Παρουσιάστηκε στην Αθήνα το τριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού στο Νότιο Αιγαίο

Παρουσιάστηκε στην Αθήνα το τριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού στο Νότιο Αιγαίο

Παρουσιάστηκε στην Αθήνα το τριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού στο Νότιο Αιγαίο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 307 ΦΟΡΕΣ

Παρουσία της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά

Το τριετές Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, το οποίο εκπονήθηκε σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), παρουσιάστηκε σήμερα στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης παρουσία της Αναπληρώτριας υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, του προέδρου του ΣΕΤΕ, Ανδρέα Α. Ανδρεάδη καθώς και πλήθους εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορέων και επιχειρηματικών ενώσεων της Περιφέρειας.

Στην παρέμβαση της η κα Κουντουρά αφού υπογράμμισε ότι ο ΕΟΤ χαιρετίζει τέτοιες προσπάθειες που προωθούν τον ελληνικό τουρισμό τόνισε, ότι το υπουργείο έχει ήδη στενή συνεργασία και με τις 13 περιφέρειες της χώρας, με στόχο το σχεδιασμό του αναπτυξιακού χάρτη της χώρας.

Πρόσθεσε δε ότι ο ΕΟΤ είναι παρών στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις προβάλλοντας τον ελληνικό τουρισμό, ενώ τόνισε τις πρωτοβουλίες που λαμβάνονται για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Όπως είπε, φέτος στόχος είναι η έναρξη της τουριστικής περιόδου 20 Μαρτίου και λήξη αυτής στις 20 Νοεμβρίου.

Σε ό,τι αφορά την εξέλιξη της τουριστικής περιόδου την φετινή περίοδο η κα Κουντουρά σημείωσε ότι τα μηνύματα είναι θετικά και οι κρατήσεις κινούνται με θετικό πρόσημο.

Με όχημα την καμπάνια “Aegean Islands.Like No Other”, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θέτει σε άμεση εφαρμογή το σχέδιο ενεργειών προβολής για το 2016. Ενώ ταυτόχρονα εξελίσσει την καμπάνια παρέχοντας στις τοπικές αρχές και φορείς ένα πολύτιμο interactive εργαλείο, μια δυναμική e-πλατφόρμα, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν, να διαμορφώνουν και να συμβάλλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της καμπάνιας.

Στόχος του Στρατηγικού Σχεδίου Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας, όπως τονίστηκε, είναι η ανάδειξη και προβολή του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειας, μέσα από ένα ειδικά σχεδιασμένο και ολοκληρωμένο πλέγμα δράσεων που απευθύνεται σε στοχευμένες αγορές στόχους. Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού περιλαμβάνει έρευνα και ανάλυση στοιχείων, στρατηγική μάρκετινγκ τουριστικών προϊόντων της Περιφέρειας, σχεδιασμό της ανταγωνιστικής ταυτότητας, πλάνο επικοινωνίας καθώς και τον οδικό χάρτη τουριστικής ανάπτυξης τριετίας.

Με την ολοκλήρωση της παρουσίασης της καμπάνιας στους δημοσιογράφους και στους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς της εγχώριας τουριστικής αγοράς, και στο πλαίσιο της φιλοσοφίας για συνεργασία και συντονισμό όλων των μερών, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί, πραγματοποιήθηκε κλειστή «Συνάντηση Εργασίας» με τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με σκοπό την παράθεση περαιτέρω διευκρινίσεων και αναλυτικότερης συζήτησης επί του τελικού Στρατηγικού Σχεδίου.

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος τόνισε ότι "η επιτυχία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στον Τουρισμό, είναι και επιτυχία της Ελλάδας. Η επιτυχία που έχει ανάγκη σήμερα η χώρα μας, θα έρθει μόνο μέσα από πάρα πολύ δουλειά, οργάνωση, μέθοδο, μελέτη και σχέδιο. Αφήνουμε πίσω μας την περίοδο του αυτοσχεδιασμού και των χαμένων ευκαιριών.

Σχεδιάζουμε το αύριο και το διεκδικούμε με οργάνωση, επαγγελματισμό και με όρους που ταιριάζουν σε έναν πρωταθλητή". Από την πλευρά του πρόεδρος του ΣΕΤΕ Ανδρέας Α. Ανδρεάδης τόνισε ότι μέσω των περιφερειακών γραφείων μας, και της Marketing Greece αναπτύχθηκαν τα στρατηγικά marketing plans τουριστικού προϊόντος για τις πέντε περιφέρειες της χώρας. "Μια περιφέρεια της οποίας η ποικιλομορφία των προορισμών και η μοναδικότητα κάθε νησιού ξεχωριστά δημιουργούν ένα σύνθετο, αλλά ταυτόχρονα ανταγωνιστικό πάζλ για τον ελληνικό τουρισμό".

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε ακόμη

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Ματσίγκος: Πολύ καλά εξελίχθηκε η τουριστική κίνηση τον Απρίλιο στη Ρόδο

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού

40 κρουαζιερόπλοια θα καταπλεύσουν τον Μάιο στο λιμάνι της Ρόδου