Κυπελλούχος ο Διαγόρας για δωδέκατη φορά!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1220 ΦΟΡΕΣ
Τον πρώτο τίτλο της φετινής αγωνιστικής περιόδου έχει από σήμερα στο «τσεπάκι» του ο Διαγόρας και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, το τέλος της σεζόν θα τον βρει νταμπλούχο.
Ο «γηραιός» νίκησε πριν από λίγη ώρα τον Άρη με 1-0 στον τελικό του κυπέλλου Δωδεκανήσου «Αυγουστίνος» και κατέκτησε το τρόπαιο για δωδέκατη φορά στην ιστορία του.
Το μοναδικό τέρμα του τελικού σημείωσε ο Μανώλης Παπαδημήτρης με κοντινό πλασέ, έπειτα από κόρνερ του Αντώνη Αθανασίου, στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου.
Στο Οικονομίδειο του Ιαλυσού έδωσε το παρών αρκετός κόσμος, ο οποίος πάντως ταλαιπωρήθηκε αρκετά, όπως άλλωστε και οι ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων, λόγω της κατά διαστήματα ισχυρής βροχόπτωσης που βάρυνε τον αγωνιστικό χώρο και επηρέασε την ποιότητα του αγώνα.
Σημειώνεται, πως ο Άρης ολοκλήρωσε τον αγώνα με παίκτη λιγότερο, λόγω αποβολής στο 77’ του Μιχάλη Τσελεπίδη με δεύτερη κίτρινη κάρτα. Διαιτητής του τελικού ήταν ο Μανώλης Μίαρης, με βοηθούς τους Σπύρο Τσέτσο και Γιώργο Μαυρουδή.
Οι συνθέσεις:
Άρης: Βαρέλης, Συμεωνίδης, Τσελεπίδης, Ζαρκαδούλας, Σταμούλης (51’ Σκυλλαράκης), Γιαννιού (60’ Μαρκόπουλος), Πατσιαούρας (73’ Θοδωρή), Κοντόγιαννος, Γκίκας, Μάλλιος, Μπαιρακτάρης.
Διαγόρας: Κεφάλας, Χειμωνέττος, Πεταυράκης (62’ Τσαγγάρης), Παπαδημήτρης, Αθανασίου Παντελής, Αθανασίου Αντώνης, Μαθιός (83’ Χατζηκοσμάς), Μαρίνου, Κιοσέογλου (91’ Πομπός), Γεωργαλλής, Κορλός.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News