Three Sixty Marketing: «Η κρίση του κορωνοϊού μας βρήκε έτοιμους»

Three Sixty Marketing: «Η κρίση του κορωνοϊού μας βρήκε έτοιμους»

Three Sixty Marketing: «Η κρίση του κορωνοϊού μας βρήκε έτοιμους»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1599 ΦΟΡΕΣ

Με αυξημένα αντανακλαστικά και ανοδική πορεία συνεχίζει να εργάζεται η ομάδα της Three Sixty Marketing.

Η ροδίτικη εταιρεία Digital Marketing εξακολουθεί εν μέσω πανδημίας να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες των πελατών της με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Η Κατερίνα Μωραΐτη και η Μαριάνθη Μανιά, Partner και Project Manager της εταιρείας αντίστοιχα, μίλησαν στη «Ροδιακή» για τις επιπτώσεις της πανδημίας και τις νέες συνθήκες εργασίας.

Πώς αντιμετωπίσατε την κρίση της πανδημίας;

Η ανταπόκριση της εταιρείας στο δεύτερο κύμα της πανδημίας ήταν άμεση με την εφαρμογή της τηλε-εργασίας. Αισθανόμαστε πολύ τυχεροί καθώς συνεχίζουμε να είμαστε ενεργοί στην εργασία μας, είτε επιλέξουμε να εργαστούμε από το γραφείο είτε από το σπίτι.

Πώς διαχειριστήκατε τα νέα δεδομένα; Χρειάστηκε να αναπτύξετε στρατηγικές για να προσαρμοστείτε;

Είναι τέτοια η φύση του επαγγέλματος ώστε όλη αυτή η τεχνολογία δεν αφήνει την εξ αποστάσεως εργασία να μας επηρεάσει. Επομένως, συνεχίζουμε να εργαζόμαστε κανονικά, να αισθανόμαστε το ίδιο παραγωγικοί αλλά ταυτόχρονα και ασφαλείς. Παρά το lockdown, στην Three Sixty Marketing προχωράμε και τα σχέδια στελέχωσης και ανάπτυξης με συχνές συνεντεύξεις και προσλήψεις προσωπικού που ξεκινά να εργάζεται από το σπίτι.

Θεωρείτε πως η κρίση που προέκυψε είχε και κάποιο θετικό αντίκτυπο στον κόσμο των επιχειρήσεων και του marketing;

Κάθε συνθήκη μπορεί, αν αξιοποιηθεί σωστά, να «γεννήσει» ευκαιρίες. Την περίοδο αυτή, το ηλεκτρονικό επιχειρείν κυριαρχεί καθώς το καταναλωτικό κοινό περνάει το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μπροστά σε μία οθόνη.

Επομένως, προκύπτει μια μοναδική ευκαιρία για κάθε brand να ενισχύσει την ψηφιακή εικόνα και παρουσία του. Στη Three Sixty Marketing, εργαζόμαστε στενά με τους συνεργάτες μας και αναπτύσσουμε συνεχώς νέες στρατηγικές ενίσχυσης και ανάπτυξης των brand τους.

Υπάρχει κάποια συνεργασία που πετύχατε και ξεχωρίζετε μέσα στην κρίση;

Δεν ξεχωρίζουμε κάποια από τις συνεργασίες μας καθώς για εμάς είναι όλες εξίσου σημαντικές. Παρ' όλα αυτά θα θέλαμε να αναφερθούμε, λόγω της φύσης του project, στη συνεργασία μας με το τμήμα πληροφορικής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την ανάπτυξη της πλατφόρμας Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Αιτήσεων. Ένα project που στοχεύει και στην εξ αποστάσεως έκδοση και παραλαβή πιστοποιητικών χωρίς να χρειαστεί η φυσική παρουσία στις αρμόδιες υπηρεσίες.

Δυσκολευτήκατε, σε μια τέτοια ρευστή εποχή, να κρατήσετε πιστούς τους πελάτες σας και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους;

Η κρίση αυτή, ανέδειξε τον καθοριστικό ρόλο που παίζει το digital marketing σε κάθε επιχείρηση. Επιβεβαιώνεται λοιπόν η αναγκαιότητα της προσήλωσής μας στο Digital transformation. Οι αξίες της Three Sixty Marketing, η ποιότητα, η οργάνωση και η καινοτομία, είναι εργαλεία με τα οποία πορευόμαστε τόσα χρόνια και έτσι θα συνεχίσουμε. Επικοινωνούμε με τους συνεργάτες μας, θέτουμε ξεκάθαρους, ρεαλιστικούς στόχους και προχωράμε όλοι μαζί.

Ευχόμαστε πολύ σύντομα η κατάσταση αυτή να τελειώσει και να μπορέσουν όλοι, φίλοι και γνωστοί μας, να επανέλθουν στη δική τους κανονικότητα και να αισθάνονται το ίδιο ενεργοί και ασφαλείς στον χώρο εργασίας τους.

Η κα Κατερίνα Μωραΐτη και η κα Μαριάνθη Μανιά εν ώρα εργασίας
Η κα Κατερίνα Μωραΐτη και η κα Μαριάνθη Μανιά εν ώρα εργασίας

Διαβάστε ακόμη

Γιάννης Παππάς: «Οι Eυρωεκλογές δεν είναι επίδειξη επαναστατικής γυμναστικής»

Νίκος Παντελής: Ο κωμικός από τη Ρόδο, είναι το πιο «φρέσκο» πρόσωπο της ελληνικής stand-up σκηνής

Αυξημένοι οι ατμοσφαιρικοί ρύποι στο κέντρο της Ρόδου το καλοκαίρι

Άφησε την Αδελαΐδα για να μεγαλώσει την οικογένειά της στη Λαχανιά

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το 2024 θα είναι ακόμα μία εξαιρετική χρονιά για τον ελληνικό Tουρισμό

Γ. Χατζής: Πρέπει να καθίσουμε όλοι σε ένα τραπέζι και να συνθέσουμε ένα εθνικό σχέδιο υποδομών

Αντώνης Ζερβός: Ξεκίνησε ως «παιχνίδι» και κατέληξε ως στοίχημα με τον εαυτό μου

Ο ελληνικός Τουρισμός χρειάζεται εθνικό σχέδιο για να διατηρηθεί στην κορυφή, δηλώνει ο Γιάννης Ρέτσος