Tips για να τρώμε τα φρούτα... αλλιώς

Το καλοκαίρι σηματοδοτεί την περίοδο έναρξης των πιο γευστικών φρούτων της χρονιάς, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και φτωχά σε θερμίδες.

Όσοι από εσάς θα θέλατε να καταναλώσετε τα φρούτα με εναλλακτικούς τρόπους, δεν έχετε παρά να συμβουλευτείτε το ακόλουθο άρθρο:

Φρούτα με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
Δοκιμάστε να συνδυάσετε φράουλες ή κεράσια ή πεπόνι ή μήλο ή αχλάδι ή βερίκοκα ή ροδάκινο ή αποξηραμένα φρούτα με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, λίγη κανέλα, λίγο μοσχοκάρυδο και λίγο μέλι ή γλυκό του κουταλιού και θα έχετε ένα πλήρες γεύμα με λίγες θερμίδες.

Φρούτα μέσα σε ζελέ
Φτιάξτε ζελέ χωρίς ζάχαρη με φρούτα ή κομπόστα φρούτων και καταναλώστε το ως ένα δροσερό και χαμηλό σε θερμίδες επιδόρπιο ή ενδιάμεσο σνακ.

Γρανίτα καλοκαιρινών  φρούτων
Δεν υπάρχει πιο εύκολο και δροσερό επιδόρπιο από μια γρανίτα φρούτων. Τα καλοκαιρινά φρούτα που είναι προτιμότερα για γρανίτα είναι οι φράουλες και το καρπούζι.

Smoothie καλοκαιρινών  φρούτων
Ένα πλούσιο σε θρεπτική αξία ρόφημα είναι το Smoothie με φρούτα και γιαούρτι ή γάλα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γιαούρτι ή γάλα χαμηλών λιπαρών μαζί με φρούτα της αρεσκείας σας, λίγο κακάο και τριμμένους ξηρούς καρπούς και να τα τοποθετήσετε όλα μαζί στο μπλέντερ. Ιδανικό ρόφημα για άτομα με έντονη πνευματική ή σωματική δραστηριότητα.

Φρούτα με τυρί
Κλασικοί συνδυασμοί φρούτων με τυρί είναι καρπούζι με φέτα και πεπόνι με γραβιέρα. Ωστόσο, μπορείτε να δοκιμάσετε καρπούζι με ανθότυρο ή 2 κουταλιές κατίκι και πεπόνι με 30γρ τυρί χαμηλών λιπαρών.

Γευστικότατοι συνδυασμοί είναι και οι εξής:
Aπoξηραμένα φρούτα με ένταμ.
3 ροδέλες κομπόστα ανανά ή ροδάκινο με 30γρ γκούντα λάιτ.
8-10 φράουλες με 3 κουταλιές κατίκι, λίγη κανέλα και μια κουταλιά γλυκό του κουταλιού.

Φρούτα με παγωτό
Πολύ δροσερός συνδυασμός για το καλοκαίρι είναι μια μπάλα παγωτό της αρεσκείας σας με φράουλες ή βερίκοκα ή πεπόνι. Το παγωτό μπορεί επίσης να συνδυαστεί με φρουτοσαλάτα ή αποξηραμένα φρούτα ή μια κουταλιά σταφίδες.

Φρούτα στη σαλάτα
Μια καλοκαιρινή ιδέα για κατανάλωση φρούτων ως κυρίως γεύμα είναι η τοποθέτησή τους μέσα σε σαλάτα. Φρούτα που ταιριάζουν ιδιαίτερα με τα πράσινα λαχανικά είναι το ρόδι, το κόκκινο και το πράσινο μήλο, το αχλάδι και το πεπόνι.

Μπορείτε μαζί με τα φρούτα να βάλετε στη σαλάτα λίγο μπαλσάμικο, ελαιόλαδο και μια μικρή χούφτα θριμματισμένους ξηρούς καρπούς.
 
Έτσι θα έχετε ένα γεύμα πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και ιχνοστοιχεία. Συμπερασματικά, τα φρούτα μπορούν να καταναλωθούν με ποικίλους τρόπους, αρκεί να υπάρχει διάθεση για πειραματισμό και φαντασία.

Πηγή: iatronet.gr