήδη μεγάλα κέρδη των δημοσίων υποδομών όπως το αεροδρόμιο της Ρόδου. Οφείλουν οι πάντες να γνωρίζουν ότι παρά τα μεγάλα κέρδη που έχουν τα ελληνικά αεροδρόμια ασκούνται πιέσεις ώστε να παραχωρηθεί και η διαχείριση του εναερίου χώρου ώστε να αυξηθεί η κερδοφορία των υποψήφιων επενδυτών. Το επιχείρημα που ακούγεται από πολλούς θιασώτες της παραχώρησης είναι η υπόσχεση του εκσυγχρονισμού των υποδομών. Ακόμα και ο ελάχιστα ενημερωμένος πολίτης μπορεί να αντιληφθεί ότι μια επικερδής επιχείρηση αν διαθέσει ένα μικρό μέρος των κερδών της για την βελτίωσή της δεν έχει ανάγκη πώλησης. Ρωτήστε τον οποιονδήποτε ιδιώτη – ιδιοκτήτη μιας επικερδούς επιχείρησης : θα την ξεπουλούσε πάμφθηνα στο ελάχιστο της πραγματικής της αξίας προκειμένου να την εκσυγχρονίσει κάποιος άλλος; Δεν παραβιάζεται μόνο η λογική μας υποτιμάται και η νοημοσύνη μας. Πολλοί είναι αυτοί που αναμασούν συνθήματα όπως ιδιωτική πρωτοβουλία, κρατισμός, οικονομία των αγορών ενώ άλλοι θα μπορούσαν να απαντήσουν κοινωνικό κράτος, εθνική κυριαρχία, δημόσια και κρατική μέριμνα. Ο αγώνας μας δεν είναι ούτε πολιτικός ούτε συνθηματολογικός όπως πολλοί θέλουν να πιστέψουμε. Μιλάμε με βάση τη λογική και την εμπειρία. Τα αεροδρόμια είναι δυνατόν να εκσυγχρονιστούν από ένα μικρό μέρος των κερδών τους όπως άλλωστε προβλέπεται και από τις διεθνείς συμφωνίες (που όμως δεν τηρούνται). Αλλά για ποιο εκσυγχρονισμό μιλάμε όταν η πολιτική ηγεσία δεν διαθέτει ούτε τα απειροελάχιστα για τη συντήρηση των απολύτως αναγκαίων π.χ. ηλεκτρολογική μέριμνα. Εδώ και καιρό επισημαίνεται η έλλειψη προσωπικού που οδηγεί σε προβλήματα διαρκώς αυξανόμενα που άπτονται και της ασφάλειας πτήσεων. Όπως επανειλημμένα έχει επισημανθεί η πρόσληψη 3 ηλεκτρολόγων θα είχε επιλύσει πολλά προβλήματα και θα είχε προλάβει πολλαπλάσιες σε κόστος ζημίες από την έλλειψη τακτικής συντήρησης παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των λίγων υπαλλήλων αυτού του τομέα. Προτάσεις εκσυγχρονισμού μπορούν να υπάρξουν από οποιουσδήποτε ειδήμονες, όχι όμως χωρίς αξιολόγηση και εις βάθος έρευνα με τη συμμετοχή και της ίδιας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Ας σημειωθεί βέβαια ότι ο κίνδυνος να αυξηθεί το κόστος χρήσης του Αερολιμένα και να μετακυλιστούν οι φορολογικές και όποιες άλλες επιβαρύνσεις στον επιβάτη προκειμένου να διαφυλαχθούν ακέραια τα κέρδη του επενδυτή, παραμένει ορατός. Τα ως άνω έχουν επισημανθεί όχι μόνο από τον πρόεδρο της ΟΣΥΠΑ αλλά και από διάφορους άλλους παράγοντες και ισχύουν για όλα τα μεγάλα αεροδρόμια της χώρας. Δεν είναι τυχαίο ότι για τα αεροδρόμια του Ηρακλείου και των Χανίων η υπόθεση έχει ενώσει όλους τους οικονομικούς και πολιτικούς παράγοντες των νομών αυτών. Υπήρξαν μαζικές και έντονες κινητοποιήσεις που επέφεραν αποτελέσματα. Ήδη το αεροδρόμιο του Ηρακλείου έχει εξαιρεθεί από τη διαδικασία παραχώρησης ενώ δεν προξενεί καθόλου εντύπωση η στάση των δυνάμεων που ασχολούνται με τον τουρισμό (ξενοδόχοι, εστιάτορες κλπ) που εκτιμούν μια τέτοια ενέργεια είναι δυνατόν να στραγγαλίσει τις οικονομίες αυτές. Δεν είναι τα Χανιά και το Ηράκλειο τουριστικές περιοχές; Δεν είναι η Σαντορίνη; Οι εκεί Δημοτικές αρχές είναι κάθετα αντίθετες σε μια τέτοια εξέλιξη, οι δε ενότητα τους ήδη έχει αρχίσει να καρποφορεί. Ο Τοπικός Σύλλογος Εργαζομένων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Κρατικού Αερολιμένα Ρόδου Διαγόρας καλεί τις δημοτικές και περιφερειακές αρχές να ηγηθούν του κοινού αυτού αγώνα τον οποίο πρέπει να στελεχώσουν και να δυναμώσουν οι επιχειρηματικές και παραγωγικές δυνάμεις του τόπου. Σας καλούμε όλους σε κοινή και γόνιμη δράση που θα αποτρέψει δυσμενείς για τον Τόπο εξελίξεις. Το παρόν αποτελεί ανοιχτή πρόσκληση για ουσιαστική και δημιουργική συνδρομή στον αγώνα διασφάλισης της πιο σημαντικής οικονομικής πύλης του Τόπου μας».

Διαβάστε ακόμη

Ριζικές παρεμβάσεις για το κέντρο υπόσχεται ο δήμαρχος

Ανοικτός για το κοινό ο ξενώνας της Αγίας Αικατερίνης στη Μεσαιωνική Πόλη

Θα ολοκληρωθούν οι εργασίες στην Ακρόπολη της Ρόδου

Κοινή επιστολή του δημάρχου Ρόδου και του προέδρου του ΙΣΡ για τη διευθέτηση των περικοπών που υφίστανται οι εργαστηριακοί γιατροί

Καθορίστηκαν τα εκλογικά τμήματα στα οποία θα ψηφίσουμε στις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου

Αθώοι λόγω αμφιβολιών κρίθηκαν από το Πενταμελές Εφετείο Δωδεκανήσου οι δύο εφοριακοί που κατηγορούνταν για δωροληψία

Συνεδρίασε το συντονιστικό για τη δασοπροστασία των νησιών

Από 4 έως 7 Ιουλίου οι «Διάλογοι της Νισύρου»