Σύγχρονο κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων-πελατών ζητεί η Πανελλήνια Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων

Σύγχρονο κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων-πελατών  ζητεί η Πανελλήνια Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων

Σύγχρονο κανονισμό σχέσεων ξενοδόχων-πελατών ζητεί η Πανελλήνια Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 262 ΦΟΡΕΣ

Εκσυγχρονισμό του κανονισμού σχέσεων μεταξύ ξενοδόχων και πελατών, ζητεί με επιστολή της στο υπουργείο Τουρισμού η Πανελλήνια Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ", ώστε να επιλύονται διενέξεις που συμβαίνουν καθημερινά.

Η Ομοσπονδία επισημαίνει ότι ο τρέχων κανονισμός ισχύει από το 1986 και ότι για την κατοχύρωση τόσο των επιχειρηματιών όσο και των πελατών, σκέπτεται να προτείνει ένα κείμενο – σύμβαση κράτησης που θα διευκρινίζει επαρκώς όλες τις ασάφειες του υπάρχοντος κανονισμού.

Το αίτημα της Ομοσπονδίας γίνεται με αφορμή επιστολή που έλαβε από ξενοδόχο-μέλος της, σε περιστατικό ακύρωσης κράτησης.

Ο ξενοδόχος αναφέρει: "29/6 υπήρχε μια κράτηση διάρκειας 5 ημερών. Το τουριστικό γραφείο μας ενημερώνει τηλεφωνικά στις 28/6 σχετικά με το γεγονός του ότι ο πελάτης δεν θα έρθει και αναφέρει κάτι αόριστο σχετικά με νοσοκομείο, μας ρωτάνε τι ακυρωτικά θα χρεωθεί.
Τους ενημερώνουμε πως η κράτηση θα χρεωθεί 100%.

Το γραφείο μας ενημερώνει πως ίσως βρεθεί άλλος καλεσμένος από το γάμο για το δωμάτιο ( δεν εννοεί όλη την κράτηση αλλά μόνο το βράδυ το 3ο κατά σειρά του γάμου το οποίο όμως πάλι στην ένταση της δουλειάς από μεριάς τους, δεν διευκρινίζεται).

Αφού μας ενημερώνουν και αντιλαμβανόμαστε πως θα έρθει κάποιος για ένα βράδυ μόνο προτείνουμε στο γραφείο να διαθέσουμε τις δύο υπολειπόμενες βραδιές και σε περίπτωση που κάποιος νέος πελάτης κάνει κράτηση να αφαιρεθεί κάποιο ποσό και μας ενημερώνουν τηλεφωνικά και όχι γραπτά πως εφόσον η πολιτική ακύρωσής μας είναι αυτή της χρέωσης 100% να μείνει το δωμάτιο κενό καθώς δεν μπορούν να ασχοληθούν με αυτό κτλ κτλ.

Από το παραπάνω αλαλούμ δεν θέλουμε να μείνουμε στην κρίση σχετικά με τον επαγγελματισμό του τουριστικού γραφείου ή την αξιοπιστία του, αλλά στην αφορμή και το αποτέλεσμα.

Σύμφωνα με το άρθρο που αναφέρεται η ακύρωση λόγω Ανωτέρας Βίας και στην ασάφεια του νόμου καθώς δεν αναφέρει ονομαστικά τι είναι ανωτέρα βία, μπορεί ο κάθε μελλοντικός μας πελάτης να κρίνει ο ίδιος υποκειμενικά το τι σημαίνει Ανωτέρα βία και να ζητάει επιστροφή χρημάτων;

Να το τραβήξει νομικά και ίσως λόγω της ασάφειας να δικαιωθεί. Ίσως κάποιος ξενοδόχος να μην μπει στη διαδικασία να φτάσει στο τέλος και να υποχωρήσει, να επιστραφεί το ποσό στον πελάτη και να πάει παρακάτω. Με τόσα προβλήματα στον κλάδο άλλο ένα λόγω γενικότητας του νόμου.

Αν εμείς ορίσουμε μια δική μας πολιτική ακύρωσης και συγκεκριμενοποιήσουμε το τι σημαίνει Ανωτέρα βία και σε αυτή συμφωνεί ο κάθε πελάτης εφόσον του αποστέλλεται μέσω mail, η νέα μεταξύ μας συμφωνία θα είναι ανώτερη του Νόμου και του άρθρου περί ανωτέρας βίας ή δεν θα στέκεται αυτή σε μια μελλοντική δικαστική αντιπαράθεση".

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Τουρισμός: Τα σήματα για το καλοκαίρι από τις αφίξεις τριμήνου

Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων: Iσχυρές αντιδράσεις στην υπερφορολόγηση του κλάδου

Με τον πρέσβη της Σιγκαπούρης συναντήθηκε η υπουργός Τουρισμού

Αυξημένες κρατήσεις από την Ολλανδία και το Βέλγιο

Α. Βασιλικός: Θετικό πρόσημο θα έχει η εφετινή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα

Το top - 10 των ξένων αγορών για τον ελληνικό Τουρισμό

Όλγα Κεφαλογιάννη: Τουρισμός και Πολιτισμός καθορίζουν την Ελλάδα

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το υπ. Τουρισμού έχει για πρώτη φορά κονδύλια για να αναπτύξει την τουριστική προσφορά