Ο κάθε νέος υπουργός Παιδείας άλλα λέει, άλλα είπε, άλλα κάνει, ως πότε;

Ο κάθε νέος υπουργός Παιδείας άλλα λέει, άλλα είπε, άλλα κάνει, ως πότε;

Ο κάθε νέος υπουργός Παιδείας άλλα λέει, άλλα είπε, άλλα κάνει, ως πότε;

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 145 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Ήμουν νιος και όντως γέρασα, για να ζήσω, να ζω αυτή την Εθνική Τραγωδία που λέγεται ΠΑΙΔΕΙΑ και που είναι το βασικό στοιχείο που θα πρέπει να χαρακτηρίζει όλους τους Έλληνες, είναι μέρος του πολιτισμού μας, της αγωγής μας που διαπλάθει χαρακτήρες για να ξεχωρίζουμε ως Έλληνες.

Ειλικρινά λοιπόν λυπούμαι γιατί κάθε νέος υπουργός ο οποίος κατά τύχη είναι συνήθως εκπαιδευτικός, προσπαθεί να βγάλει τα προσωπικά του απωθημένα και τις ιδεολογικές του ακρότητες και αρχίζει δυστυχώς, το λέω και το πιστεύω, να παίζει με την Παιδεία, με την οποίαν ταλαιπωρεί βάναυσα, αλλά να παίζει κάθε φορά με τον πόνο και την αγωνία, σπουδαστών υποψηφίων και γονιών.

Για να μην είμαι απόλυτος, κάποιοι υπουργοί Παιδείας ξεχώρισαν αφού έφεραν ένα νέο Νόμο για την Παιδεία σωστά μελετημένο με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, ακόμη με μαθητές και συλλόγους γονέων, σύγχρονο, απλό, εύκολα εφαρμόσιμο, παιδευτικό και αποτελεσματικό, με την σύμφωνη γνώμη όλων των κομμάτων, αφού η παιδεία είναι ΕΘΝΙΚΗ και όχι προσωπική υπόθεση.

Ακούσαμε για εισαγωγή στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα με το σύστημα ΑΝΕΥ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ, στη συνέχεια με εξετάσεις ενδιάμεσης και σε διάφορα στάδια της διάρκειας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλα ακαταλαβίστικα και προχθές νέες εξαγγελίες που περιλαμβάνουν τέσσερις νέους κύκλους ή τετράγωνα με απίθανες δυσκολίες, αφού ο υπουργός τόσο πολύ πίστευε αυτά που έλεγε, που τα διάβαζε και τα ξαναδιάβαζε, αφού και ο ίδιος φαίνεται δεν τα ενστερνίζεται, αλήθεια πέρασαν από υπουργικό συμβούλιο;

Προσωπικά σέβομαι σε μεγάλο βαθμό τον ρόλο του εκπαιδευτικού και είμαι ευγνώμων σε όλους τους δασκάλους μου, όμως πιστεύω ότι οι Νόμοι για την Παιδεία πρέπει να είναι ΕΝΑΣ και να είναι ΕΘΝΙΚΟΣ, που να επιδέχεται μόνο κάποιες βελτιώσεις όταν χρειάζεται και όχι σε κάθε νέα κυβέρνηση και ΝΕΟ ΥΠΟΥΡΓΟ, ενώ οι εισαγωγές στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά να είναι ΠΑΓΙΕΣ και ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ, όπως ΑΝΕΥ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ, όμως ο φοιτητής που δεν περνά ως οφείλει το 1ο και 2ο έτος των σπουδών του τότε ΑΠΟΒΑΛΛΕΤΑΙ, ή να επανέλθουμε στο παλιό σύστημα, όπου ο κάθε υποψήφιος φοιτητής επιλέγει την ΣΧΟΛΗΝ του, τις ΣΠΟΥΔΕΣ του, και δίνει επανειλημμένες ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ μέχρι να εισαχθεί ή να εγκαταλείψει την προσπάθεια, αν αδυνατεί.

Σταματείστε λοιπόν τις δοκιμές και τα πειράματα, που είναι μάλλον ιδεολογικά και δεν οδηγούν πουθενά.

Διαβάστε ακόμη

Δρ. Ιωάννης Ηλ. Βολανάκης: Ταμάριξ η γαλλική (Tamarix gallica), κοινώς αρμυρίκι ή αλμυρίκι

Φίλιππος Ζάχαρης: Η προστασία της Ευρώπης, οι Ευρωεκλογές και οι κίνδυνοι

Αργύρης Αργυριάδης: Η «παράλληλη» εργασία των δημοσίων υπαλλήλων

Χρήστος Γιαννούτσος: Τελικά ψηφίζουμε στις Ευρωεκλογές με κριτήριο την πολιτική ή το lifestyle;

Ηλίας Καραβόλιας: Το αφανές κόστος του δυνητικού

Θεόδωρος Παπανδρέου: Διορθωτικές παρεμβάσεις στο Αναλυτικό και Ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου

Γιατί να ψηφίσουμε στις Ευρωπαϊκές εκλογές του 2024;

Στην Ηλιούπολη για τα μπαράζ ανόδου ο ΠΑΟΚ Ρόδου