Τραυματισμένη αετογερακίνα περιέθαλψαν οι εθελοντές του «Ροδιακού Δάσους»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 651 ΦΟΡΕΣ
Μία ακόμα αποστολή έφεραν σε πέρας οι εθελοντές του «Ροδιακού δάσους» την περασμένη Τετάρτη 23 Μαρτίου στο νησί της Ρόδου.

Οι εθελοντές παρέλαβαν μία τραυματισμένη αετογερακίνα (Buteo rufinus) μέσω της Διεύθυνσης Δασών Δωδεκανήσου.
Μεταφέρθηκε αμέσως στον κτηνίατρο διέγνωσε ότι είχε εξάρθρωση φτερού. Το πρόβλημα (όπως αναφέρουν σε ανάρτησή τους οι εθελοντές) ήταν το πως θα φτάσει Πειραιά καθότι λόγω κακοκαιρίας δεν έγινε κανένα δρομολόγιο πλοίων.
Έτσι φιλοξενήθηκε σε σπίτι εθελοντή και την επομένη μέρα (Πέμπτη 24 Μαρτίου) ξεκίνησε το ταξίδι της για τον Πειραιά και να την παραλάβουν εθελοντές της ΑΝΙΜΑ.

Τελικά το πτηνό έφθασε το πρωί της Παρασκευής στον Πειραιά και παραδόθηκε στα έμπειρα χέρια των ειδικών της ΑΝΙΜΑ όπου και αναρρώνει.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News