Ρόδος: Το δρόμο της επιστροφής πήρε η χελώνα Λάουρα σήμερα το πρωί
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 958 ΦΟΡΕΣ
Μετά απο περίθαλψη 9 μηνών απο τον Υδροβιολογικό σταθμό Ρόδου
Το δρόμο της επιστροφής πήρε σήμερα λίγο μετά τις 10 το πρωί παρουσία δεκάδων συμπολιτών μας, η χελώνα Καρέτα- Καρέτα Λάουρα, η οποία είχε εκβρασθεί τραυματισμένη στην περιοχή των Κρητικών τον περασμένο Οκτώβριο, όπως είχε αναφέρει και η «Ροδιακή».
Η Λάουρα ήταν αδύναμη και παρουσίασε σοβαρό τραύμα στο κεφάλι, το οποίο ξεκινούσε από το αριστερό μάτι, και έφτανε διαγώνια μέχρι το λαιμό. Μικρή αιμορραγία υπήρχε μόνο σε ένα πιο βαθύ σημείο. Μεταφέρθηκε άμεσα σε ειδικό χώρο των εγκαταστάσεων του ΥΣΡ, όπου της παρήχθησαν τις πρώτες βοήθειες υπό την επίβλεψη του κτηνίατρου Π. Μαργιέ και την τηλεφωνική και γραπτή καθοδήγηση του Παύλου Τσάρου, ειδικού υπεύθυνου του «Αρχέλων».
Μετά από την 9μηνη καθημερινή περίθαλψη της χελώνας, κρίθηκε από τους αρμόδιους πως είναι σε θέση να βρει ξανά το φυσικό της περιβάλλον, και έτσι σήμερα το πρωί αφέθηκε ελεύθερη αποχαιρετώντας τον προσωρινό τόπο φιλοξενίας της!

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News