Επιχειρηματικά λάθη

Επιχειρηματικά λάθη

Επιχειρηματικά λάθη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 134 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Δημήτρης Προκοπίου

Όταν έχουμε επιδιώξεις στο εξωτερικό υπάρχει και ο γλωσσικός παράγων, δηλαδή πρέπει να είναι κατανοητό το όνομα της επιχείρησης. Αν επιλεχτεί όνομα μη κατανοητό, τότε δεν θα πουλήσουν προϊόντα ή υπηρεσίες εύκολα στο εξωτερικό. Αν επιλεχθεί λάθος όνομα προϊόντος, μπορεί η εταιρεία να αλλάξει το όνομα του/-της ή του προϊόντος και οι πωλήσεις να πάρουν ανοδική πορεία. Για αυτό, τα ονόματα των ξενοδοχείων και των πρακτορείων πρέπει να είναι εύκολα.

Δεν πρέπει να υποτιμάμε το καταναλωτικό κοινό. Ή, για να το θέσουμε αλλιώς: πάντα θα υπάρχει κάποιος που ξέρει πολλά περισσότερα από εμάς. Ο καταναλωτής είναι κυρίαρχος και απαιτείται σεβασμός προς αυτόν. Πόσο μάλλον ότι δεν πρέπει να τον κοροϊδέψουμε.

Οι ψεύτικες προσφορές φαίνονται και ο καταναλωτής δεν ξεχνά. Επίσης, παρατηρείται οι προσφορές να είναι περιορισμένες στον αριθμό, αλλά τις χρησιμοποιούμε ως διαφήμιση περισσότερο.

Πρέπει να δίνουμε σημασία στον επιχειρηματικό εχθρό μας, αυτός που μας μισεί μπορεί να μας δώσει άθελα του πληροφορίες για εμάς. Επίσης πρέπει να γνωρίζουμε τον ανταγωνισμό. Δεν αργούμε για να έχουμε τέλεια αποτελέσματα, η εταιρεία πρέπει να έχει ταχύτητα ανάλογα με την αγορά.

Είμαστε για το όλον της επιχείρησης, όχι μόνο ένα προϊόν, ο επιχειρηματίας και η ηγεσία πρέπει να δουλεύουν για το σύνολο της επιχείρησης. Να μην πιστεύουμε ότι μας λείπουν μόνο τα λεφτά, αλλά να δίνουμε σημασία στην εργασία, στον προγραμματισμό και στην ποιότητα. Να μην δίνουμε έμφαση μόνο στο προϊόν, ξεχνώντας το μάρκετινγκ. Η σημασία του προγραμματισμού του προϊόντος μέσω της έρευνας μάρκετινγκ αλλά και η σωστή προβολή του προϊόντος είναι εξέχουσες έννοιες.

Να μην υποτιμούμε προσπάθεια και χρόνο, έννοιες που έχουν ιδιαίτερη σημασία. Να μην υποεκτιμούμε απόδοση προσπάθειας, η πώληση είναι να φέρνουμε αξία και όχι σπρώξιμο.

Η επιχειρηση είναι διαφορετική οντότητα από τα φυσικά πρόσωπά. Μέχρι και στις ατομικές επιχειρήσεις πρέπει να διαχωρίζονται οι έννοιες και τα κεφάλαια. Κανένας δεν γεννήθηκε επιτυχημένος, η επιτυχία είναι μια έννοια που χτίζεται και συνδυάζεται βέβαια με το ταλέντο. Τα επιχειρηματικά λάθη γίνονται, πρέπει να αποφεύγονται. Όταν συμβούν πρέπει να εξετάζονται, με σκοπό να προχωράμε μπροστά. Αλήθεια πόσα κόμματα που έχασαν εκλογές έκαναν απολογισμό δράσεων, πράξεων και δαπανών μάρκετινγκ;

Διαβάστε ακόμη

Ηλίας Καραβόλιας: Περί της δομής των πραγμάτων

Γιώργος Γεωργαλλίδης: Η ανάγκη επιστροφής της ελπίδας

Θεόδωρος Παπανδρέου: Έχει θέση η τιμωρία στη διαπαιδαγώγηση του παιδιού;

Πέτρος Κόκκαλης: Εθνική Πράσινη Συμφωνία για την ευημερία

Γιάννης Ρέτσος: Υπερτουρισμός: μύθοι και αλήθειες

Δημήτρης Κατσαούνης: Αυτές οι Eυρωεκλογές χτίζουν γέφυρα με τον Ελληνισμό της Διασποράς

Γιάννης Σαμαρτζής: Τα τεκμήρια διαβίωσης των φορολογουμένων και η δυνατότητα αποφυγής τους

Φίλιππος Ζάχαρης: Εσωτερικός κόσμος, εικόνες και ορισμός του χρόνου