Discover Greece: το ελληνικό καλοκαίρι στην καμπάνια Dream Up Summer

Discover Greece: το ελληνικό καλοκαίρι στην καμπάνια Dream Up Summer

Discover Greece: το ελληνικό καλοκαίρι στην καμπάνια Dream Up Summer

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 121 ΦΟΡΕΣ

Με όχημα την καμπάνια Dream Up Summer, το Discover Greece, η ψηφιακή πλατφόρμα της Marketing Greece, αναδεικνύει το διάσημο ελληνικό καλοκαίρι και υπενθυμίζει τις ονειρικές αποδράσεις και ξεχωριστές εμπειρίες που προσφέρει απλόχερα η Ελλάδα στους επισκέπτες της.

Στοχεύοντας στην έγκαιρη προώθηση και προβολή της χώρας στο διεθνές κοινό, η καμπάνια Dream Up Summer ταυτίζει τις καλοκαιρινές διακοπές με την Ελλάδα και προσκαλεί το κοινό να ονειρευτεί το καλοκαίρι του στην χώρα. Παράλληλα, γίνεται "σύμμαχος" του και αναλαμβάνει να κάνει τα όνειρα του πραγματικότητα μέσα από διαγωνισμό με έπαθλο ένα ταξίδι 2 ατόμων στο μαγευτικό Αιγαίο για 4 νικητές.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας έχει δημιουργηθεί ένα ειδικά διαμορφωμένο campaign microsite, στο οποίο ο χρήστης καλείται να επιλέξει τον αγαπημένο του προορισμό και να συμπληρώσει τα στοιχεία του ώστε να λάβει μέρος στον διαγωνισμό. Ταυτόχρονα, έχει τη δυνατότητα να κάνει share τον διαγωνισμό στα social media αλλά και να μάθει περισσότερα για τον προορισμό που επέλεξε μέσα από σχετικό άρθρο του Discovergreece.com.

Η καμπάνια Dream Up Summer, η οποία βρίσκεται στον αέρα εδώ και λίγες ημέρες και θα διαρκέσει μέχρι τέλος Μαρτίου, είναι διαθέσιμη στα Ελληνικά και Αγγλικά. Για την περαιτέρω ενίσχυση της καμπάνιας θα πραγματοποιηθεί στοχευμένη ψηφιακή προώθηση (digital promotion plan) σε google network και social media και παράλληλα θα προωθηθεί και στην κοινότητα του Discovergreece.com που απαριθμεί περισσότερα από 700.000 μέλη.

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων