Καλά νέα για τη σεζόν και από το Βέλγιο

Καλά νέα για τη σεζόν και από το Βέλγιο

Καλά νέα για τη σεζόν και από το Βέλγιο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 340 ΦΟΡΕΣ

Αναμένονται περισσότεροι τουρίστες φέτος

Θετικά είναι και από το Βέλγιο τα μηνύματα για τη φετινή τουριστική περίοδο στη Ρόδο, όπως τουλάχιστον δείχνουν τα στοιχεία των τελευταίων ημερών.

Όπως φάνηκε κατά την έκθεση της Ουτρέχτης που διεξάγεται αυτές τις μέρες στην Ολλανδία, επικρατεί μία αισιοδοξία για την εξέλιξη των πραγμάτων, όμως μέχρι στιγμής δεν μπορεί να αποτυπωθεί με νούμερα.

Πάντως όλοι προσβλέπουν σε μία ανάκαμψη για το 2017 καθώς η χρονιά που πέρασε δεν ήταν ιδιαίτερα εποικοδομητική για τη Ρόδο αφού η τουριστική κίνηση από το Βέλγιο κατέγραψε μείωση σε ποσοστό 12,8%. Το 2016 επισκέφθηκαν το νησί μας 52.051 άτομα έναντι 59.740 το 2015, ενώ τα δύο προηγούμενα χρόνια η κίνηση κυμάνθηκε στους 56.000 τουρίστες.

Η Κως
Κατά κοινή ομολογία η Κως αποδεικνύεται η μεγάλη κερδισμένη της φετινής τουριστικής περιόδου, με τα θετικά στοιχεία να αναδεικνύονται ήδη από την έκθεση της Ολλανδίας.
Με δικό της περίπτερο και με εκπροσώπους του νησιού να δίνουν «το παρών» εισπράττει ήδη την αύξηση στη φετινή κίνηση, καθώς η Ολλανδική αγορά είναι για το νησί του Ιπποκράτη αρκετά σημαντική.

Μάλιστα ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Ηλίας Σηφάκης, επισημαίνει στους Ολλανδούς τουριστικούς πράκτορες ότι η Κως είναι ένας ασφαλής προορισμός παραμένοντας παράλληλα και δημοφιλής.
Μάλιστα με δηλώσεις του εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι τα μηνύματα για το νησί είναι αρκετά καλά, τονίζοντας ότι η Κως κατάφερε να… επιστρέψει πολύ γρήγορα στην αγορά και μάλιστα να γίνεται σύγκριση με την τουριστική κίνηση του 2015.

Πάντως για την έκθεση της Ουτρέχτης θα πρέπει να επισημανθεί ότι φέτος ήταν αρκετά υποτονική και μικρότερη σε έκταση καθώς οι συμμετοχές ήταν λιγότερες, αφού η τεχνολογία και οι νέοι τρόποι επικοινωνίας έχουν εκτοπίσει τις παραδοσιακές πλέον εκθέσεις τουρισμού.

Ικανοποιημένοι οι πελάτες μας
Στόχος, έτοιμος να κατακτηθεί, είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας. Αυτό προκύπτει από τα ευρήματα της Ποσοτικής και Ποιοτικής Έρευνας Ικανοποίησης Τουριστών που πραγματοποίησε η εταιρεία QED Market Research για λογαριασμό του ΕΟΤ, σε 13 Πύλες Εισόδου.

Η έρευνα υλοποιήθηκε 12-24 Οκτωβρίου 2016, σε δείγμα 2.179 απερχόμενων τουριστών, με προσωπικές συνεντεύξεις, σε 10 αεροδρόμια: Αθηνών, Θεσσαλονίκης, Ρόδου, Κω, Καλαμάτας, Μυτιλήνης, Κέρκυρας, Ηρακλείου, Χανίων, Σαντορίνης και τρεις συνοριακούς σταθμούς: Ευζώνων, Κήπων και Προμαχώνα.

Οι συμμετέχοντες ήταν άντρες και γυναίκες, σε αναλογία 52/48, ηλικίας 20-60 ετών. Το ερωτηματολόγιο ήταν διαθέσιμο σε πέντε γλώσσες: αγγλικά, γερμανικά, ιταλικά, γαλλικά και ρωσικά.

Από τα συμπεράσματα της Έρευνας, προκύπτει:
Ικανοποίηση
• 9 στους 10 τουρίστες αξιολογούν την εμπειρία τους από τη χώρα Πολύ καλή έως Άριστη. Αποκλειστικά με Άριστα την βαθμολογούν οι 4 στους 10 είτε αεροπορικών πτήσεων (36%) είτε οδικής μετακίνησης (35%).

• Το 36% των αεροπορικών και το 31% των οδικών τουριστών, δηλώνει ότι η χώρα ξεπέρασε τις προσδοκίες που είχαν.

• 6 στους 10 συνολικά δηλώνουν ότι είναι πολύ πιθανό να συστήσουν τη χώρα ως προορισμό.

• Πάνω από τους μισούς (54% των αεροπορικών και 56% των οδικών τουριστών) δηλώνουν ότι είναι πολύ πιθανό να ξαναέρθουν στη χώρα.

• 7 στους 10 αεροπορικούς τουρίστες και 5 στους 10 οδικούς δηλώνουν ότι θα μοιραστούν τις εμπειρίες τους από τη χώρα.

Διαμονή
• Ο μέσος όρος διαμονής για τους αεροπορικούς τουρίστες ήταν 8.2 ημέρες ενώ των οδικών τουριστών λιγότερο από 3 ημέρες (με ένα σημαντικό ποσοστό 47% να δηλώνει ότι έρχεται αυθημερόν πχ. για φαγητό/ ψώνια κλπ.).

• 5 στους 10 αεροπορικούς τουρίστες δήλωσαν ότι προτίμησαν καταλύματα 4 αστέρων και άνω, ενώ το οδικό κοινό προτιμά οικονομικότερα καταλύματα.

Λόγοι επιλογής της Ελλάδας:
• Ο ήπιος καιρός, οι καλύτερες τιμές και ο λιγότερος κόσμος αποτελούν τους βασικούς λόγους επιλογής της Ελλάδας για φθινοπωρινό προορισμό, έναντι άλλων προορισμών που θεωρούνται ανταγωνιστικοί.

• 6 στους 10 αεροπορικούς τουρίστες, αναφέρουν το δίπτυχο ήλιος/ θάλασσα και η ελληνική γαστρο­νο­μία ως βασικό πόλο έλξης στη χώρα.

• 5 στους 10 τουρίστες αναφέρουν τη φιλοξενία, τη φυσική ομορφιά της χώρας και την αίσθηση χαλάρωσης που η χώρα αποπνέει.

• 5 στους 10 οδικούς τουρίστες αναφέρουν τις αγορές και το φαγητό.

• 9 στους 10 αεροπορικούς τουρίστες και 6 στους 10 οδικούς, επισκέφτηκαν την Ελλάδα τον Οκτώβριο καθαρά για λόγους αναψυχής.

• 1 στους 4 οδικούς τουρίστες δήλωσε ότι επισκέφθηκε τη χώρα για επαγγελματικούς λόγους.

Ελλάδα και Ανταγωνισμός
Τέσσερις (4) στους 10 αεροπορικούς τουρίστες δήλωσαν ότι είχαν σκεφθεί, εναλλακτικά της Ελλάδας, την Ισπανία ως προορισμό διακοπών, ωστόσο ο καιρός και οι καλύτερες τιμές αποτέλεσαν τα βασικά κίνητρα για να προτιμήσουν τη χώρα.

Η σημασία του last minute campaign
Σημαντικό ποσο­στό ­(37%) των αεροπορικών τουριστών άρχισε να ψάχνει για φθινοπωρινό προορισμό διακοπών, ένα μήνα περίπου πριν ταξιδέψει. Στον οδικό τουρισμό είναι ακόμα πιο σύντομο το διάστημα αναζήτησης προορισμού αφού 8 στους 10 απαντούν ότι άρχισαν να ψάχνουν τον τελευταίο μήνα.

Περιθώρια βελτίωσης
Το πολιτιστικό υπόβαθρο ως λόγος επιλογής της Ελλάδας, αξιολογείται επίσης πολύ θετικά. Ωστόσο εκτιμάται ότι υπάρχουν περιθώρια ενίσχυσης του ποσοστού των ατόμων που έρχονται σε επαφή με μουσεία/ αρχαιολογικούς χώρους. Σημεία που χρήζουν βελτίωσης αφορούν τις υποστηρικτικές δομές του τουριστικού προϊόντος, όπως πχ. υποδομές, οδικό δίκτυο, καθαριότητα.

Διαβάστε ακόμη

Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά από την blogger Anne Maria De Graaf – Γαστρονομική περιήγηση του νησιού

40 κρουαζιερόπλοια θα καταπλεύσουν τον Μάιο στο λιμάνι της Ρόδου

Γ. Χατζημάρκος: σε διψήφιο ποσοστό η αύξηση κρατήσεων σε Ρόδο και Κω

Κως και Ρόδος στους κορυφαίους προορισμούς εσωτερικού της Aegean Airlines από τη βάση της Θεσσαλονίκης για την περίοδο του Πάσχα

Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος

Μαζική απόβαση των Ισραηλινών στη Ρόδο για το εβραϊκό Πάσχα

Aρχές Μαΐου θα έχουν ανοίξει όλα τα ξενοδοχεία της Ρόδου

Τούρκοι τουρίστες... «κατέλαβαν» τα ελληνικά νησιά